67 درصد شهروندان نخواهد سفر با مترو حتی اگر دوباره

یک مجموع 67 درصد از شهروندان می گویند که آنها نمی خواهد مترو یا قطار محلی در 30 روز آینده حتی اگر آنها دوباره

توسط ABDOOSNEWS در 10 تیر 1399

یک مجموع 67 درصد از شهروندان می گویند که آنها نمی خواهد مترو یا قطار محلی در 30 روز آینده حتی اگر آنها دوباره با توجه به LocalCircles بررسی.

تنها 15 درصد از شهروندان می گویند که آنها خواهد شد بازدید از ورزشگاه و یا استخر شنا در 30 روز آینده اگر آنها دوباره راه اندازی شود. 93 درصد شهروندان انجام طرح به یک تعطیلات اقامت هتل در 3 ماه آینده.

67% مردم نمی مترو قطار حتی اگر دوباره

باز کردن 1.0 اعلام کرد که بازگشایی چندین بخش و آرامش در بسیاری از مناطق در حال نزدیک شدن پایان آن در تاریخ 30 ژوئن. با تعدادی از موارد در هند عبور 525,000 و 100,000 گرفتن موارد اضافه شده در حال حاضر فقط در 6 روز بسیاری از شهروندان تا حد زیادی نگران COVID-19 رسیدن به آنها.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

LocalCircles انجام یک نظرسنجی به بررسی کنید اگر با باز کردن 2.0, چگونه مایل هستند مردم وقتی که می آید به استفاده از مترو/قطار محلی بازدید از سالن های ورزشی/استخر و رزرو تعطیلات و اقامت در هتل و غیره در ماه آینده و یا تا. بررسی دریافت بیش از 24,000 پاسخ از 241 مناطق هند است.

67% won't take metro trains even if restarted
بمبئی قطار محلی نیز دوباره آغاز شده و عملیات ضروری برای ارائه دهندگان خدمات در 15 ژوئن پس از تعطیل برای 84 روز. Pixabay

مترو دهلی راه آهن شرکت به تازگی گفت که آنها در حال کار بر روی یک لیست از دستورالعمل های عملیاتی استاندارد برای از سرگیری خدمات مترو به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. بمبئی قطار محلی نیز دوباره آغاز شده و عملیات ضروری برای ارائه دهندگان خدمات در 15 ژوئن پس از تعطیل برای 84 روز با توجه به مستند محدودیت اما ridership شده است بسیار کم است.

در مجموع 25 درصد از شهروندان می گویند که آنها را در مترو/قطار محلی در 30 روز آینده اگر آنها دوباره در حالی که 67 درصد گفت: آنها نمی خواهد آن را انجام دهد آن را به عنوان ممکن است نا امن. اگر چه این افزایش شدید در قیمت سوخت است و قرار دادن دندانه در جیب مردم آنها هنوز هم مردد در استفاده از حمل و نقل عمومی به دلیل ترس از ابتلا به COVID-19.

دولت مرکزی در مارس 30, منظور گفته بود که آنها را به یک تصمیم در مورد بازگشایی سالن ها و استخرهای شنا در طول فاز 3 از باز کردن برنامه است.

بسیاری از ورزشگاه صاحبان و انجمن های خود شده اند و خواستار آن است که دولت اجازه می دهد تا آنها را برای بازگشایی هر چه زودتر اما با نرخ COVID-19 عفونت نوردی با گذشت هر روز شهروندان هنوز هم به نظر نمی آید آماده هر گونه شانس.

تنها 15 درصد شهروندان در سوال بعدی گفت که آنها را به بازدید از ورزشگاه و یا استخر شنا در 30 روز آینده اگر آنها دوباره و 84 درصد گفت: آنها را به دور ماندن از این مکان برای برخی از زمان.

بخش مهمان نوازی شده است یکی از بدترین آسیب دیده با توجه به شیوع کروناویروس. اگر چه دولت اجازه داده می شود به هتل به راه اندازی مجدد عملیات خود را رزرو شده اند کم مردم دور مانده از سفر و مکان های عمومی. سفر کسب و کار شده است و حداقل و تعطیلات رزرو شده اند و نزدیک به صفر است.

67% won't take metro trains even if restarted
93 درصد پاسخ منفی وقتی پرسیده شد که اگر آنها برنامه ریزی هر تعطیلات اقامت در هتل با خانواده در 3 ماه آینده. Pixabay

وقتی پرسیده شد که اگر آنها برنامه ریزی هر تعطیلات اقامت در هتل با خانواده در 3 ماه آینده یعنی بین ماه های ژوئیه تا سپتامبر 93 درصد پاسخ منفی در حالی که تنها 4 درصد گفت: بله.

با روزانه یک بار مورد از بیش از 18,000 و 525,000 به علاوه عفونت گسترش ویروس در حال افزایش است هر روز.

همچنین بخوانید: گردشگری در استرالیا مواجه $37.7 میلیارد رکود همه گیر میان

LocalCircles گفت: اگر چه در این دولت و صنعت در حال حاضر در پشتیبانی از باز کردن تمام قفل شده در حوزه اقتصاد با توجه به تاثیر مالی شهروندان در بزرگ به نظر می رسد به روشنی در مورد آنچه آنها می خواهند که ایمنی و مهار اول.

در این برهه نتایج حاصل از این بررسی به وضوح نشان می دهد که اکثر شهروندان هستند و نه به نفع مترو و قطار محلی و همچنین سالن های ورزشی و استخرهای شنا در باز کردن 2.0 و اضافه کردن یکی دیگر از متغیر به یک در حال حاضر مشکل پیچیده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن