3 روش متفاوت طرز تهیه مرغ سوخاری

طرز تهیه مرغ سرخ شده بدون فر مرغ سوخاری   مرغ سرخ شده یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین مرغ سوخاری غذ

توسط ABDOOSNEWS در 4 شهریور 1399
طرز تهیه مرغ سرخ شده بدون فر مرغ سوخاری   مرغ سرخ شده یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین مرغ سوخاری غذاهایی است که می تواند در هر زمان در خانه تهیه شود و مضرات آن را نمی توان مرغ سوخاری نادیده گرفت. البته این مدل از غذاها در صورت تهیه در خانه با مواد تازه بسیار مرغ سوخاری بهتر و حتی خوشمزه تر از رستوران ها و غذاهای سریع است. مرغ سرخ شده در روغن:

مرغ سوخاری کنتاکی

مواد لازم برای تهیه مرغ سرخ شده: طرز تهیه مرغ سرخ شده در روغن: سینه های مرغ را به اندازه دلخواه برش مرغ سوخاری دهید تا خیلی ضخیم نباشند. آرد سرخ شده (آرد درشت مرغ مرغ سرخ شده شما را بسیار زیباتر می کند زیرا حالت پخت و پز می بخشد).   ابتدا مرغ خرد شده را با کمی نمک و زعفران مرغ سوخاری و فلفل غلیظ چرب کنید. ترجیحاً شب قبل یا اگر از ران مرغ استفاده می کنید ، آن را با مقداری نمک ، فلفل ، آب لیمو و پیاز بگذارید تا نیمه پخته شود. مرغ سوخاری شروع اگر از سینه مرغ استفاده می کنید ، دیگر نیازی به جوشیدن ندارد.

مرغ سوخاری در فر

  سه ظرف توخالی را انتخاب کنید. مرغ سوخاری یک یا دو تخم مرغ را به خوبی ضرب کنید (اگر مرغ شما کوچک است ، 1 تخم مرغ را بزنید). در یک کاسه دیگر آرد و ادویه هایی را که ذکر کردم مخلوط کرده و آرد سوخاری ها را درون یک کاسه دیگر بریزید.   قطعات مرغ را به طور مرتب در آرد بچرخانید ، مرغ سوخاری سپس دوباره در تخم مرغ ، دوباره آرد تخم مرغ را بچرخانید ، و در آخر خرده نان ها را بگیرید و روی یک سینی قرار دهید. یک ساعت در یخچال بگذارید تا غلیظ شود. سپس آنها را روی حرارت متوسط ​​کم سرخ کنید. برای پخت هر قطعه حدود پنج دقیقه زمان لازم است. مرغ سوخاری در حین پخت ، حرارت را بالا و پایین کنید تا روغن خیلی گرم یا خیلی سرد نشود.   طرز تهیه رستوران مرغ سرخ شده ، طرز تهیه مرغ سرخ شده طرز تهیه مرغ سرخ شده رستوران

مرغ سوخاری آبدار

  رستوران مرغ سرخ شده: مرغ سوخاری مواد لازم برای رستوران مرغ سرخ شده: طرز تهیه مرغ سرخ شده رستوران: برای طبخ مرغ سرخ شده به سبک رستوران ها مرغ سوخاری ابتدا مرغ را حدود 15 دقیقه با نصف پیاز و نصف لیوان آب لیمو بپزید و دوباره بگذارید خنک شود.   آرد و همه ادویه ها را درون یک کاسه بریزید. تخم مرغ ها مرغ سوخاری را در یک کاسه و جوپر در کاسه دیگر ضرب کنید.   سپس روغن را درون یک قابلمه بریزید تا گرم شود. حال مرغ ها را بگیرید و آنها را در آرد ، سپس در تخم مرغ و در آخر جوپرک ریخته و سپس مرغ سوخاری آنها را در روغن داغ قرار دهید ، مرغ ها را تا زمانی که طلایی شوند ، سرخ کنید و آنها را بنوشید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن