یک نگاه عمیق به تنوع هند از طریق هندو سال جدید

توسط Purnima NathPurnima Nath یک کارآفرین است یک نویسنده و یک رهبر جامعه و هندو.یک تنوع بسیار زیادی از هند است

توسط ABDOOSNEWS در 11 تیر 1399

توسط Purnima Nath

A Glance Into Profound Diversity Of India Through Hindu New Year
Purnima Nath یک کارآفرین است یک نویسنده و یک رهبر جامعه و هندو.

یک تنوع بسیار زیادی از هند است که در هیچ کشوری در کل این جهان است. کشف لایه هایی از این زمین است که بسیار جالب است. اگر چه به طور رسمی به دست آمده استقلال از بریتانیا حاکم با یک مرز جدید در سال 1947 آن چند فرهنگی و تنوع بزرگوار و گسترده و ریشه دار در آن میراث و شدید تاریخچه. محض آن جمعیت عظیم فرهنگی ادغام مذهبی و زبانی تنوع بی بدیل و بی نظیر برای هر کشور دیگری در روی زمین است. طیف وسیعی از ناهمگونی دیده می شود در همه چیز حتی به درجه ای از شمارش روز. تصور کنید که یک ملت با 1.38 میلیارد نفر gazillions ادیان و مناطق مختلف با تاریخ های مختلف سیستم ؟ ما به راحتی می تواند جشن یک زن و شوهر از سال جدید روز هر ماه. به همین دلیل در تقویم ملی اجرا شد و در سال 1957. جالب است بدانید حتی اگر هندو تقویم سال 2077 بود دیروز مارس 25 سال 2020 به مناطق مختلف و جشن آن را متفاوت با عطر و طعم خود را از سنت ها و آیین های. اما یک موضوع مشترک است که روابط همه چیز زیبایی است, مهم نیست که چگونه و یا زمانی که آن را مشاهده اساسی معنی همان است – 'آغاز عصر جدید'. جذاب است...

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

مختصری از دوران ماقبل تاریخ:

البته هند امروز چیزی شبیه به آنچه در آن بود از هزاران سال پیش. این تاریخچه یک لنز که از طریق آن ما می توانیم کشف بسیاری از اسرار است. مورخان و باستان شناسان به طور مداوم خود را ابراز تعجب و قدردانی از استفاده از تکنیک های پیشرفته از ماقبل تاریخ تمدن دره سند. عصر برنز (که 3000 سال مسن تر از سن هلنی زمانی که فرهنگ یونانی پیروزی) از 3300 سال پیش از میلاد به 1300 سال پیش از میلاد باستان تمدن دره سند رونق در شمال غربی منطقه جنوب آسیا با سند رودخانهکشش از شمال شرق افغانستان از طریق بسیاری از پاکستان و به غرب و شمال غربی هند است. شهرستانها بیشتر شد با اشاره به پیچیده و فن آوری های پیشرفته برنامه ریزی شهری (شبکه) و بهداشت و بهداشت, سیستم های هیدرولیکی, مهندسی, حمام کردن, فاضلاب, مدیریت, متمرکز, برنامه ریزی, صنایع دستی سفال و متالورژی کار می کنند. فاضلاب و سیستم تخلیه شد به مراتب توسعه یافته تر و برتر از هر موجود در سایت در خاور میانه و پیشرفته حتی با استاندارد فعلی موجود در منطقه جنوب آسیا. آن پیشرفته معماری ستایش بودند توسط مورخان. Mahenjo Daro و Harappa شد دو تا از مهم ترین شهرها آمده است. امروز این سایت های میراث جهانی یونسکو.

A Glance Into Profound Diversity Of India Through Hindu New Year
تمدن دره سند رونق در شمال غربی منطقه جنوب آسیا با سند رودخانه. Pixabay

یک تعداد انگشت شماری از واقع بینانه مجسمه یافت شده اند...از باستان شناسان آن را دشوار است به این باور این ارقام از دوران ماقبل تاریخ. "هنگامی که من برای اولین بار آنها را دیدم من آن را دشوار است به این باور است که آنها پیش از تاریخ; آنها به نظر می رسید به طور کامل ناراحت همه ایده تاسیس در مورد اوایل فرهنگ و هنر. مدلسازی مانند این بود ناشناخته در جهان باستان تا عصر مسیحیت یونان و من فکر کردم از این رو است که برخی از اشتباه حتما باید ساخته شده است; این است که این ارقام در بر داشت راه خود را به سطح برخی از 3000 سال مسن تر از کسانی که به آنها به درستی متعلق ... در حال حاضر در این مجسمه از آن است که فقط تشریحی این حقیقت است که بسیار تکان دهنده است که باعث می شود ما تعجب که آیا در این همه مهم است یونانی هنری احتمالا می تواند پیش بینی شده و توسط مجسمه ساز از یک دور کردن سن در بانک ها از سند." – گفت: سر جان مارشال, مدیر باستان شناسی هند که نظارت حفاری Mahenjo Daro و Harappa از تمدن دره سند از سال 1902 به سال 1928.

جذاب ترین از همه پیدا بود که این تمدن بسیار متفاوت از آن از کمی بعد از آن تمدن از بین النهرین و مصر باستان است. هیچ شواهدی وجود دارد در بر داشت عالی رهبران توده در ارتش و یا عظیم مقبره ساخته شده برای پادشاهان یا حاکمان و نه هر عظیم بناهای تاریخی مانند شما ببینید در مصر باستان, تمدن,, مثلا, هرم. این نتیجه حاصل شد که هر کس لذت می برد و فرصت های برابر در جامعه است. هیچ شواهدی پیدا شد برای خشونت مذهبی یا. فلسفه دین و اعتقاد به سیستم شبیه بعدا توسعه یافته دین هندو است. مثلا صلیب شکسته مهر و موم در بر داشت در حال حاضر در موزه بریتانیا. Pashupati مهر یافت نشان می دهد که نشسته رقم با حیوانات – می تواند یک لقب لرد شیوا. زندگی شاید بسیار ساده تر و صلح آمیز است.

چرا این عامل مهم در حال حاضر ؟

من فکر می کنم وجود یک ارتباط عمیق به این با مدرن روز هندوها. به نظر می رسد که مردم هندو توسط سند رودخانه در دره سند در گذشته بود خود را صلح آمیز سنت از طریق نسل که هنوز هم در دوران مدرن است. آیین هندو به عنوان یک دین وجود نداشت و در دوران ماقبل تاریخ. مردم زندگی می کردند که در دره سند و منطقه بودند به نام دین. اگر چه هندو آمد به عنوان یک دین در طول راه آن را هرگز محدود هر کسی به هر شکل دقیق از پرستش و یا حتی تصمیم به عبادت. آیین هندو است وسیع و عمیق است. هیچ یک از پرتاب از جامعه اگر آنها را انتخاب کنید برای عبادت یا پرستش نکنید. در واقع اساسی از آیین هندو است که معنویت و تلاش دانش و حقیقت است. طی هزاران سال هند دوخته انباشته خارجی ادیان (یهود و مسیحیت و اسلام) به زیبایی با خود ادیان (بیشتر هندو سیک مذهب بودا و جین) به دیدنی پارچه های رنگارنگ. صلح و تحمل پذیرش و تنوع هندو افراد با تجربه هستند و حتی در این وحشتناک, وضعیت مدرن و روز. ذهنیت درمان هر کس به همان اندازه بدون در نظر گرفتن تعصب مذهبی و ایمان و اعتقادات و زبان است که شاید حکاکی در خون مسلمانان.

A Glance Into Profound Diversity Of India Through Hindu New Year
هیچ یک از پرتاب از هندوئیسم اگر آنها را انتخاب کنید برای عبادت یا پرستش نکنید. Pixabay

تقویم هندو:

در سال 57 قبل از میلاد, تقویم هندو آغاز شده – یک سیستم شمارش خرما بر اساس چرخه ماهانه از فازهای ماه به نام Panchang. بنابراین دقیق بعد از هندو سال جدید تغییرات هر سال مطابق با محاسبات در تقویم قمری. این جشن منحصر به فرد در هر دولت هند که به شرح زیر خود را به آداب و رسوم و سنت های منحصر به فرد به آن منطقه خاص.

در شمال هند در منطقه, مردم, جشن Chaitra Navaratri در هیماچال پرادش, Uttarakhand, Rajasthan, Uttar Pradesh, Madhya Pradesh, Jharkhand و بیهار. Rajasthanis مشاهده از طریق Thapna و کشمیری با Navreh. کارناتاکا خواستار آن Ugadiو ماهاراشترا و گوا تماس Gudi Pawa. برای Manipuris آن است که Sajiba Nongma – Panbaa و برای آسامی است Rangali Bihu. اوریسا افتخارات با پانا سانکرانتی یا ماها Vishuva سانکرانتی یا Mesha سانکرانتی. Tamilians سلام به Puthandu و Bengalis نام آن را Pahela Baishakh و پنجابی جشن Baishakhi در اواسط ماه آوریل است. برای کرالا است Vishuبرای سندی است Cheti Chand.

همچنین بخوانید: HSS فعالیت های در طول COVID-19 بحران

آغاز یک عصر جدید

مهم نیست که در مناطق تصمیم به جشن از اهمیت اساسی همان است – 'آغاز یک عصر جدید". به عنوان مثال 'Ugadi' همان 'Yugadi'. 'یوغ' کلمه سانسکریت است به این معنی 'سن' و 'adi' به معنای 'آغاز'.

تاریخ می تواند یک درس بزرگ. نه تنها در مورد نقاط قوت ما و ضعف ما شجاعت تصمیم گیری و یا اشتباهات آن را می دهد یک نگاه اجمالی از ما سنت ها و آداب و رسوم و فرهنگ و ریختن برخی از چراغ زندگی از اجداد ما. هند به ظاهر بی نظم اما هیبت الهام بخش فرهنگ است که عمیق تر از اقیانوس و گسترده تر از آسمان است. ما تاریخچه ما از میراث و فرهنگ ما افتخار ما است.

من آرزو می کنم شما بسیار خوشحال هندو جدید سال 2077.

Abouth نویسنده: یک کارآفرین یک نویسنده یک رهبر جامعه و هندو. گذشته نامزد Milwaukee County اجرایی و بنیانگذار اسپیندل هند, Inc. او یک مهندس و MBA از دانشگاه نورث وسترن. Purnima می نویسد و سخنرانی های مختلف مسائل جهانی و سیاست و رهبری است. @PurnimaNath www.NathPurnima.com www.PurnimaNath.com


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب