92 درصد سرخپوستان بستگی موسیقی در طول مرحله سخت: بررسی

توسط Puja Guptaنود و دو درصد سرخپوستان گفت: آنها وابسته به موسیقی را از طریق یک مرحله سخت در زندگی خود را در ح

توسط ABDOOSNEWS در 30 خرداد 1399

توسط Puja Gupta

نود و دو درصد سرخپوستان گفت: آنها وابسته به موسیقی را از طریق یک مرحله سخت در زندگی خود را در حالی که 87 درصد از پاسخ دهندگان بر این باورند که آنها در حال سازنده تر در حالی که گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه می گوید: یک بررسی.

به مناسبت جهانی روز موسیقی در تاریخ 21 ژوئن هارمن در همکاری با OnePoll انجام این بررسی مصاحبه از 2000 شرکت کنندگان در سراسر هند به درک چقدر مهم موسیقی در زندگی ما به خصوص در غالب اوقات.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

این نظرسنجی نشان می دهد پاسخ دهندگان تحت تاثیر موسیقی در چهار حوزه کلیدی:

موسیقی باعث بهبود خلق و خوی خود را در طول همه گیر

90 درصد از پاسخ دهندگان گفت که موسیقی کمک کرده است تا آنها را به مقابله با خود انزوا در حال انجام COVID-19 بیماری همه گیر.

سرخپوستان در حال گوش دادن به موسیقی به صورت اضافی و 45 دقیقه به طور متوسط در هر روز در زمان فعلی.

71.7 درصد سرخپوستان ایجاد کرده اند خاص �self-جداسازی' لیست پخش که شامل آهنگ های است که کمک می کند تا آنها را به تفکر و یا یک تسکین دهنده اثر آرام بخش در ذهن خود است.

84.73 درصد از زنان و 80 درصد مردان می گویند که موسیقی است که استرس منفجر یاخوردکننده.

92% Indians dependent on music
84.73 درصد از زنان هندی می گویند که موسیقی است که استرس منفجر یاخوردکننده. (بازنمودی تصویر). Pixabay

64 درصد از تمام بررسی سرخپوستان بر این باور بودند که موسیقی آنها کمک می کند تا خواب بهتری در حالی که 71 درصد می گوید این بهترین محرک در طول تمرین.

و هنگامی که تراشه می شوند 79.70 رسید درصد از سرخپوستان به نوبه خود به موسیقی به بالا بردن خلق و خوی خود را در مقابل 47 درصد از آنها صحبت کردن با یک دوست.

موسیقی کمک می کند تا افزایش بهره وری

در هند به طور متوسط 87 درصد از پاسخ دهندگان بر این باور بودند که آنها می توانند بهتر کار کنند در حالی که گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود را.

نتایج مشابه در دیگر مناطق جهان است. 75 درصد از فرانسوی و 65 درصد از پاسخ دهندگان معتقد بودند که تاثیر مثبت بر بهره وری خود را در هنگام گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود را در حالی که مشغول به کار است.

موسیقی ایجاد اتصالات

75 درصد از هندی ها بر این باورند که آنها باید در ارتباط با کسی که به خاطر آنها رخ می دهد برای به اشتراک گذاشتن همان طعم و مزه در موسیقی است.

دوستان شماره یک اثرگذارندهها وقتی که می آید به انتخاب این نوع از موسیقی خود را در 72 درصد و به دنبال آن پدر و مادر در 42.9 درصد و خواهر و برادر در 40 درصد است.

92% Indians dependent on music
64 درصد از تمام بررسی سرخپوستان بر این باور بودند که موسیقی آنها کمک می کند تا خواب بهتر است. (بازنمودی تصویر). Pixabay

موسیقی کمک می کند و باعث می شود خاطرات

بررسی پاسخ دهندگان گفته است که موسیقی شده است یک بخش مهم در تجلیل از زندگی خود را' نقاط عطف.

همچنین بخوانید: چه کسی می بیند 'شاخه های سبز امید' به عنوان همه گیر همچنان ادامه دارد

بسیاری نشان داده است که موسیقی کمک کرده است تا آنها را جشن می گیرند رویدادهای مهم زندگی مثل فارغ التحصیلی (41.95 درصد) ازدواج (30.15 درصد) و یا در حال حرکت به یک شهر جدید (32.15 درصد).

ارتباط بخش زیادی از سرخپوستان با موسیقی شروع در سنین پایین با 44.65 درصد مصرف موسیقی درس در مدرسه و 41.7 درصد آموخته اند به نواختن یک ساز و یا آواز خواندن و همچنان به انجام این کار.

Pradeep چودری, کشور, مدیر, HARMAN هند گفت: "موسیقی شده است مرکزی را به فرهنگ ما - از میراث غنی موسیقی محلی به التقاطی موسیقی موسیقی متن در فیلم. اما ما با الهام از آن عمیق و تاثیر مثبت در طول زمان به چالش کشیدن ما در سلامت روحی و جسمی." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب