یک سوم از Millennials فکر می کنم آنها خسته کننده به یک Cybercrime قربانی

یک سوم از نسل وای (37 درصد) فکر می کنم آنها بیش از حد دنیوی به قربانی جرایم یک مطالعه جدید نشان داد در روز پنج

توسط ABDOOSNEWS در 10 مرداد 1399

یک سوم از نسل وای (37 درصد) فکر می کنم آنها بیش از حد دنیوی به قربانی جرایم یک مطالعه جدید نشان داد در روز پنج شنبه.

مطالعه انجام شده توسط جهانی امنیت سایبر شرکت کسپرسکی نیز نشان داد که 36 درصد از millennials می گویند که آنها باید انجام دهند بیشتر به تقویت دیجیتال, امنیت, اما آن قطره را به پایین خود را به انجام لیست.

Follow us on Instagram برای دریافت به روز رسانی های جالب از ما!!

به عنوان 'جدید' مجبور است بسیاری از به کار از خانه millennials در حال حاضر هزینه نزدیک به دو (1.8) ساعت اضافی را آنلاین در هر روز نسبت به آغاز سال – آوردن روزانه خود را به طور متوسط تا 7.1 ساعت در روز است.

بر اساس این گزارش 49 درصد گفت که این افزایش زمان آنلاین ساخته شده است آنها را آگاه تر از خود امنیت دیجیتال.

"محافظت از خودمان را از دیجیتال تهدیدات می تواند ساده و این ما کمک می کند تا بهتر درک کنند که چگونه ما می تواند کمک به بهینه سازی ایمنی در فرد دیجیتال محدوده آسایش" اندرو وینتون, معاون رئیس جمهور, بازاریابی در کسپرسکی در بیانیه ای گفت.

millennials
با توجه به مطالعه تقریبا 13 درصد از millennials اعتراف کرد که آنها با استفاده از همسایگان خود Wi-Fi در گذشته بدون آنها دانستن. Pixabay

داده ها همچنین نشان داد که millennials صرف بیشتر وقت خود را در رسانه های اجتماعی اما تقریبا دو سوم (61 درصد) گفت که افزایش دوستیابی آنلاین از خانه یک نگرانی خاص خود را برای امنیت دیجیتال.

برای پرداختن به این نگرانی ها تقریبا نیمی (52 درصد) از millennials گفت که آنها تنها اجرای قابل اعتماد نرم افزار بر روی دستگاه های خود از رسمی فروشگاه Apple Store و Google Play. این یافته ها همچنین نشان داد که 49 درصد به طور منظم اجرا آنتی ویروس اسکن بر روی هر یک از دستگاه های خود را برای محافظت از خود.

همچنین بخوانید: ویدیو های آنلاین کاربران رشد 40% در هند شهرهای کوچکتر: گزارش

با توجه به مطالعه تقریبا 13 درصد از millennials اعتراف کرد که آنها با استفاده از همسایگان خود Wi-Fi در گذشته بدون آنها دانستن.

"سال 2020 شده است یک تعریف سال برای خانه دیجیتال. با بسیاری از ما در سراسر جهان در مستند مقدار تعامل ما با تکیه بر تکنولوژی به طور چشمگیری افزایش یافته," وینتون گفت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن