پس از هدف قرار دادن 'rock bottom' در ماه آوریل میان coronavirus همه گیر جنوب غربی فلوریدا فرودگاه دیده می شود یک چشم انداز مثبت در تقاضای مسافر

لورا اشپزخانه ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 22, 2020کسب و کار به دنبال در جنوب غرب

توسط ABDOOSNEWS در 1 مرداد 1399

کسب و کار به دنبال در جنوب غربی فلوریدا فرودگاه.

منطقه فرودگاه گرفته اند ضربه ای از این بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به سفر ترس و محدودیت های ملی و جهانی است که فقط شروع به سهولت.

مارس به ارمغان آورد بسیاری از تلاطم و آن را bumpier در ماه آوریل است.

پس از آن سفر, تصویر بهبود یافته به عنوان فلوریدا و کشورهای دیگر در سراسر این کشور آغاز کرده اند به بازگشایی اقتصاد خود را پس از مستندات طراحی شده برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس که باعث COVID-19.

در جنوب غربی فلوریدا بین المللی — منطقه بزرگترین فرودگاه — ترافیک مسافری رشد بیش از انتظار می رود در ماه ژوئن پس از بهبود ممکن است.

پوشش مرتبط: جنوب غربی فلوریدا فرودگاه بین المللی بازگشایی محل اجتماع C

فرودگاه دیدم 237,706 مسافران در ماه گذشته از حدود 143,000 در مه — اما هنوز هم نزدیک به 60 درصد از بیش از 586,000 آن را به حال یک سال پیش.

"مارس و آوریل واقعا فقط خیلی وحشتناک اما نسبت به پایان ممکن است همه چیز شروع به چرخش کمی برای ما" گفت: بن سیگل اقدام مدیر اجرایی برای لی شهرستان بندر خودگردان که صاحب و عمل فرودگاه شناخته شده برای کوتاه مدت به عنوان ر. و.

تعداد مسافر آمار "پایین سنگ" در ماه آوریل گفت: سقوط به کمتر از 54,000.

بیشتر در کسب و کار: SWFL کسب و کارهای کوچک صورت قلمرو ناشناخته با ماسک-پوشیدن الزامات در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

با نگاه به آینده Siegel همچنان با احتیاط خوش بینانه است.

"شاید ما خواهد بود کمی بهتر از ما فکر کردیم که ما در حال رفتن به برای سال مالی حرکت به سپتامبر," او گفت:. "اما زمان خواهد شد بگویید."

پرسید: چه چیزی در پشت افزایش مسافران Siegel تا به حال یک پاسخ ساده و تقاضا در حال افزایش است چرا جنوب غربی فلوریدا باقی می ماند یک مکان مطلوب برای بازدید است.

"ما شاهد روند که بهتر از در بسیاری از فرودگاه ها در سراسر کشور" Siegel گفت. "مقدار زیادی از آن را به انجام با این واقعیت است که مردم می خواهید برای آمدن به جنوب غربی فلوریدا. شرکت های هواپیمایی باید آن را متوجه شده و آورده صندلی بازگشت به این بازار هر چه زودتر از در دیگر بازارها است. ساده عاملی است که آنها قادر به فروش صندلی."

شلوغ ترین حامل هوا در فرودگاه در ژوئن ؟ غربی که به کار گرفته بیش از 85,000 مسافران است.

'اگر آن را دوباره اتفاق می افتد, ما در حال انجام': SWFL کسب و کار ترس دوم shutdown میان افزایش coronavirus موارد

خطوط هوایی آمریکا در آمد دوم با حدود 43000 به دنبال دلتا با بیش از 33 ، 000.

"بسیاری از شرکت های هواپیمایی در حال پرواز هواپیما خود را در 100 ٪" Siegel گفت. "آنها در حال تلاش برای استفاده از راه دور به همان اندازه که آنها می توانند در فروش صندلی های خود."

زمانی که این بیماری همه گیر آمار در ماه مارس اوایل محاسبات نشان داد تعداد مسافر در آینده تنها حدود 6.5 میلیون برای این سال مالی در ر. و بود که "فقط ما بهترین حدس" Siegel گفت.

بر اساس آنچه اتفاق افتاده است در ماه ژوئن و جولای تا کنون ترافیک مسافری می تواند نزدیک به 6.9 میلیون نفر در سال است که قطعا اخبار مثبت او گفت: اما هنوز هم می تواند در حدود 35 درصد از سال گذشته — زمانی که این آمار یک رکورد 9.9 میلیون.

"ما هنوز راه طولانی برای رفتن" Siegel گفت.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: گردشگران خواهد شد بازگشت به جنوب غربی فلوریدا, اما آن را هرگز خواهد بود که همان

چند هفته پیش از آن نگاه مانند جولای خواهد بود قوی تر از ماه ژوئن است اما در حال حاضر که به نظر می رسد iffier با توجه به موج اخیر در COVID-19 نفر در جنوب غربی فلوریدا و در سطح ایالت.

"این واقعا سخت است برای گفتن. وجود دارد قطعا تاثیر دولت در شرایط سفر و گردشگری. من فقط نمی دانم تا چه حد" Siegel گفت.

ر. و بازگشایی آن محل اجتماع C در هفته گذشته بر اساس افزایش در کسب و کار دیده می شود پس ممکن است با خطوط هوایی دلتا و یونایتد ایرلاینز از سرگیری خود را به طور منظم عملیات در اجتماع. محل اجتماع بسته مارس 23 بعد از ترافیک مسافری در زمان nosedive.

"با باز کردن محل اجتماع ما نه تنها قادر به مدیریت تمام اضافی پروازهای ما در حال شروع به دیدن اما همچنین ارائه راحت تر و محیط اطراف برای همه مهمانان ما در آینده از طریق ترمینال" Siegel گفت.

بیشتر در کسب و کار: PPP داده ها نشان می دهد نادرست تعدادی از مشاغل حفظ' در طول COVID-19 pandemic برای SWFL کسب و کار

در حالی که ترافیک بین المللی به طور سنتی تنها درصد کمی از فرودگاه کسب و کار آن را غیر موجود در حال حاضر آن را نیز صدمه دیده در این سال نهایی تعداد مسافر.

"ما ترافیک بین المللی در آمد از آلمان, Dusseldorf, و کانادا است و هیچ پرواز از هر کدام یک در حال حاضر" Siegel گفت.

در سال 2019 بین المللی ترافیک به نمایندگی از حدود 4% از کل ترافیک در ر. و.

"اگر ترافیک بین المللی بود که در 100% خواهد آن را کمک کند ؟ اطمینان حاصل کنید. اما این که مهم و قابل توجهی به اندازه کافی برای حرکت سوزن برای این نوع از اعداد ما در حال صحبت کردن در مورد که پایین" Siegel گفت.

در حالی که ر. شده است قابل ملاحظه ای شلوغ از ماه آوریل تامارا Pigott, مدیر لی شهرستان بازدید کننده & کنوانسیون اداره در بیانیه ای گفت: او معتقد است بسیاری از بازدید کنندگان به جنوب غربی فلوریدا هستند "رانندگی به این منطقه در این زمان است."

در تابستان این منطقه به طور معمول می بیند بیشتر خانواده های تعطیلات ورود خودرو در درجه اول از دیگر بخش های فلوریدا و یا در نزدیکی متحده با بچه های خود را که خارج از مدرسه در دو, اما, راه سفر در محبوبیت رشد کرده در طول این بیماری همه گیر به مسافران نگاه به جلوگیری از فرودگاه به خاطر ترس از بیمار شدن از coronavirus.

Pigott نسبت بهتر از حد انتظار تعداد مسافر در ماه ژوئن به "ترکیبی از مقید کردن تقاضا و از سرگیری لازم و کسب و کار سفر."

"سفر هوایی یک جزء حیاتی از ملاقات به لی شهرستان. در سال 2019 66 درصد از بازدید کنندگان در نظر سنجی پرواز به عنوان بخشی از تعطیلات خود را به منطقه ما با 72 درصد از کسانی که از ورود در ر." او گفت:.

جک Wert, ذغال سنگ شهرستان گردشگری مدیر گفت که در حالی که ژوئن شماره یک "نشانه" است که ملاقات در حال افزایش است از برخی از منطقه کلید فیدر بازار او هم معتقد است "ما یک راه طولانی برای رفتن در بهبود."

"ما هنوز هم از دست رفته به مسافران و پروازها از شمال شرقی و هیچ یک از ما مسافران بین المللی قادر به سفر در تابستان امسال با توجه به پرواز لغو و ممنوعیت سفر او گفت:" از طریق ایمیل.

"آن را احتمالا خواهد بود که برای اولین بار از سال آینده قبل از اینکه ما شروع به دیدن که بازار بین المللی را" ورت اضافه شده در یک مصاحبه تلفنی.

افزایش ترافیک در فرودگاه گفت: نشان داده شده است در اشغال هتل در هر گونه قابل راه در ذغال سنگ شهرستان است.

"آنها در حال انجام یک کمی بهتر است به طور کلی. اما هنوز هم آن عمدتا محلی و رانندگی-در کسب و کار گفت:" از این منطقه هتل ها, هتل ها و استراحتگاه.

به دنبال در آخرین اشغال اعداد در دسترس ورت گفت: به طور متوسط برای جولای 5-11 شد 44.3 درصد در شهرستان — هنوز هم با حدود 25 درصد از جایی که در آن ایستاده بود در همان زمان در سال گذشته است.

یک نکته مثبت او گفت: هواپیمایی آلاسکا به تازگی اعلام کرد که به زودی اضافه کردن بدون توقف پروازهای بین جنوب غربی فلوریدا فرودگاه بین المللی و لس آنجلس و سیاتل. از آن خواهد شد یک جدید حامل برای فرودگاه و "علاوه بر خوش آمدید," ورت گفت.

یک مطالعه منتشر شده در اوایل این هفته به مقصد فلوریدا نشان داد که بهبود در صنعت گردشگری ایالت:

بهبود آن عبارتند از:

  • گردشگری-کسب و کار مرتبط با سود پایین 51 درصد در ماه ژوئن نسبت به 83 درصد در اواسط ماه آوریل است.
  • کارمند اخراج کاهش یافته و به 17 درصد در ماه ژوئن به پایین از اوج خود در اواسط ماه مارس در 67%.
  • به دنبال از 30 روز به طور متوسط, هتل, تعطیلات اجاره و تخت خواب و صبحانه رزرو شد پایین کمتر از 60 درصد در ماه ژوئن در مقابل 80 درصد در اواسط ماه آوریل است.

بیشتر شبیه به این: COVID-19 اسلش دولت گردشگری شماره

نه به تنهایی

جنوب غربی فلوریدا بین المللی نیست و تنها فرودگاه در لی شهرستان که دیده می شود یک چشم انداز مثبت در کسب و کار به تازگی با بیشتر مسافران پرواز توسط هواپیمای جت خصوصی است.

فعالیت در زمینه صفحه های لی شهرستان بندر اداره کل حمل و نقل هوایی فرودگاه نه تنها دوباره پس از گرفتن یک ضربه از این بیماری همه گیر در مارس, اما آن را سنگین تر از آن بود که در این زمان در سال گذشته است.

که چون پرواز جت خصوصی شده اند در تقاضا بالاتر این روزها عمدتا به علت نگرانی های سلامت ناشی از این بیماری همه گیر. مسافران می توانید از خطوط امنیتی, فرودگاه, پایانه ها و محدود کردن قرار گرفتن در معرض خود را به دیگر مسافران که ممکن است بیمار با COVID-19 — و یا فقط حامل ویروس.

همچنین آنها می توانند پرواز با حیوانات خانگی خود را تبدیل شده است که سخت تر برای انجام پروازهای تجاری با توجه به شیوع کروناویروس.

در ماه ژوئن, کسب و کار افزایش یافت 60 درصد بیش از ماه مشابه در سال گذشته در زمینه صفحه در درجه اول با توجه به سفر شخصی توسط منشور به عنوان سفر کسب و کار شده است بسیار آهسته تر برای دیدن هر نوع جهش سیگل گفت.

"مردم است که می توانیم آن را انجام می دهند آن را," او گفت:.

به همین دلیل است که فرودگاه ناپل و ذغال سنگ شهرستان های دیگر کوچکتر عمومی هوانوردی فرودگاه نیز دیده می شود بیشتر فعالیت همه آنها در ارائه خدمات منشور.

کریستوفر Rozansky مدیر اجرایی فرودگاه ناپل اقتدار که در عمل به ناپل فرودگاه گفت: فعالیت در واقع رسید در اواخر ماه مارس زمانی که کانادایی ها درهم برای بازگشت به خانه قبل از مرز محکم.

در کسب و کار کاهش یافته است نزدیک به 70 درصد بیش از ماه مشابه در سال گذشته پس از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis امضا کردند که به منظور بسته شدن غیر ضروری کسب و کار به مردم و درخواست از ساکنان برای ماندن در خانه و یا چوب به آن.

در ماه مه جت فعالیت, تخت, بیش از سال است. پس از آن بوده است شلوغ تر از معمول در درجه اول با توجه به بیشتر از این منطقه را بخشی از زمان و در طول سال ساکنان انتخاب به پرواز به جلو و عقب توسط چارتر هواپیما Rozansky گفت.

فرودگاه دیده است بیشتر خانواده های خصوصی پرواز با دو یا سه نفر از آنها در سفر با هم به کاهش هزینه, او گفت:.

"این منشور هوا بازار واقعا پاسخ در تلاش برای رقابت با چه کلاس اول بلیط ممکن است هزینه" Rozansky گفت. "بنابراین به طور کلی من فکر می کنم از طریق تابستان تا کنون دیده ایم بیش از 40% افزایش در سال بیش از سال از آوریل 1 — از لحاظ جت فعالیت و فروش سوخت."

آن را سخت برای تعیین اگر این روند ادامه خواهد داد و از طریق جنوب غربی فلوریدا مشغول نجومی که به طور معمول اجرا می شود از نوامبر تا آوریل گفت که می تواند چالش برانگیز است.

وجود دارد نیاز به بیشتر کارکنان برای خدمت به فرودگاه نیازهای رو به رشد در حال حاضر پس از آن استخدام شده است. فرودگاه است به خصوص در نیاز بیشتر خط کارگران خدمات برای کمک به مشتریان و خدمات هواپیما.

Rozansky انتظار دارد مقامات فرودگاه به نیاز به یک بزرگتر بودجه سال آینده برای حمایت از رشد ،

فرودگاه دیده می شود برخی از مسافران کسب و کار بازگشت اما هنوز هم وجود دارد بسیار کمتر از آنها بیش از حد معمول — و آنها همچنین پرواز در اغلب موارد در گروه به تقسیم هزینه ها و صرفه جویی در پول است.

"ما دیده ایم بسیاری از شرکت ها انجام کسب و کار خود را عملا" Rozansky گفت. "پس از آن چه ما شنیده ایم anecdotally است که کسب و کار هنوز در تلاش برای کشف کردن سیاست های خود را برای سفر شرکت در COVID محیط زیست است."

نخبگان جت یکی از محلی چارتر هواپیما اپراتور بهره گیری از تورم تقاضا برای تبلیغات خصوصی پرواز.

در اوایل در گیر این شرکت مجبور شد به کوچک خدمه آن, اما آن را پس آورده و همه کسانی که شغل بازگشت به رسیدگی به پرش در کسب و کار آغاز شد که در ماه ژوئن گفت: "استفن مایرز نخبگان است معاون اجرایی رئیس جمهور.

در ماه آوریل این شرکت دیدم حدود 15 ٪ از کسب و کار این امر معمولا. در ماه مه این رشد به 50 درصد از نرمال و سپس آمد بازیابی.

"ژوئن بود بهتر از عادی و ژوئیه است که به دنبال به خوبی به عنوان" مایرز گفت.

اکثر مسافران ساکنان ثروتمند با خانه در جنوب غربی فلوریدا و جنوب فلوریدا در سواحل شرق. برخی در حال پرواز به عقب و جلو به خانه های دیگر — و یا گرفتن سریعتر سفرهای تفریحی و یا دیگر تعطیلات تابستان.

برخی از مشتریان هنوز هم پرواز برای کسب و کار اگر چه آنها کمتر و دورتر ،

"اغلب ما فقط پرواز یک فرد" مایرز گفت.

این شرکت دارای پنج امبرائر هواپیما: یکی از میراث 500 و چهار Phenom 300s. این هواپیما می تواند در هر نقطه از نه تا 10 مسافر اما به ندرت انجام پروازهای بیش از شش مسافران مایرز گفت.

تاسیس در سال 2016 نخبگان جت های اخیرا باز شده جدید خود را از 60 ، 000 فوت مربع خصوصی ترمینال در فرودگاه ناپل است که در خدمت به آن را به خوبی در گیر ساخت آن را آسان تر برای اطمینان اجتماعی فاصله و به انجام آن دیگر ایمنی و تمیز کردن شیوه های طراحی شده برای مبارزه با ویروس. شیوه های آن عبارتند از به طور منظم اسپری هواپیما به کشتن باکتری ها, ویروس ها و حساسیت زا و پاک کردن تمام تاچ پونت پس از هر پرواز و ارائه مواد غذایی و نوشیدنی است که قبل از بسته بندی بررسی و در هیئت مدیره آورده در ظروف مهر و موم شده توسط کارکنان قبل از هر پرواز است.

"مشتریان است که قطعا مرفه تر. آنها ممکن است پرواز کسب و کار در کلاس و یا کلاس اول قبل از" مایرز گفت.

جاستین Lobb اجرایی, مدیر ذغال سنگ County Airport اقتدار که در عمل این شهرستان را سه به طور کلی حمل و نقل هوایی فرودگاه در باتلاقی شهر و ایممکلی و در جزیره مارکو گفت: همه آنها در زمان یک ضربه از این بیماری همه گیر از دیدن بزرگترین اثر در آوریل در اوج coronavirus shutdown.

هر سه باید پس از بهبود با مارکو جزیره اجرایی فرودگاه در حال آمدن به عقب و حتی قوی تر Lobb گفت.

در Marco فرودگاه که در خدمت اوقات فراغت بیشتر مسافران از این شهرستان دو نفر دیگر فرودگاه ها فعالیت افزایش یافت و نزدیک به 90 درصد در ماه مه نسبت به ماه مشابه در سال گذشته بر اساس گالن سوخت به فروش می رسد Lobb گفت. در ماه ژوئن آن رسید بیش از 125 درصد بیش از سال, او گفت:.

افزایش تقاضا برای تبلیغات خصوصی پروازها در نهایت می تواند آنها را بیشتر مقرون به صرفه است که ممکن است تحریک بیشتر مسافران را به استفاده از آنها و که می تواند به خوبی جواب لحاظ اقتصادی برای شهرستان فرودگاه عملیات Lobb گفت.

او گفت: این افزایش در کسب و کار به ارمغان می آورد سهم خود را از چالش ها به ویژه به دلیل آن را در آینده در تابستان هنگامی که درجه حرارت تا داغ و فصلی کارکنان نیست در اطراف زمین.

"البته ما نیز در تلاش برای نگه داشتن کارکنان ما امن و سالم و با نگه داشتن شیفت جدا شده به عنوان به عنوان بهترین ما می توانیم" Lobb گفت.

"در صورت مایه تاسف است که ممکن است وجود دارد یک مورد مثبت با یک کارمند است که تغییر می تواند منزوی و تغییر دیگری می تواند گام پس از تمیز کردن و که اجازه می دهد برای ادامه عملیات ما است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن