57% هند سازمان ها انتظار می رود تاثیر منفی COVID-19 در کسب و کار خود را برای 6 ماه

فایل - در این پنج شنبه آذر 28, 2020 فایل عکس, تلفن همراه, شبکه تلفن اپراتور قابل مشاهده هستند در مقابل کلیسای

توسط ABDOOSNEWS در 3 اردیبهشت 1399
Towers
فایل - در این پنج شنبه آذر 28, 2020 فایل عکس, تلفن همراه, شبکه تلفن اپراتور قابل مشاهده هستند در مقابل کلیسای جامع سنت پل در شهر لندن. فردا

این فیلم دوربین مدار بسته از یک هلندی پارک کسب و کار نشان می دهد که یک مرد در یک کلاه سیاه ریختن محتویات یک ظرف در پایه های رادیویی سلولی برج. شعله های آتش پشت سر هم به عنوان مرد رفتن به او تویوتا به فرار به شب.

این صحنه ای است که تکرار شده است ده ها بار در هفته های اخیر در اروپا که در آن تئوری های توطئه لینک جدید 5G شبکه های تلفن همراه و coronavirus بیماری همه گیر در حال دامن زدن آتش سوزی حمله به برج های سلولی.

باورهای مردمی و تئوری های توطئه که ارتباطات بی سیم یک تهدید بوده است اما این گسترش جهانی ویروس در همان زمان که کشور شد نورد از نسل پنجم تکنولوژی بی سیم دیده می شود برخی از این روایات نادرست تقویت شده.

مقامات در اروپا و ایالات متحده در حال مشاهده این وضعیت از نزدیک و هل دادن به عقب, نگران است که حملات را تضعیف حیاتی ارتباطات از راه دور لینک در یک زمان آنها بیشتر مورد نیاز برای مقابله با این بیماری همه گیر.

Europe towers
بسیاری از برج ها شده اند سوخته در اروپا به عنوان Coronavirus مرتبط است به 5G برج. Wikimedia Commons

"من کاملا با خشم کاملا منزجر که مردم خواهد بود اقدام علیه زیرساخت های بسیار است که ما نیاز به پاسخ به این اورژانس بهداشت" استفان Powis مدیر پزشکی خدمات بهداشت ملی انگلستان گفت: در اوایل ماه آوریل.

برخی از 50 آتش سوزی با هدف قرار دادن سلول های برج ها و تجهیزات دیگر گزارش شده در بریتانیا در این ماه منجر به دستگیری سه. مخابرات مهندسین مورد آزار قرار گرفته اند در کار 80 بار با توجه به گروه تجارت موبایل در انگلستان ساخت انگلستان هسته این حملات است. عکس ها و فیلم های مستند این حملات اغلب تزیین با تفسیر نادرست در مورد COVID-19. برخی از 16 شده اند را به آتش کشیدند در هلند با حملات همچنین گزارش داد در ایرلند قبرس و بلژیک.

پست ها و تهدید به حمله به دکل تلفن دریافت می کردند likes on Facebook. یک پست در یک ضد واکسن گروه در آوریل 12 مشترک یک عکس از یک سوخته تلفن دکل با نقل قول "هیچ کس می خواهد به سرطان & covid19. توقف تلاش برای ایجاد این اتفاق می افتد یا هر قطب و تلفن فروشگاه را به پایان خواهد رسید مثل این یکی."

روند دریافت توجه اضافی در انگلستان هنگامی که یک برج تهیه صوت و داده ترافیک به بیرمنگام بیمارستان صحرایی درمان coronavirus بيماران در میان کسانی که هدف قرار دادند.

"این جانسوز به اندازه کافی است که خانواده نمی تواند وجود داشته باشد در کنار تخت عزیزان که بدحال" نیک جفری مدیر عامل شرکت حامل های بی سیم Vodafone UK گفت: در ارتباط با. "آن را حتی بیشتر ناراحت کننده است که حتی کوچک آرامش از یک تلفن و یا تماس های ویدئویی در حال حاضر ممکن است آنها را تکذیب کرد به دلیل خودخواه اقدامات چند فریب خورده پردازان توطئه."

Tower image
موج فعلی 5G برج نظریه های تاریخ به ماه ژانویه است. Wikimedia Commons

غلط روایات در اطراف 5G و coronavirus ها به اشتراک گذاشته شده صدها نفر از هزاران بار در رسانه های اجتماعی. آنها به طور گسترده ای متفاوت است از ادعا می کند که coronavirus است coverup برای 5G اعزام به کسانی که می گویند جدید 5G تاسیسات ایجاد ویروس.

"نگران است که 5G است به نحوی رانندگی COVID-19 اپیدمی است فقط اشتباه" دکتر جاناتان Samet, رئیس کلرادو دانشکده بهداشت عمومی که به ریاست یک سازمان بهداشت جهانی که کمیته تحقیق تشعشع تلفن همراه و سرطان است. "من فقط نمی پیدا کردن هر راه قابل قبول را به آنها پیوند دارند."

Anti-5G فعالان مصمم هستند.

سوزان Brinchman مدیر مرکز میدان های الکترو مغناطیسی, پیشگیری از یک غیر انتفاعی مبارزه با "محیط زیست الکترومغناطیسی آلودگی" می گوید که مردم حق دارند نگران 5G و لینک به COVID-19. "کل 5G زیرساخت ها باید برچیده و خاموش," او گفت: توسط ایمیل.

اما هیچ شواهدی وجود دارد که ارتباطات بی سیم – آیا 5G یا نسخه های قبلی – آسیب سیستم ایمنی بدن گفت: Myrtill اسماعیل علمی مدیر SciProof بین المللی در سوئد است که در دهه را صرف تحقیق در این موضوع است.

موج فعلی 5G نظریه قدمت آن به ژانویه هنگامی که یک بلژیکی, دکتر, پیشنهاد یک لینک به COVID-19. مسن تغییرات در گردش بودند قبل از آن عمدتا با محوریت تلفن همراه تابش باعث سرطان كردن در ق, انجمن, Facebook صفحات و کانال های یوتیوب. حتی با روزانه استفاده های بی سیم در میان اکثریت قریب به اتفاق از بزرگسالان موسسه ملی سرطان است شاهد افزایش تومورهای مغزی.

این نظریه به دست آورده حرکت در سال 2019 از دولت روسیه رسانه های کمک کرد که آنها را با فشار به آمریکا و داخلی در گفتگو با دروغ کارشناسان می گویند.

رایان فاکس آهنگ دروغ به عنوان رئیس افسر نوآوری در هوش مصنوعی شرکت ان گفت که او متوجه غیر طبیعی سنبله سال گذشته در اشاره به حدود 5G در سراسر خارجه روسیه در رسانه ها با بسیاری از روایات, بازی کردن ترس مردم در اطراف 5G و این که آیا آن می تواند باعث سرطان می شود.

ادامه مطلب: مایکروسافت شرکای کمک به شرکت ها در هند به اتخاذ کار از راه دور با سهولت

"آنها بلندترین صدا در آن زمان و انجام آنها تقویت این توطئه کافی است که آن را کمک کرد تا سوخت خود را در دراز مدت موفقیت است ؟ بله," او گفت:.

تئوری های توطئه نیز مرتفع مشهور از جمله بازیگر کارگردان: Woody Harrelson که به اشتراک گذاشته شده یک ویدیو ادعا نفر در چین شد در نظر گرفتن یک 5G برج. آن را در واقع یک دلار هنگ کنگ "هوشمند lamppost" قطع توسط معترضان طرفدار دموکراسی در ماه اوت بیش از چین نظارت ترس. تلویزیون بریتانیا میزبان Eamonn هولمز داد اعتبار به این نظریه در بحث نمایش و نقاشی و ملامت از تنظیم کننده.

"من می خواهم به بسیار روشن در اینجا" سخنگوی کمیسیون اروپا یوهانس Bahrke روز جمعه گفت که این آتش سوزی تلفات افزایش روزانه. "وجود دارد هیچ جغرافیایی و یا هر گونه دیگر همبستگی استقرار 5G و شیوع ویروس." (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب