61 درصد هند رهبران کسب و کار ترس Cybercrime خطر در طول Covid-19

با توجه به MakeMyTrip بنیانگذار عمیق Kalra کلمه از سفر ویران شده است با توجه به جهانی Covid-19 بیماری همه گیر.

توسط ABDOOSNEWS در 13 خرداد 1399
berlin MakeMyTrip
با توجه به MakeMyTrip بنیانگذار عمیق Kalra کلمه از سفر ویران شده است با توجه به جهانی Covid-19 بیماری همه گیر. Pixabay

Covid-آمار سفر آنلاین عمده MakeMyTrip گذاشته است تقریبا 350 کارکنان به عنوان همه گیر اتحادش را تغییر زمینه و زنده بودن برخی از آن خطوط کسب و کار در شکل فعلی آن است.

این شرکت ارائه شده است mediclaim پوشش نهفته افراد و خانواده های آنان تا پایان سال.

با توجه به نامه داخلی از بنیانگذار عمیق Kalra و مدیر عامل شرکت راجش Magow ارسال به کارکنان نهفته کارکنان نیز ترک, جایزه, نگهداری, از, شرکت, لپ تاپ و outplacement پشتیبانی به غیر از پرداخت حقوق و دستمزد خود را به عنوان در هر دوره اطلاع.

"این است که بدون شک سخت ترین تصمیم ما تا به حال به تا کنون و آن را غم انگیزترین روز برای ما به عنوان یک سازمان" خواندن نامه.

شرکت تجزیه و تحلیل Covid-19 تاثیر دقت و صرف زمان قابل توجهی را به فکر کردن در مورد مسیر بهبود کسب و کار.

"بدیهی است که این بیماری همه گیر اتحادش را تغییر زمینه و زنده بودن برخی از خطوط کسب و کار ما در شکل فعلی آن است. نگه داشتن این در ذهن ما تا به حال به این غم اما اجتناب ناپذیر تصمیم rightsizing نیروی کار ما در این کسب و کار" گفت: اواز یا موسیقی دو نفری.

MakeMyTrip Logo
MakeMyTrip مورد تجزیه و تحلیل Covid-19 تاثیر دقت و صرف زمان قابل توجهی را به فکر کردن در مورد مسیر بهبود کسب و کار. ویکیمدیا Commns

کارکنان عقلانی آنها گفت: نقشه برداری به آینده خود استراتژی کسب و کار و "به هیچ وجه بازتاب از کار انجام شده توسط مردم در این تیم".

با توجه به Kalra کلمه از سفر ویران شده است با توجه به جهانی Covid-19 بیماری همه گیر.

"آنچه مشهود است این است که تاثیر COVID-19 بحران در حال رفتن به طولانی کشیده شده برای ما. این معلوم نیست که در هنگام سفر را تبدیل به یک راه زندگی به عنوان آن را قبل از Covid" گفت: این نامه است.

صنعت گردشگری در هند است خیره در دو کرور ضرر و زیان کار به خودی صنعت استناد مرکزی بی تفاوتی و قابل پیش بینی بهبودی طولانی مدت.

همچنین بخوانید: در اینجا چگونه شما می توانید نگه دارید و حلقه تیره دور

گردشگری هند سفر و مهمان نوازی اثرات 10-12 درصد از هند اشتغال را پوشش می دهد که تقریبا 5 کرور به همراه لینک مستقیم و غیر مستقیم شغل.

"ما در حال زندگی در زمان فوق العاده ای است که تحت تاثیر افراد و جوامع کسب و کار کشور و جهان ما در یک قدر ناشناخته قبل از وجود دارد و نه اجازه دهید تا در معرض دید گفت:" MakeMyTrip مدیران.

هند, گردشگری, سفر و مهمان نوازی بخش در حال حاضر دیده می شود بیش از یک چهارم از زیان انباشته آغاز شد که از بهمن به بعد. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن