تماس دوم به صورت نشسته کباب رستوران در فورت مایرز — درخواست JLB

ژان لو Boeuf JLEBOEUF@NEWS-PRESS.COMانتشار: 10:00 AM EDT Jul 29, 2020من پاسخ سوال هفته گذشته از Dyann C. جنوبی

توسط ABDOOSNEWS در 9 مرداد 1399

من پاسخ سوال هفته گذشته از Dyann C. جنوبی فورت مایرز. Dyann می خواستم به دانستن در مورد "مکان های بزرگ برای BBQ" که اجازه می دهد تا شما را به "نشستن و خدمت کرده است." (که من آن را قرار داده: که در آن شما می توانید خود را کباب می شود و نشسته بیش از حد). من ارائه شده تا برخی از محلی مستقل مورد علاقه در پاسخ.

من برای باز کردن صندوق پستی من روز بعد تنها به درک من می خواهم غفلت برخی از (به حق خوب) ملی زنجیر.

"وجود دارد نشستن BBQs" تام R. نوشت.

"یکی از مورد علاقه ما است که سانی را در Winkler جاده ها است. قیمت بسیار مناسب و غذای خوب! یک دوم است و ماموریت BBQ در 41. آنها بسیار وطن پرست و حتی آواز خواندن سرود ملی در ظهر. آنها باید مواد غذایی خوب است. من مورد علاقه خود را دودی ترکیه است. سوم (معروف) دیو BBQ در 41 ... خوب اما کمی گران است برای ما. من امیدوارم که این کمک می کند."

تام کاملا مهربانی امضا ایمیل خود را "BBQ علاقه مندان" که من قدردانی.

درخواست JLB: فورت مایرز رستوران که در آن شما می توانید خود را BBQ و نشسته هم

و: از ادم احمق و ابله به "قطعا نه یک ادم احمق و ابله" در 22 ساعت

دیگر خوانندگان تعجب که چرا من می خواهم نادیده گرفته و این مکان. به عنوان یک ناشناس emailer نوشت: "آنچه به شما کردم در برابر ماموریت کباب؟!"

هیچ چیز. من قسم می خورم.

ماموریت یکی جای من می دانم که من می توانید هر روز از این هفته برای خوب سینه. من هم یک عشق عجیب و غریب برای خود ماهی قزل آلا (معمول کباب سفارش من می دانم).

بیشتر: 7 فورت مایرز رستوران ها و مغازه بستنی هستند که سردتر از سرد

و: من یک بار دیگر اجتناب از رستوران ناهار خوری اتاق در فلوریدا اینجا چرا

اما در اینجا چگونه من سر کار: این ملی زنجیر خواهد بود فقط خوب بدون من. آنها بودجه های بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی و مکان نخست در معابر مشغول. شانس هستند خوب است که شما شنیده ام از سانی و ماموریت و معروف دیو. شانس به مراتب کمتر شنیده اید شمالی فورت مایرز کلاسیک دود n گودال Bar B Que یا جدید گودال استاد خدمت خود را دودی کلاسیک در 67 ساله کشاورزان بازار رستوران در فورت مایرز.

به عنوان محلی که دوست دارد همه چیز محلی من میدارد تمایل به رفتن به محلی.

من یادآوری نیست که بچه ها بزرگ. من هم امیدوارم که با کمی کمک به این بچه ها کمی می تواند به رشد بزرگتر.

ژان لو Boeuf است نام مستعار استفاده شده توسط یک غذای محلی عاشق که dines در رستوران به صورت ناشناس و بدون هشدار با وعده های غذایی برای پرداخت های خبری-مطبوعات. ایمیل JLB در jleboeuf@news-press.com; دنبال منتقد در facebook.com/jeanleboeufswfl یا @JeanLeBoeuf در Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب