دستیابی به COVID-19 مهار خواهد بود "نظم بلند" با توجه به مه 1 Re-Opening, Hidalgo می گوید

یک روز پس از زانو قطع از زیر توسط فرماندار تگزاس با توجه به اینکه ممکن است جریمه همراه تخلفات از 30 روز اجباری

توسط ABDOOSNEWS در 11 اردیبهشت 1399

یک روز پس از زانو قطع از زیر توسط فرماندار تگزاس با توجه به اینکه ممکن است جریمه همراه تخلفات از 30 روز اجباری, ماسک, سفارش, Lina هیدلگو مشخص شده یک شتاب-تا سه نقطه برنامه شامل گسترش COVID-19 در شهرستان هریس.

گفت که تمرین های اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک و شستن مکرر دست ها است و حتی مهم تر در حال حاضر در پی رژیم صهیونیستی است. ابوت که در فروشگاه در-تئاتر و-رستوران در گردش خواهد بود و اجازه شروع جمعه, Hidalgo بیان ادامه داد: نگرانی در مورد امکان تجدید حیات و افزایش تعداد coronavirus موارد است.

"دستیابی به مهار است که پایدار خواهد بود و قد سفارش داده شده در مارس 1, جدول زمانی و ما نمی توانیم برای پاک کردن دستاوردهای جامعه ما قربانی کرده است تا این حد برای رسیدن به. شهرستان هریس را انجام خواهد داد همه چیز ممکن است برای حفظ آنچه که ما انجام شده تا کنون و در این چارچوب به ما کمک خواهد کرد وجود دارد" قاضی گفت: در صبح روز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی.

افزایش تست, تماس, ردیابی و ظرفیت متخصصان مراقبت های بهداشتی و پزشکان برای رسیدگی به آینده دور از coronavirus موارد همه کلیدی به طرح خود را.

شهرستان برنامه ای برای استخدام 300 تماس با ردیاب که کار خواهد بود برای اجرا کردن ممکن است هر کسی که در تماس با یک فرد که تست مثبت برای COVID-19. این تماس ردیاب آموزش داده خواهد شد توسط اپیدیولوژی و دیگر کارکنان برای شهرستان هریس در این تلاش او گفت:.

هیدلگو گفت: تمام قطعات از برنامه در حال حاضر در جریان است اما شتاب فرماندار تصمیم به تمدید اقامت خود را در خانه سفارش هنگامی که آن را منقضی می شود این پنج شنبه.

"از آنجا که از فرماندار اعلام ما برای سرعت بخشیدن به جدول زمانی در برنامه ما. و این چیز خوبی است که ما تا به حال آن را آماده. و بنابراین آنچه که ما انجام داده ایم به عنوان به زودی به عنوان ما شنیده ما گفت: اجازه دهید در حال حرکت با این. شاید آن را واقعا زودتر از من آن را انجام داده اند. اما ما آن را داشته باشد."

او گفت: تعدادی از بستری شدن در بیمارستان برای COVID-19 مسطح هستند اما هنوز تولید رو به پایین منحنی است که او و کارشناسان پزشکی تا به حال می خواستم ببینم قبل از آرامش اجتماعی فاصله دستورالعمل.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن