بالای 6 میلیون 5G شبکه مشترکین در کره جنوبی نشان می دهد دولت داده

حجم در معرض اطلاعات به مبلغ 409GB. PixabaySecurity محققان کشف کرده اند که در مورد 7.26 میلیون پرونده مربوط به

توسط ABDOOSNEWS در 13 خرداد 1399
BHIM hackers
حجم در معرض اطلاعات به مبلغ 409GB. Pixabay

Security محققان کشف کرده اند که در مورد 7.26 میلیون پرونده مربوط به کاربران پرداخت موبایل برنامه BHIM مانده بودند در معرض توسط یک وب سایت است.

در معرض اطلاعات شامل اطلاعات حساس مانند نام و تاریخ تولد, سن, جنسیت, صفحه اصلی, آدرس کاست وضعیت و Aadhaar جزئیات کارت, در میان دیگران, گفت:, گزارش, از, VPN, وب سایت بررسی vpnMentor.

"مقیاس در معرض داده است که فوق العاده تحت تاثیر قرار میلیون ها نفر از مردم در سراسر هند و افشای آنها را به طور بالقوه ویرانگر تقلب و سرقت و حمله هکرها و cybercriminals" از محققان امنیتی از vpnMentor نوشت: در یک پست وبلاگ در روز یکشنبه.

نقض بسته بود در اواخر ماه گذشته پس از پژوهشگران تماس هند Computer Emergency Response Team (CERT-در) دو بار در یک ماه ،

این BHIM سایت در سوال طراحی و توسعه توسط یک شرکت به نام CSC e-اداره خدمات با مسئولیت محدود. در همکاری با دولت هند.

"در این مورد داده های ذخیره شده در نا امن Amazon Web Services (AWS) S3 سطل" محققان گفت که S3 سطل فرم محبوب از ذخیره سازی ابر در سراسر جهان است اما نیاز به توسعه دهندگان برای راه اندازی پروتکل های امنیتی در حساب های خود را.

"ما رسیده به وب سایت توسعه دهندگان به اطلاع آنها از misconfiguration در سطل S3 و به ارائه کمک های ما. پس از دریافت پاسخ ما تماس هند Computer Emergency Response Team (CERT-In) می پردازد که با امنیت سایبر در کشور" به آنها اضافه شده است.

BHIM
میلیون ها نفر از مردم در سراسر هند شده اند تحت تاثیر این حمله از کاربران ، Pixabay

به نظر می رسد CSC تاسیس وب سایت متصل به بد S3 سطل برای ترویج BHIM استفاده در سراسر هند و ثبت نام جدید تجاری کسب و کار مانند مکانیک و کشاورزان و ارائه دهندگان خدمات و صاحبان فروشگاه بر روی برنامه, با توجه به تحقیقات به رهبری vpnMentor را Noam رتم و زد Locar.

حجم در معرض داده بود که برای اولین بار کشف شده توسط محققان امنیتی در آوریل 23 به مبلغ 409GB.

]همچنین بخوانید: Xiaomi به پرده Mi نوت بوک در ژوئن 11 در هند

"این دشوار است به می گویند دقیقا اما S3 سطل به نظر می رسید حاوی سوابق از یک دوره کوتاه: فوریه 2019. حتی در یک بازه زمانی کوتاه بیش از 7 میلیون رکورد شده بود آپلود و در معرض" گفت: این گزارش.

"قرار گرفتن در معرض از BHIM داده های کاربر است که شبیه به یک هکر دسترسی به تمام اطلاعات زیرساخت های یک بانک همراه با میلیون ها نفر از کاربران خود اطلاعات حساب" به آن اضافه شده است.

ارائه شده توسط ملی پرداخت شرکت از هند (NPCI) برنامه BHIM یا بهارات رابط برای پول راه اندازی شد در سال 2016. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن