3 در 4 سرخپوستان ترجیح می دهند به تماشای فیلم بر روی OTT سیستم عامل های همه گیر در میان

Three در چهار سرخپوستان ترجیح می دهند به تماشای فیلم های مختلف بیش از حد بالا (OTT) سیستم عامل در اجتماعی فاصل

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1399

Three در چهار سرخپوستان ترجیح می دهند به تماشای فیلم های مختلف بیش از حد بالا (OTT) سیستم عامل در اجتماعی فاصله بار نسبت به فقط یکی از چهار است که هنوز هم دوست دارم برای رفتن به یک سالن سینما یک بررسی جدید گفت: در روز جمعه.

این نظرسنجی توسط برنامه پلت فرم توزیع MoMagic یافت که 54 درصد از مصرف کنندگان هنوز هم گرفتن نوشیدنی و تنقلات در سالن تئاتر پس از 44 درصد است که گفت: هیچ.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

"حدود 71 درصد از پاسخ دهندگان پیدا کردن قیمت بلیط یک عامل برای تماشای یک فیلم در یک تئاتر پس از 27 درصد است که گفت: قیمت مهم نیست گفت:" آرون گوپتا مدیر عامل و موسس MoMAGIC فن آوری.

در حالی که 75 درصد از پاسخ دهندگان گفت: اجتماعی فاصله میان اشغال صندلی در یک فیلم سالن را تحت تاثیر کلی تجربه تماشای, تنها 23 درصد گفت: آن را نمی خواهد آنها را تحت تاثیر قرار.

همچنین "72 درصد از مصرف کنندگان گفت: آنها سرمایه گذاری در خرید یک تلویزیون بزرگ و خانه تئاتر به تماشای مورد علاقه خود را طرفداران در صفحه اصلی به جای یک فیلم در سالن" گوپتا اضافه شده است.

3 in 4 Indians prefer watching movies on OTT platforms: Survey
هیجان به عقب برگردید و دوباره برای یک فیلم در یک سالن سینما شد و متنوع در میان پاسخ دهندگان. Pixabay

هیجان به عقب برگردید و دوباره برای یک فیلم تجربه با خانواده در یک سالن سینما نیز متنوع در میان پاسخ دهندگان.

همچنین بخوانید: محققان کشف باکتری های خوب روده با پتانسیل برای کاهش خطر بیماری قلبی

در حالی که 44 درصد از مصرف کنندگان گفت: آنها هیجان زده 26 درصد بود بسیار هیجان زده در حالی که برای 15 درصد لذت بردن است که به سادگی وجود ندارد با توجه به Covid-19 بیماری همه گیر.

با مستند فیلم بستن شاخه های مختلف فیلمسازان به انتشار فیلم خود را در سایت های مختلف سیستم عامل های دیجیتال در ماه آینده. دیزنی+Hotstar خواهد ویترین هفت جریان اصلی فیلم در آن OTT پلت فرم. صنعت سینما بوده است و در یک وقفه پس از مارس 13 سال با توجه به کشنده coronavirus. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب