ابوت پیاده روی خود را بازگشایی برنامه به عنوان COVID-19 موارد همچنان به افزایش

به عنوان از ظهر امروز در تمام کافه ها و کسب و کارهای دیگر در تگزاس است که دریافت بیش از 51 درصد از رسید خود را

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

به عنوان از ظهر امروز در تمام کافه ها و کسب و کارهای دیگر در تگزاس است که دریافت بیش از 51 درصد از رسید خود را از فروش مشروبات الکلی دستور خود در خانه و سرویس — نتیجه یک فرمان اجرایی جدید از فرماندار گرگ ابوت.

با اشاره به افزایش تعداد coronavirus موارد ابوت گفت: بارها و رستوران ها که در این دسته قرار می گیرند "باز ممکن برای تحویل و از جمله برای نوشیدنی های الکلی به عنوان مجاز توسط تگزاس نوشیدنی الکلی کمیسیون. رستوران ها ممکن است باقی می ماند باز برای ناهار خوردن در سرویس اما در یک ظرفیت به بیش از 50 درصد از مجموع ذکر شده داخلی اشغال آغاز و تا روز دوشنبه 29 ژوئن سال 2020 است."

شامل آزادی مطبوعات در مورد او عمل شد و یک یادآوری از ابوت است که او همیشه می گفت که اگر میزان موارد مثبت افزایش بالای 10 درصد وجود دارد بیشتر خواهد بود پیشگیرانه عمل است.

او نیز رفت و برگشت درصد از مشتریان رستوران ها می توانند در یک زمان از 75 درصد است.

همه قایق سواری و لوله کسب و کار ،

"هوای گردهمایی بیش از 100 نفر باید تایید شده توسط دولت های محلی با برخی استثنائات."

تگزاس شده است ذکر شده است در تعدادی از ملی, گزارش های خبری به عنوان یک نقطه داغ و یک مثال از یک دولت است که دوباره باز کسب و کار خود را خیلی زود و بدون به اندازه کافی محدودیت.

جمعه, ابوت در پاسخ به افزایش تعداد و گفت:

"به من گفت: از شروع اگر مثبت نرخ افزایش بالای 10 درصد ایالت تگزاس را بیشتر اقدام به کاهش گسترش COVID-19. در این زمان آن را روشن است که افزایش موارد تا حد زیادی رانده شده توسط انواع خاصی از فعالیت ها از جمله تگزاسی تجمع در میله های زندان. اقدامات اجرایی در این جهت ضروری به ماموریت ما به سرعت حاوی این ویروس ها و محافظت از سلامت عمومی است. ما می خواهیم این را به عنوان در مدت زمان محدود به عنوان امکان پذیر است.

"ما تنها می تواند به سرعت گسترش و اگر هر کس در تگزاس می کند خود را در بخشی. هر تگزاس مسئولیت برای خود و عزیزان خود را به پوشیدن ماسک ، شستن دست های خود اقامت شش فوت از هم جدا از دیگران و در خانه بمانند اگر آنها می توانند. من می دانم که ما اقدام جمعی می تواند منجر به کاهش گسترش COVID-19 آنجا که ما آن را انجام داده اند و ما دوباره آن را انجام دهد."

منظور اجرایی:

آخرین مطالب