5 نکته برای افزایش قدرت بازاریابی پیامکی با خرید پنل اس ام اس

5 نکته برای افزایش قدرت بازاریابی پیامکی با خرید پنل اس ام اس همه کمپین های بازاریابی پیامکی براب

توسط ABDOOSNEWS در 22 مهر 1399

5 نکته برای افزایش قدرت بازاریابی پیامکی با خرید پنل اس ام اس

همه کمپین های بازاریابی پیامکی برابر نیستند. برخی از شرکت ها هستند که بازاریابی پیامکی را کاملاً در استراتژی کسب و کار خود ادغام می کنند و برخی دیگر آن را به عنوان یک پروژه جانبی در نظر می گیرند. طبق نظرسنجی انجام شده توسط ScanLife ، 89٪ مشتریان هنگام خرید از تلفن های همراه خود استفاده می کنند و 64٪ آمریکایی ها از سال 2015 دارای تلفن هوشمند هستند. با توجه به این موضوع، فکر می کنید کدام شرکت یک کمپین بازاریابی موفق تری داشته باشد؟ اگر در حال حاضر با خرید پنل اس ام اس از بازاریابی پیامکی استفاده می کنید، در اینجا چند نکته و پیشنهاد در مورد چگونگی به حداکثر رساندن موفقیت شما آورده شده است.

1. یک تیم بازاریابی پیام کوتاه ایجاد کنید

کمپین های بزرگ بازاریابی پیامکی ساده نیستند. شما برای استفاده بیشتر از استراتژی بازاریابی خود به انواع مهارت های حرفه ای نیاز دارید. ممکن است یک یا چند نفر چندین نقش را پر کنند، اما شما به این موارد نیاز دارید: یک متخصص برنامه ریز بازاریابی پیامکی، یک متخصص خرده فروشی، طراحان خلاق دیجیتال، کارشناسان رسانه های اجتماعی، یک متخصص تبلیغات، یک ROI و تحلیلگر بودجه تخفیف و موارد دیگر.

این زمینه ها باید هماهنگ شوند و از آنجایی که جدول زمانی تعیین شده ارسال پیام کوتاه فوری و سریعتر می شود، تیم بازاریابی باید بسیار نزدیک کار کنند و مرتباً در مورد برنامه ها، استراتژی ها و نحوه اجرا، ارتباط برقرار کنند. هرچه تیم پیام کوتاه شما کامل تر باشد، از مزایای استفاده از استراتژی های بازاریابی موثرتری برخوردار می شوید.

2. مشتری خود را بشناسید

برای سنجش میزان موفقیت پیام های خود از برنامه مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین CRM های موجود، سرچ کنید. سابقه خرید و اطلاعات جمعیتی مبتنی بر مکان را تجزیه و تحلیل کنید، بر اساس آن می توانید پیام های متناسب را برای مشتریان مناسب ارسال کنید.

اگر محصولات کمک آموزشی کنکوری تولید می کنید، هنگامی که مشتریان هدف شما افراد 18 ساله هستند کوپن تخفیف خرید محصولات را برای اشخاص 30 ساله پیامک نکنید. مشتریان خود را برای تبلیغات هدفمند تقسیم بندی کنید. برای فروش و تبلیغات عمومی پیامک های انبوه ارسال کنید که هرکسی در هر کجا بتواند از آن بهره ببرد.

3. پیام های واضح و شفاف بنویسید

به اصل مطلب بروید: شما 160 کاراکتر برای پیامک خود دارید، اگر بتوانید تعداد کاراکترها را از آن مقدار کمتر کنید بهترم هم می شود. اطمینان حاصل کنید که پیام واضح و روشن است و به زبان ساده نوشته شده است. از اختصارات، شکلک ها خودداری کنید. از پیام های پایان باز استفاده نکنید. مثالی از پیام پایان باز، پیامی است که مشتریان را به فروش دعوت می کند اما نمی گوید چه زمانی فروش پایان می یابد. مشتری هیچ تصوری از یک روز یا یک ماه ندارد. با دادن یک تاریخ خاص هنگام پایان فروش یا قرار دادن تاریخ انقضا در کوپن، مشتریان احتمالاً اقدام می کنند زیرا شما به آنها اطلاعات و مشوق کافی داده اید.

4. از دکمه های دعوت به عمل استفاده کنید

دعوت به عمل باعث افزایش تعامل مشتری با متن بازاریابی پیامکی شما می شود. این دقیقاً همان چیزی است که شما از آنها می خواهید: درگیر شدن، ارزش دادن به متن های ارسالی، خواندن آنها، تعامل با آنها و عمل به آنها. در اینجا برخی از دعوت به عمل های کاربردی آورده شده است:

- نمایش این متن: درخواست از مشتریان برای نشان دادن متن برای بدست آوردن تخفیف، روشی روشن و موثر برای جلب نظر آنها در مورد تبلیغات شما است. مثال: این متن را برای 50٪ تخفیف شام امشب خود نشان دهید.

- اینجا کلیک کنید: گاهی اوقات فضای کافی در پیام کوتاه خود ندارید تا تمام اطلاعات مورد نیاز مشتری خود را در آن قرار دهید. شاید شما میزبان یک رویداد هستید و می خواهید لینک سایتی به نقشه یا ویدیویی درباره این رویداد یا لینکی به وب سایت خود اضافه کنید که جزئیات بیشتری در آن وجود دارد. در این صورت، با یک دکمه "اینجا کلیک کنید" پیوندی به جزئیات لازم ارائه می شود.

- ارسال پیام با محتوای بردن: بسیاری از مشتریان علاقه مند به گرفتن جایزه یا هدیه از طرف شرکت شما هستند. اگر فروش یا میزبانی یک رویداد را ارائه نمی دهید ، مبارزات Text-to-Win روشی موثری برای یادآوری وجود شما به مشتریان و تداوم افزایش بازدید و فروش است.

- هم اکنون خریداری کنید: این دکمه CTA مناسب برای پیام های هدفمند است. اگر می دانید مشتری معمولا ً یک محصول خاص را خریداری می‌کند، می‌توانید متن تبلیغ آن محصول را با دکمه "هم اکنون خریداری کنید" ارسال کنید تا خرید برای آن‌ها آسان‌تر شود.

5. بهترین پنل اس ام اس را انتخاب کنید.

سامانه های پیامکی بسیاری وجود داد که تعرفه و کیفیت ارسال متفاوتی ارائه می دهند. بعد از کار کردن با پنل های اس ام اس مختلف پیشنهاد ما به شما در مورد بهترین سامانه پیامک، بدون شک پنل پیامکی همکاران اس ام اس است. همکاران اس ام اس با هدف ارائه سامانه پیامکی به منظور ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی و خدماتی برای کسب و کارهای کوچک و سازمان های بزرگ و همچنین هر یک از افراد جامعه پایه گذاری شد. همکاران اس ام اس(https://hamkaransms.com) ارائه دهنده هوشمند پنل اس ام اس تبلیغاتی و اطلاع رسانی، پنل پیامکی با قابلیت ارسال منطقه ای، کدپستی، مشاغل، BTS، پیام صوتی است. همچنین سامانه پیامکی همراه با وب سرویس ویژه برنامه نویسان و ارسال به بلک لیست می باشد و دارای پشتیبانی حرفه ای و 24 ساعته از کاربرانش است.

شعار همکاران اس ام اس = کیفیت عالی+ قیمت مقرون به صرفه + پشتیبانی قوی می باشد. همچنین به عنوان رابط مستقیم مخابرات، ارائه دهنده برتر پنل اس ام اس مخابرات نیز محسوب می شود. برای آنکه مشاهده کنید همکاران اس ام اس در عمل چه امکاناتی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی فراهم کرده است، می توانید در کمتر از 1 دقیقه در پنل اس ام اس رایگان همکاران اس ام اس ثبت نام نمایید و کیفیت خدمات را مشاهده کنید. در صورت رضایت می توانید پلن خود را به آسانی ارتقا دهید.در ضمن شما در همکاران اس ام اس این قابلیت را دارید که در صورتی که از سامانه ی پیامکی خود رضایت نداشتید طبق قوانین پس از 30 روز هزینه های که پرداخت کرده اید را دریافت کنید.

مهم نیست که چه نوع شرکتی هستید، می توانید با اختصاص وقت برای خرید پنل اس ام اس و خلق اس ام اس های موثر، تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتری، سرمایه گذاری در یک تیم بازاریابی فروش ویژه پیامک و ارسال پیامک های تبلیغات خود در بستر سامانه پیامکی، از مزایای تبلیغات پیامکی خود بهره ببرید.

آخرین مطالب