پیری توده عضلانی و سلامت خود را

We به همه مبارزه با درب که فقط نمی خواهد تکان دادن. شاید ما سعی در کوبیدن آن در مقابله و یا برگزاری آن را زیر

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1399

We به همه مبارزه با درب که فقط نمی خواهد تکان دادن. شاید ما سعی در کوبیدن آن در مقابله و یا برگزاری آن را زیر آب داغ و اگر همه چیز با شکست ما احتمالا خواسته کسی برای کمک به. زمانی که آنها آن را باز کرد در اولین تلاش ما شوخی که ما سست آن را برای آنها است.

در طول سال ممکن است شروع به احساس می کنم مثل این خیره درب در حال گرفتن قوی تر و شایع تر است. شما ممکن است خودتان را خسته تر پس از یک روز از ایجاد توازن میان خانه و محل کار – اما برای بسیاری از مردم مشکل است که خود را دست و بدن به سادگی گرفتن ضعیف تر است.

Follow us on Facebook برای دریافت به روز رسانی هیجان انگیز تر از ما!!

می تواند وضعیت سلامت خود دروغ در کف دست خود را ؟ آن را ممکن است به عنوان ساده به عنوان آن است – اما قدرت خود را در جنگ دست به یقه, کلید راه برای تعیین خود را به طور کلی قدرت عضلانی.

"از دست دادن عضلات است که عامل پیری که به ندرت مورد بحث و مردم قبول آن نشانه هایی مانند ضعیف تر جنگ دست به یقه, به عنوان بخشی طبیعی از پیری" توضیح می دهد که دکتر گانش Kadhe مدیر دانشیار پزشکی و معاونت علمی در ابوت تغذیه. "اما سلامت عضله اغلب می توانید به ما بگویید که چگونه ما می رویم به سن و فعال ماندن و مستقل است."

Getting a grip on ageing
50 درصد از بزرگسالان بیش از سن 80 پیشرفته از دست دادن عضلات شناخته شده توسط جامعه پزشکی به عنوان کم ماهیچگی. Pixabay

توده عضلانی و سلامتی شما

با شروع در سن 40 سالگی می توانید از دست دادن تا 8 درصد از توده عضلانی در هر دهه است. پس از 70 سال است که نرخ ارز دو برابر شود.

با توجه به تحقیقات در مجله سوء هاضمه کم ماهیچگی و عضله 50 درصد از بزرگسالان بیش از سن 80 پیشرفته از دست دادن عضلات شناخته شده توسط جامعه پزشکی به عنوان کم ماهیچگی. Kadhe توضیح می دهد که از دست دادن ماهیچه ها می تواند تاثیر سطح انرژی ما و تحرک و افزایش خطر سقوط و شکستگی و حتی سرعت بهبودی از بیماری یا عمل جراحی.

همچنین بخوانید: در خانه غذا پخته شده است و سالم می گوید: Sanjeev Kapoor

خبر خوب این است که قدرت گرفتن یک راه آسان برای ارزیابی کلی شما قدرت عضلانی. در 2015, لانست منتشر شده و تحقیقات دریافتند که قدرت گرفتن است و دقیق تر از فشار خون در پیش بینی کشنده, بیماری قلبی و یک سال 2017 زمان در نظر تغذیه بالینی و متابولیسم مراقبت از مطالعه به این نتیجه رسیدند که توده عضلانی است که به مراتب بهتر پیش بینی کننده سلامت از شاخص توده بدن است.

سازمان دیده بان

نشانه از دست دادن عضلات پایین انرژی, کندتر, سرعت راه رفتن کاهش قدرت غیر عمدی کاهش وزن, خستگی و ضعف است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن