آس یادگیری از خانه در طول مستند

مراقبت از سالمندان در این زمان مشکل است بسیار مهم است. Pixabay توسط SIDDHI JAIN این بیماری همه گیر کوروناویرو

توسط ABDOOSNEWS در 8 خرداد 1399
Elderly
مراقبت از سالمندان در این زمان مشکل است بسیار مهم است. Pixabay

توسط SIDDHI JAIN

این بیماری همه گیر کوروناویروس را ترک کرده است نژاد انسان با احساس اضطراب و عدم اطمینان و ترس از آنچه در آینده آینده. در حالی که ما کمی به ایمن ماندن از عزیزان ما به خصوص افراد مسن بسیار مهم است.

در این بحران فقط مانند کودکان در خانواده بزرگان ما نیز نیاز به مراقبت و توجه اضافی به خصوص اگر آنها به تنهایی زندگی می کنند و مستعد ابتلا به احساس جدا شده است. همراه با محدودیت های بیشتری در 60+ جمعیت پله این احساسات منفی می تواند سلامت جسمی و روانی و باید به سرعت و با دقت.

در یک چت با IANSlife در اینجا برخی از راه های پیشنهاد شده توسط Dr Ishita Mukerji ارشد روانشناس در لوله شکل نما, یک روانی, مرکز سلامتی بخشی از دکتر Bakshi بهداشت و درمان.

آموزش آنها را به دیجیتال: با صبر و حوصله کمک به آنها در یادگیری استفاده از روش های مختلف تصویری/تماس صوتی برنامه های کاربردی در دسترس است و آنها را تشویق به ماندن تقریبا متصل با دوستان و خانواده خود را. آنها همچنین می توانند با استفاده از این زمان برای کشف خود را از دست هنر نوشتن و به اشتراک گذاری کوتاه قلب احساس یادداشت ها از طریق ایمیل به عزیزان خود را برای بلند کردن روح خود را. به آنها نشان می دهد چگونه به استفاده از تاکسی-استخدام برنامه پزشکی-نظارت بر برنامه های اضطراری تماس بگیرید خدمات و مانند آن. دست آنها را یک کپی از همه لازم است شماره تلفن ها و ذخیره آنها را بر روی تلفن خود را.

Elderly
به دنبال پس از عزیزان ما به خصوص افراد مسن بسیار مهم است. Pixabay

اولویت بندی خود را به مصرف تغذیه و فعالیت بدنی: شهروندان ارشد نیاز به خواب کافی بهینه تغذیه و نوعی از ورزش را به صورت روزمره. اطمینان حاصل شود که چرخه خواب است و نه آشفته با توجه به تغییرات در خانواده به دلیل عوامل مرتبط با اجتماعی فاصله. رژیم غذایی روزانه خود را باید ترکیبی از پروتئین ضروری و مواد معدنی میوه ها و سبزیجات سبز و محصولات لبنی و بسیاری از مایع به عنوان ما در اوج تابستان است. بزرگان ممکن است پیدا کردن آن سخت به ورزش در داخل خانه به عنوان بسیاری از رفتن به محله پارک ها و کلاس های یوگا. با این حال شما باید به کمک به آنها را ترکیب در-خانه یوگا و تمرینات تنفسی به روال خود را.

لذت بردن از فعالیت های تفریحی با هم: یک راه خوب برای پیوند و لذت بردن از به عنوان یک خانواده است که تماشای فیلم, گوش دادن به موسیقی غرقه شدن در برخی از صنایع فعالیت خود به دنبال از طریق آلبوم عکس با هم و یا بازی بازی های داخلی مانند کارت های شطرنج لودو انحصار carom و غیره و یا برخی از ذهن تحریک کننده بازی مانند سودوکو و یا پازل. این فعالیت ها به نوبه خود آنها را به احساس آرامش و شادابی و چیزی برای نگاه به جلو به هر روز.

نگه داشتن آنها را درگیر در داخل خانه: این مهم است که شامل خانواده خود و اعضای ارشد در فعالیت های خانگی به عنوان آنجا که ممکن است. کمک خود را در چنین فعالیت های اساسی به آنها اجازه اقامت را اشغال کردند و همچنین یک حس موفقیت به آنها نه فشار آنها را به انجام فعالیت های شدید. شما ممکن است آنها را تشویق به دنبال سرگرمی مانند خواندن و نوشتن و بافندگی آواز خواندن و یا نقاشی. مطمئن شوید که آنها به اندازه کافی منابع برای آخرین بحران است. تشویق آنها برای تدریس به کودکان جوان یک مهارت است.

مشارکت در تصمیم گیری: ما باید به دنبال توصیه ها و پیشنهادات از بزرگان در خانواده های ما در همه زمان ها به ویژه هنگامی که تصمیم گیری است که ممکن است به طور مستقیم یا غیر مستقیم تحت تاثیر آنها و یا شیوه زندگی خود را. گرفتن ورودی خود را در نظر خواهد آنها را احساس می خواستند و شنیده می شود. آن است که واقعا مهم است احترام به افکار و احساسات خود است که آنها مشتق از زندگی خود را تجربه و خرد انباشته شده در طول سال.

ایجاد یک محیط زیست مثبت در خانه: گرفتن در معرض در مورد اخبار در اطراف بدتر شدن وضعیت برای مدت زمان طولانی می تواند در ایجاد اضطراب و ترس در سالمندان ذهن. ایجاد یک فضای مثبت و کمک به نگه داشتن آنها را آرام و مثبت است. صحبت می کنند و به آنها در مورد خود بار خوشحال. دوباره خاطرات قدیمی, بازگشایی عکس-آلبوم گوش دادن به زندگی خود را تجربه و صرف وقت با کیفیت با آنها.

senior citizen
سالمندان همچنین می توانید با استفاده از این زمان برای کشف خود را از دست هنر نوشتن و به اشتراک گذاری کوتاه قلبی یادداشت ها. Pixabay

مراقبت از روانی و عاطفی نیاز: توجه به افکار و نگرانی هایی است که افراد مسن ممکن است به عنوان وجود دارد ممکن است بزرگ یا مسائل کوچک که در آن آنها ممکن است به کمک شما نیاز به آنها را حل کند. نگاه کردن به نوسانات خلق و خوی بیش از حد آن را به عنوان ممکن است به معنای آنها در حال مبارزه ذهنی و نیاز به حمایت اضافی و مراقبت است. همچنین آگاه باشید از هر شناختی مشکلات آنها ممکن است رو دوست دارم که نگران و عصبانی و مضطرب و آشفته یا خارج. این بسیار مهم است برای ارائه حمایت عاطفی به نگه داشتن آنها را از نظر ذهنی و جسمی مناسب است.

همچنین بخوانید: به نوبه خود به یوگا برای ترک دخانیات

سالمندان را قربانی زیادی در جوانان خود را به خاطر ما و اکنون زمان آن است که ما آنها را نشان می دهد بیشترین عشق و قدردانی نشانه های خاموش,,,, Dr Mukerji. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن