6 راه شرکت می توانید درگیر در مبارزه با کروناویروس

تیاو Covid-19 pandemic فرستاده است جهان را به هرج و مرج و سردرگمی و ما برنامه عادی و روزمره داشته اند برای انط

توسط ABDOOSNEWS در 26 تیر 1399

تیاو Covid-19 pandemic فرستاده است جهان را به هرج و مرج و سردرگمی و ما برنامه عادی و روزمره داشته اند برای انطباق تقریبا یک شبه. یکی از سخت ترین ضربه بخش اقتصاد است. شرکت داشته اند به طور موقت بسته درهای خود را و پیدا کردن راه هایی برای انطباق با سیاست های خود را به منظور محافظت از خود همکاران و مشتریان از این ویروس مرگبار است. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که یک کسب و کار می توانید انجام دهید برای مبارزه با گسترش coronavirus و امروز ما خواهد شد در نظر گرفتن یک نگاه در 6 از آنها.

ارائه ضد عفونی کننده دست

نگه داشتن دست ما پاک شده است یک قانون اساسی به دنبال هر زمان که ما در طول این بیماری همه گیر. در شروع این بیماری همه گیر وجود دارد کمبود جهانی از دست مطابق با اصول بهداشتی محصولات اما خوشبختانه این باید به آرامی شروع به نظر می رسد دوباره. یکی از بهترین راه برای اطمینان حاصل شود مردم باید دست پاک هنگامی که آنها را وارد کنید و یا ترک یک کسب و کار است که به ارائه ضد عفونی کننده دست در ورود و خروج. برخی از شرکت های بزرگتر حتی اهدا برای کمک به تولید این محصول مهم است.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

6 Ways Companies Can Get Involved in the Fight Against Coronavirus
به اطمینان حاصل شود مردم باید دست پاک هنگامی که آنها را وارد کنید و یا ترک یک کسب و کار است که به ارائه ضد عفونی کننده دست در ورود و خروج. Pixabay

برخی از ماسک

یکی دیگر از مهم مورد که شده است در تامین کوتاه مدت هستند و ماسک صورت. حتی بهداشت و درمان کارگران و تلاش برای دریافت نگه دارید از آنها در یک نقطه. شده است وجود دارد بحث در مورد اینکه آیا یا نه این ماسک حتی موثر است. اما آنها گفته شده است به عنوان یک روش مناسب و معقول حفاظت هنگامی که شما بیرون رفتن در ملاء عام. تشویق مشتریان و کارکنان به پوشیدن ماسک بسیار توصیه می شود. شرکت همچنین می توانید نگاه به تولید خود و ارائه کمک های مالی به ساخت ماسک امکانات.

ترویج دنده محافظ

هر یک از شرکت خود مخاطبان و پایه مشتری خواهد شد که منحصر به فرد برای هر کسب و کار است. یک راه عالی برای مبارزه با کروناویروس است برای ترویج دنده محافظ. اگر هر شرکت انجام این کار و سپس کل جمعیت خواهد بود که در معرض آن است و ممکن است پیدا کردن آن مفید است برای آنها و یا عزیزان. برای مثال بسیاری از مردم ممکن است هرگز دیده می شود یک PAPR هود و کت و شلوار اما اگر تعدادی از شرکت های ترویج آن و دیگر کسب و کار تبدیل خواهد شد آگاه است و ممکن است استفاده از آن خود را.

حمایت از جوامع محلی

در حالی که برخی از شرکت ها در حال ارائه مالی و تبلیغاتی حمایت از شرکت های دیگر که ما را با سلامت و ایمنی دنده دیگران را متمرکز بر ارائه کمک به مناطق محلی خود را. به منظور کمک و حمایت از کسب و کارهای کوچک در هر نقطه در جهان از سیستم عامل است که رسیدن گسترده نورد کردن امکانات برای افزایش آگاهی و کمک به کسب و کارهای کوچک. شرکت های بزرگ باید پول های اهدایی در پاسخ به Covid-19 به منظور حفاظت و حمایت از جوامع محلی.

پس از نگاه کارکنان

بدون کارکنان یک کسب و کار با شکست مواجه خواهد شد برای موفقیت است. هر کارگر نقش مهمی در نگه داشتن شرکت و در حال اجرا در حالی که حفاظت از مردم آنها کمک و خدمت. پس Covid-19 آمار بسیاری از کارفرمایان گرفته اند مراحل را برای حفاظت از سلامت مالی و نظر کارکنان خود را. و همچنین به عنوان نگه داشتن این افراد خوشحال امن و از راه آسیب است به دنبال پس از کارکنان ایجاد یک تصویر مثبت در چشم های عمومی است که می تواند سود این شرکت پس از این همه عبور می کند.

6 Ways Companies Can Get Involved in the Fight Against Coronavirus
تشویق مشتریان و کارکنان به پوشیدن ماسک بسیار توصیه می شود. Pixabay

همچنین بخوانید: 4 راه برای بهبود سلامت خود را

کار بر روی راه حل های

یکی از موثر ترین راه برای مبارزه با کروناویروس است که با پیدا کردن یک راه حل برای این مشکل است. بسیاری از شرکت ها پول های اهدایی به تحقیق Covid-19 و بودجه برای درمان موثر و درمان است. پاسخ شده است بسیار سریع و کارآمد و شرکت های زیست فناوری را در پاسخ سریع تر از همیشه. آنها همچنین ارائه ضد ویروس منابع و تخصص برای کمک به جوامع و بیماران مبارزه با ویروس.

مبارزه با Covid-19 به مراتب بیش از. اگر هر بخشی از جهان با هم می آید و شرکت ها همچنان به اهدای پول خود را برای مبارزه با این بیماری کشنده ما پیروزی در این نبرد در برابر coronavirus.

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب