هوستون بیوه می دهد شاهد ویرانی COVID-19

در فوریه 18, هوستون درگیری امداد و صندوق بازنشستگی مفتخر تونی پیرس برای 20 سال خدمت هوستون شهردار سیلوستر ترنر

توسط ABDOOSNEWS در 2 خرداد 1399

در فوریه 18, هوستون درگیری امداد و صندوق بازنشستگی مفتخر تونی پیرس برای 20 سال خدمت هوستون شهردار سیلوستر ترنر گفت: در روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی. "دو ماه بعد تونی گذشت به عنوان یک نتیجه از COVID-19."

به آسانی تصدیق کرد که این دور به هفته خود را تقریبا روزانه coronavirus گزارش برخی از افراد ممکن است واقعا گوش دادن به او را ندارد ترنر گفت: او می خواست مردم را به شنیدن از کسی است که به طور مستقیم تحت تاثیر آنچه می تواند عواقب غم انگیز از COVID-19.

"هر روز وقتی که من نزد شما درست در این زمان من به شما شماره 141 امروز چهار افرادی که فوت کرده اند, به عنوان یک نتیجه از COVID-19. و در بسیاری از راه های که شما انجام دهید که می توان آن را تقریبا استریل فقط یک شماره را بدون, چهره بدون یک فرد بدون نام. اما این افراد هستند و این خانواده ها هستند که نهفته بودن در بسیاری از موارد برای بقیه زندگی خود را" ترنر گفت.

پس او دست خود را قلدر منبر به تونی پیرس بیوه گیل پیرس.

همراه با دخترش نیا بیوه سخن از چگونه زندگی او را تغییر داد بنابراین به شدت در این فضا از چند روز. به جای رفتن به بازنشستگی با شوهرش بود که 57 هنگامی که او درگذشت و او را در حال حاضر سمت چپ به تنهایی او گفت: یک پدر و مادر تنها به انجام چیزهایی که او تا به حال هرگز قبل از.

"چه کسی می دانست که زمانی که من در زمان شوهرم به استروژن در مارس 28, که خواهد بود که آخرین بار که من به او صحبت چهره به چهره" او گفت: در نقاط در حال مبارزه برای دریافت کلمات. "خدا را شکر که توانستم به او بگویید که من او را دوست داشتم."

"او مبارزه برای زندگی خود را برای 25 روز sedated انتوبه و در ونتیلاتور," او گفت و توضیح داد که او را نگه داشته و یک مجله از آنچه پرسنل پزشکی به او گفت.

و او روشن ساخته است که او با استفاده از کمی برای کسانی که می گویند این بیماری همه گیر است که پشت سر ما در حال حاضر.

"COVID-19 واقعی است. بر خلاف آنچه که ما در حال شنیدن در تلویزیون آن را در اینجا به ماندن با یا بدون یک واکسن. آن را فقط مانند ویروس آنفولانزای از آن رفتن به بازگشت سال پس از سال است.

"این باعث می شود من دیوانه هر بار که به فروشگاه بروید و من با دیدن ده ها و ده ها تن از مردم راه رفتن در اطراف unmasked. درست مثل ما در حال باز کردن کسب و کار ما در حال باز کردن دولت و عجب این است که بیش از. ما در حال حاضر می توانید به ساحل بروید هزاران نفر از ما و فقط نشستن در بالای هر یک از دیگر.," او گفت: به وضوح نشانگر.

"من درک می کنم که ما نیاز به حمایت از کسب و کار ما, من درک می کنم که مردم نیاز به کار می کنند اما چرا شما نمی پوشیدن یک ماسک و محافظت از خود و دیگران است؟"

گفت شوهرش در حال حاضر نمی خواهد بود قادر به راه رفتن دختر خود را پایین راهرو زمانی که او ازدواج و او هرگز می دانم که خود را نوه گیل پیرس پرسید: "آیا این واقعا آنچه شما می خواهید خانواده خود را مجبور به رفتن را از طریق؟"

"خط پایین این است که شما نیاز به ماسک کردن."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب