88 درصد کارگران هندی ترجیح می دهند کار از خانه: بررسی

یکt حداقل 88 درصد از کارگران ترجیح می دهند به انعطاف پذیری کار از خانه (WFH) در حالی که 69 درصد معتقدند بهره و

توسط ABDOOSNEWS در 9 مرداد 1399

یکt حداقل 88 درصد از کارگران ترجیح می دهند به انعطاف پذیری کار از خانه (WFH) در حالی که 69 درصد معتقدند بهره وری خود را افزایش یافته است در حالی که کار از راه دور یک بررسی جدید نشان داد در روز چهارشنبه.

بررسی های انجام شده توسط هزینه سفر و مدیریت فاکتور ارائه دهنده راه حل های SAP موافقم همچنین نشان می دهد که تنها 11 درصد از سازمانها را در آغوش end-to-end دیجیتال امور مالی و اداری و فرآیندهای. در سراسر هند 36 درصد از اواسط اندازه شرکت ها هنوز هم با استفاده از فرآیندهای دستی برای ارسال هزینه های کسب و کار این مطالعه گفت.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

با توجه به بررسی فرآیندهای دستی در مدیریت هزینه و در نتیجه ناکارآمدی ممکن است باعث هند برآورد بهره وری زیان $2.25 میلیارد دلار در سال است.

"آوردن در انتقال دیجیتال برای ادعای هزینه و یا فاکتور پردازش می تواند یک اثر چند برابر در کسب و کار و کنترل هزینه و در همان زمان ارائه عملیاتی چابکی مورد نیاز برای تداوم کسب و کار," Mankiran Chowhan مدیر عامل–شبه قاره هند, SAP موافقم در بیانیه ای گفت:.

88% workers in India prefer work from home: Survey
76 درصد کارکنان در هند گفت, سازمان خود را ارائه یارانه ها به طور کامل و یا پرداخت هزینه برای یک برنامه موبایل. Pixabay

این مطالعه همچنین نشان داد که زمان مدیریت هزینه سیستم پشتیبانی برای مدرن روش های پرداخت ناکافی است.

همچنین بخوانید: هیبریدی جدید عادی کار می آید با مجموعه خود را از چالش ها: مایکروسافت

با توجه به داده ها بیش از یک سوم (39 درصد) از پاسخ دهندگان گفته اند که می خواهند خود را مدیریت هزینه نرم افزار برای یکپارچه سازی با برنامه های خارجی برای فعال کردن قابلیت های اضافه شده مانند بازپرداخت پرداخت شده از طریق نرم افزار فوق العاده (چتر برنامه حاوی برنامه های دیگر).

در حالی که 76 درصد کارکنان در هند گفت, سازمان خود را ارائه یارانه ها به طور کامل و یا پرداخت هزینه برای یک برنامه موبایل, پهنای باند اینترنت و لوازم جانبی آن برای کار 22 درصد هند کارکنان می خواهند سازمان خود را برای پرداخت تمام هزینه های مورد نیاز برای پربار در محیط کار, در خانه, این گزارش گفت:.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که 79 درصد از کارکنان به شدت لینک خود را به طور کلی امور مالی و اداری و تجربه خود را به طور کلی رضایت از کار برای سازمان خود را. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن