AIIMS مجموعه ای برای شروع Covid-19 واکسن انسانی محاکمه

در عمده توسعه AIIMS دهلی نو آغاز خواهد شد آزمایشات انسانی از هند برای اولین بار بومی Covid-19 واکسن Covaxin از

توسط ABDOOSNEWS در 29 تیر 1399

در عمده توسعه AIIMS دهلی نو آغاز خواهد شد آزمایشات انسانی از هند برای اولین بار بومی Covid-19 واکسن Covaxin از هفته آینده در 100 داوطلب سالم بین سنین 18 و 55.

داوطلبان نگه داشته شود تحت نظارت برای یک دوره نزدیک به 150 روز. Covaxin است طراحی و توسعه توسط بهارات زیست فناوری با همکاری شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) و موسسه ملی ویروس شناسی (NIV).

با توجه به بهارات بیوتکنولوژی فاز 1 کارآزمایی بالینی برای Covaxin آغاز شده است در سراسر کشور از 15 جولای به بعد و این یک randomized, double-blind, placebo-controlled clinical trial بر روی 375 داوطلب در سراسر کشور است.

ما را دنبال کنید در Facebook به ماندن بگیرید به روز در آخرین اخبار!!

صحبت به سرپرستان, سانجی Rai, استاد جامعه پزشکی و محقق اصلی Covid-19 آزمایش واکسن در AIIMS گفت: "ما شروع آزمایشات انسانی از هند برای اولین بار بومی واکسن Covaxin در 100 داوطلب سالم با سن بين 18 سال تا 55 سال. ما اطمینان حاصل شود که هیچ یک از داوطلبان باید هر بیماریهای همراه. AIIMS خواهد انجام آزمایشات بر روی 100 داوطلب از مجموع 375 نفر است."

AIIMS همچنین راه اندازی یک سرور اختصاصی ایمیل و شماره تلفن برای داوطلبان به ثبت نام خود برای این پروژه است. داوطلبان باید برای انجام آزمایشات که شامل Covid-19 آزمون و همچنین آزمون های دیگر بیماریهای همراه. اگر پیدا کردم سالم آنها را تجویز واکسن.

Covid-19
بهارات بیوتکنولوژی توسعه هند برای اولین بار واکسن نامزد برای Covid-19. IANS

به گفته یک مقام ارشد به تازگی کمیته اخلاق داده است متهور برای آزمایش های انسانی برای واکسن و AIIMS آغاز خواهد شد ثبت نام از داوطلبان به هر روش.

"پس از تجویز واکسن, ما را دنبال کنید تا با داوطلبان از طریق تماس های تلفنی. آنها را نگه داشته و تحت نظارت نزدیک به 150 روز" اضافه شده Rai. داوطلبان مایل به ثبت نام برای آزمایش های انسانی می تواند ایمیل در ctaiims.covid19@gmail.com.

روز جمعه هاریانا وزیر بهداشت آنیل Vij گفته بود که انسان آزمایش یک واکسن علیه رمان coronavirus را آغاز کرده است در تحصیلات تکمیلی موسسه علوم پزشکی در روتک. "سه نفر را ثبت نام برای محاکمه و تحمل این واکسن بسیار خوبی است. وجود دارد هیچ عوارض جانبی" او گفت:.

همچنین بخوانید: 5% خفیف Covid-19 بيمار پیشرفت به بحرانی فرم: محققان

به SARS-CoV-2 سویه جدا شد در NIV پونا و انتقال به بهارات بیوتکنولوژی. بومی ، واکسن توسعه داده شد و تولید در بهارات بیوتکنولوژی را BSL-3A (ایمنی زیستی سطح بالا 3) مهار تاسیسات واقع در ژنوم دره حیدرآباد.

دارو کنترل کلی از هند مرکزی داروهای استاندارد کنترل سازمان (CDSCO) و وزارت بهداشت و رفاه خانواده اعطا مجوز برای آغاز فاز I و II انسان بالینی پس از شرکت ارائه نتایج تولید شده از قبل از مطالعات بالینی نشان ایمنی و پاسخ ایمنی. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب