7 فورت مایرز رستوران ها و مغازه بستنی هستند که سردتر از سرد

ژان لو Boeuf JLEBOEUF@NEWS-PRESS.COMمنتشر شده 11:00 AM EDT Jul 16, 2020در این تابستان از جنون من الهام, اما, آ

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

در این تابستان از جنون من الهام, اما, آن می آید. آن می تواند شاعرانه مسیر خورشید اثری در سراسر آسمان صبح. یا آن را می تواند کلمات Andre 3000 و بویلر های بی انتها رپ اواز یا موسیقی دو نفری بهتر شناخته شده به عنوان OutKast.

به عنوان آنها گفت: در سال 2003:

چه خنک تر بودن سرد ؟ سرد و یخ!

من می توانم شنیدن بله! من می گویم چه چه خنک تر بودن سرد ؟ سرد و یخ!

خوبه خوبه خوبه خوبه خوبه خوبه خوبه خوبه خوبه خوبه ...

در حال حاضر اجازه دهید تا لرزش آن را مانند یک عکس Polaroid و رسیدن به این یخ سرد لیستی از برجسته حرکت شبیه چمچه زنی مغازه gelaterias و یخ نقاط در داخل و اطراف فورت مایرز.

پدر دی یخ کرم اطاق نشیمن

من شده است به پدر دی برای دهه پس من بود لحظهای لو Boeuf که به سختی می تواند بیش از شمارنده. سپس بازگشت و همان مدل قطار هنوز هم چو-chooed در اطراف سقف; همان sundaes و انشعابات مدال دیگر شدند با همان دقت; همان ضخیم می لرزد whirred پشت پیشخوان. وجود دارد چیزی است که باید گفت برای تغییر. اما چیزی جادویی در مورد یک محل است که هرگز نیاز به.

(13161 N. کلیولند Ave. شماره 1 شمالی فورت مایرز; 239-997-4021; daddydees.com)

بیشتر از JLB: 11 SWFL رستوران ها که در آن takeout خوشمزه آسان

و: از ادم احمق و ابله به "قطعا نه یک ادم احمق و ابله" در ساعت 22 — درخواست JLB

قایق عشق بستنی

این 53 ساله حرکت شبیه چمچه زنی فروشگاه نیاز ندارد و تملق گوی ستایش از برخی منتقد. آن را فقط خوب خود را در آن. حتی در یک بیماری همه گیر که گل سرسبد فروشگاه معطوف به یک درایو از طریق مدل آن چیزی برای جلوگیری از قایق عشق را سپاه از جانبازان. اما اگر نوشتن در مورد قایق عشق یعنی من را وادار به غذا خوردن بیشتر دوست دارم قایق اگر آن را به معنی یک دست گردد حرکت شبیه چمچه زنی از اذوقه و نوشابه رم کشمش یا خامه, نارگیل, پس از آن می شود.

(مکان در فورت مایرز جنوبی فورت مایرز و Sanibel; بازدید loveboaticecream.com برای همه گیر ساعت ها و روش)

بیشتر: قایق عشق یک زن 53 ساله موسسه سازگار به همه گیر با drive-thru

مرغ سقا را Snoballs

در اولین دیدار به مرغ سقا را من در زمان یک گلوله به قفسه سینه. آن پرتاب شده توسط یک شخص مشتری و به معنای برای دوست خود. آنها به من نگاه کرد در شرمندگی شوک. آن را حدود 108 درجه آن روز. همه من می توانم انجام شد با تشکر از آنها را گرفتن یکی دیگر از گلوله برفی از کارکنان در مقابله و بازگشت به نفع لبخند در سراسر. بحث در مورد کامل برداشت اول. بعدی من برداشت بد نیست یا: کرکی, New Orleans, سبک, اصلاح کرده, یخ در ده ها تن از طعم خامه نرم می کنند مقدار زیادی از دستمال. این یک یخی-دستور العمل سرد برای سرگرم کننده است.

(مکان در فورت مایرز, ساحل, Bonita Springs لهیق اکرس و شمالی فورت مایرز; pelicanssnoballs.com)

خورشید برداشت مرکبات

مرکبات فصل است طولانی رفته در فلوریدا. این honeybells و یاقوت-قرمز که رسم مردم به خورشید برداشت در زمستان نخواهد بود برای مدتی. چه شما می توانید پیدا کردن: swirly مخروط پرتقال و آهک کلیدی نرم در خدمت بستنی شیر لرزد شناور و دارای مزه تند-خنک کلید آهک پای. آن را مرکبات فصل اما همیشه خورشید فصل برداشت.

(14601 شش مایل سرو پارک وی, جنوب فورت مایرز; 239-768-2686; sunharvestcitrus.com)

شیرین میگذرد

وقتی که من شنیده ام این کامیون مواد غذایی در خدمت فیلادلفیا-سبک آب یخ است که می تواند لایه با gelato, I didn't walk من زد. زمانی که من پیدا کردم آن نیز ارائه شده سرخ شده-به-منظور دونات قیف کیک و سرخ شده Oreos من سرعت سریع. در آن زمان من دیدم sundaes کبابی-ساندویچ پنیر, این, churros, من در کامل با حداکثر سرعت دویدن. سوزاندن چند کالری کسب چند شیرین میگذرد کالری من همیشه (er فقط در حال حاضر) می گویند.

(برای برنامه و مکان های بازدید facebook.com/sweetdrips239)

بیشتر: شیرین میگذرد باعث می شود آب یخ cheesesteaks — و dreams-come-true

بهترین بستنی

چه خنک تر از بستنی ؟ مایع-نیتروژن یخ کرم ساخته شده قبل از چشم شما. بهترین بستنی اتحاد نوتبوک یخی این مدل کسب و کار به طور جدی شیرین مکان در داخل و اطراف فورت مایرز. این بستنی طول می کشد کمی از صبر و شکیبایی. اما با خارق العاده پر — ابر-مانند کاسه آب نبات پنبه رنگین کمان از sprinkles در لایه شکلاتی کوکی ها — از صبر و شکیبایی شما خواهد بود خوش به پاداش باشد.

(دو فروشگاه در فورت مایرز یکی در جنوب فورت مایرز; تر در besticecreaminftmyers.com)

صنعتگر Gelato توسط نورمن عشق

زمانی که استاد آشپز و chocolatier نورمن عشق چیزی شما می دانید آن را به سمت راست انجام می شود. Gelato این قاعده مستثنی نیست. عشق gelato ساخته شده است با Sicilian پسته و فلوریدا توت فرنگی و زمان آزمایش ایتالیایی الهام گرفته از تکنیک های. نتیجه این است که خوب و دوست داشتنی است که می گویند این است gelato درست انجام شود.

(صنعتگر Gelato را می توان در عشق چهار دسر سالن در فورت مایرز, دروازه, استروئ و ناپل; normanloveconfections.com)

بیشتر: نورمن در عشق جدید تمام غذاهای کافه شما در افسانه ای دست

ژان لو Boeuf است نام مستعار استفاده شده توسط یک غذای محلی عاشق که dines در رستوران به صورت ناشناس و بدون هشدار با وعده های غذایی برای پرداخت های خبری-مطبوعات. ایمیل JLB در jleboeuf@news-press.com; دنبال منتقد در facebook.com/jeanleboeufswfl یا @JeanLeBoeuf در Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن