85 درصد مسافران به احتمال زیاد به یک سفر جاده ای در تابستان امسال: گزارش

Summer سفر inarguably متفاوت به نظر می رسد این تابستانو در حالی که داخلی باقی می ماند سفرهای جاده ای و انعطاف

توسط ABDOOSNEWS در 24 تیر 1399

Summer سفر inarguably متفاوت به نظر می رسد این تابستانو در حالی که داخلی باقی می ماند سفرهای جاده ای و انعطاف پذیر رزرو شبیه جاده پیش رو, زیادی وجود دارد, شما می توانید به تعطیلات آسان تر است.

با توجه به Expedia.com گزارش 85 درصد از مسافران در حال بررسی احتمال زیاد به یک سفر جاده ای این محور در درجه اول نیاز به یک تغییر از مناظر (43 درصد) و تمایل به لذت بردن از خارج از منزل (36 درصد). به غیر از هتل ها و متل دیگر اقامت نوع مردم به احتمال زیاد برای انتخاب کردن در یک سفر جاده ای در تابستان امسال شامل ماندن با دوستان/خانواده (31 درصد) اجاره برای تعطیلات (28 درصد) و اردو (24 درصد).

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

به عنوان مسافران مبادرت به دور از خانه و مقصد باز دوباره به گردشگری سلامت و ایمنی اولویت طول می کشد بیش از قیمت هنگام سفر-برنامه ریزی است. 72 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی گفته آنها در حال امید بستن برای یک سفر جاده ای در تابستان امسال به دلیل آن را احساس امن تر از پرواز و بیشتر افراد ذکر شده در بهداشت و ایمنی (72 درصد) و اجتناب از جمعیت (68 درصد) به عنوان نگرانی های بالا بیش از بودجه (60 درصد).

With rising diesel prices more trouble for transport sector
72 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی گفته آنها در حال امید بستن برای یک سفر جاده ای در تابستان امسال به دلیل آن را احساس امن تر از پرواز. Pixabay
پاسخ دهندگان به نظرسنجی همچنین وزن با بالا خود را برنامه ریزی نکات و ترفندها:

یک طرح داشته باشد. فکر کردن در مورد که در آن به توقف برای سوخت چگونه به درایو هر روز و در چه زمانی از روز به درایو را از طریق یک شهر در حال تمام جنبه های یک سفر جاده ای به نقشه در پیشبرد.

می دانم که در آن به ماندن بگیرید. اگر شما در میان مسافران اقامت در هتل ها و متل ها در این تابستان را, مطمئن شوید که به تحقیق جلوتر از زمان و یا پرس و جو در مورد سیاست های خاص از قبیل اینکه آیا این اموال را کاهش اشغال.

انجام تعمیر و نگهداری خودرو. مشکل ماشین به خصوص با بچه ها یا حیوانات خانگی را در مخلوط است که به ندرت یک تجربه سرگرم کننده است. هنگامی که برنامه ریزی یک سفر جاده ای باید ماشین خود را سرویس و یا بازرسی قبل از ترک. همچنین اجاره یک ماشین با سوخت بهتر مسافت پیموده شده یا فضای بیشتر.

دانلود برنامه های. این که آیا آن یک بچه-بازی دوستانه و یا جهت آن را یک ایده خوب برای دانلود هر نرم افزار شما نیاز به قبل از ضربه زدن به جاده.

With rising diesel prices more trouble for transport sector
هنگامی که برنامه ریزی یک سفر جاده ای باید ماشین خود را سرویس و یا بازرسی قبل از ترک. Pixabay

همچنین بخوانید: مادران بچه ها از دست دادن 20% بهداشت خدمات اجتماعی در طول همه گیر: مطالعه

به یاد داشته باشید را به پول نقد. عوارض نقدی-فقط خدمات و اوج هستند فقط چند چیز شما ممکن است نیاز به پول برای طی یک سفر جاده ای.

بسته ملزومات است. علاوه بر لباس و لوازم آرایش جاده معلق توصیه آوردن تنقلات اضطراری کیت تمیز کردن/بهداشتی محصولات اسناد معتبر (شناسنامه و کارت بیمه) و لوازم یدکی ماشین های کلیدی. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب