14-بعد صفحه اصلی قرنطینه اجباری برای Keralites بازگشت از کشورهای دیگر: کرالا سانتی متر

"ما پیش بینی نیست بدترین نوع وضعیت در هند مانند دیگر کشورهای توسعه یافته اما هنوز هم ما آماده کل کشور برای بدت

توسط ABDOOSNEWS در 20 اردیبهشت 1399
Health conference
"ما پیش بینی نیست بدترین نوع وضعیت در هند مانند دیگر کشورهای توسعه یافته اما هنوز هم ما آماده کل کشور برای بدترین وضعیت" گفت: Vardhan. Wikimedia Commons

ما پیش بینی نیست بدترین نوع وضعیت در هند مانند دیگر کشورهای توسعه یافته که به شدت ضربه توسط Covid-19 بحران اما هنوز هم ما آماده کل کشور برای بدترین سناریوی ممکن گفت: اتحادیه وزیر بهداشت Harsh Vardhan در روز شنبه.

Vardhan در حالی که در تعامل با وزرای بهداشت و مقامات ارشد از شمال شرقی متحده از طریق ویدئو کنفرانس در کاهش تلاش ها برای آدرس Covid-19 بحران گفت: نرخ مرگ و میر در این کشور همچنان به حدود 3.3 درصد و میزان بهبودی از coronavirus بیماران صعود به 29.9 درصد و در آنجا بسیار خوب-شاخص های اقتصادی

"دو برابر شدن نرخ موارد طی سه روز بوده و حدود 11 روز است. برای هفت روز گذشته به دو برابر شدن نرخ شده است 9.9. و برای 14 روز گذشته است 10.7 امروز... ما پیش بینی نیست بدترین نوع وضعیت در هند مانند دیگر کشورهای توسعه یافته اما هنوز هم ما آماده کل کشور برای بدترین وضعیت" گفت: Vardhan.

Harsh-Vardhan Health minister
"در سراسر کشور وجود دارد 1, 991 اختصاصی COVID-19 مراکز درمانی است که باید 1,35,643 تخت. آنها عبارتند از انزوا و همچنین ICU تخت" Vardhan اضافه شده است. Wikimedia Commons

این اظهارات از سوی وزیر بهداشت آمده است: بر روی پاشنه از یک بیانیه در نشست خبری با Lav Agarwal, مشترک, وزیر, بهداشت, وزارت, گفت: شهروندان باید یاد بگیرند برای زندگی با کوروناویروس. "همانطور که ما صحبت از تسهیلات به مستند ما باید برای مقابله با چالش یادگیری برای زندگی با این ویروس برای این کار ما نیاز به مورد نیاز اقدامات پیشگیری از بخشی از زندگی ما را از طریق یک رفتار تغییر روند" Agarwal گفته بود روز جمعه.

ادامه مطلب: تازه دو و میدانی داخل سالن قهرمانی برنامه رویداد از

Vardhan اضافه شده است که در حال حاضر 843 بیمارستان ها اختصاص داده شده به طور انحصاری برای Covid-19 بيماران درمان است که باید مورد 1,65,991 تخت. "در سراسر کشور وجود دارد 1, 991 اختصاصی COVID-19 مراکز درمانی است که باید 1,35,643 تخت. آنها عبارتند از انزوا و همچنین تخت ICU," او اضافه شده است.

Vardhan همچنین با اشاره به وجود 7, 645 قرنطینه مراکز در سراسر کشور است. "ما توزیع 69 lakhs N-95 ماسک های مختلف دولت. در مجموع 32.76 Lakhs PPEs توزیع شده به دولت توسط مرکز" گفت: Vardhan.

وزارت بهداشت تا به حال تاکید کرد که کارگران مهاجر در بازگشت به خانه متحده ضروری است که تمام دستورالعمل ها و اقدامات احتیاطی در مورد پیشگیری از عفونت و مدیریت باید به دنبال. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب