10 دلیل برای سفر ققنوس در حال حاضر

توسط لیدیا Matteoniلیدیا Matteoni مشتاق است, گیاه عاشق گربه مادر و خود اعلام کرد توییتر معتاد زندگی در شیکاگو

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1399

توسط لیدیا Matteoni

10 Reasons to Visit Phoenix Right Now
لیدیا Matteoni مشتاق است, گیاه عاشق گربه مادر و خود اعلام کرد توییتر معتاد زندگی در شیکاگو از سال 2018 است.

شما بوده ام به لگد زدن در اطراف فکر بازدید از شهر فینیکس, آریزونا, اما شما نمی ساخته شده تا ذهن خود را هنوز رتبهدهی نشده است. تصمیم گیری, تصمیم گیری درست است ؟ ما ساخته شده است که بخشی را برای شما آسان. در اینجا یک لیست از 10 دلیل برای بازدید از فونیکس در حال حاضر.

باور نکردنی آب و هوا در طول سال

واقع بودن در بیابان سونورا آن را هیچ جای تعجب است که ققنوس تجارب برخی از باور نکردنی آب و هوا. بهترین بخش این است که در طول سال آفتاب! دریافت فقط چند اینچ باران در هر سال مقصد مناسب اگر شما نمی خواهید به عامل آب و هوا را به برنامه های خود را.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

منظره کویر محیط زیست

با کلان شهر فینیکس واقع در بیابان سونورا شما تضمین برای پیدا کردن که شهری-دیدار-دیدنی پرنیان اینجا. اگر شما نیاز به یک استراحت از زندگی شهری شما می توانید سرمایه گذاری به Camelback Mountain و جنوب پارک کوهستان و حفظ, برای, برخی, هوای آزاد, زمان.

10 Reasons to Visit Phoenix Right Now
با کلان شهر فینیکس واقع در بیابان سونورا شما تضمین برای پیدا کردن که شهری-دیدار-دیدنی پرنیان اینجا. Pixabay

ورزش عاشق واحه

گلف و بیس بال و هاکی, فوتبال, بسکتبال; شما نام آن را و ما آن را کردم. آب و مناسب برای ورزش در فضای باز یا بازی و یا تماشای, و, واقعا وجود دارد یک فعالیت برای مردم در تمام سنین برای لذت بردن از اینجا در دالاس.

فرهنگی متنوع آشپزی

ققنوس یک نقطه داغ برای لاتین-الهام آشپزی, اما شما تضمین شده است برای پیدا کردن یک ظرف از هر فرهنگ در اینجا. وجود دارد مقدار زیادی از ایتالیایی, آسیایی, تلفیقی, ژاپنی, آمریکایی کرایه اسپانیایی و مکزیکی رستوران ها و بسیاری از گونه های دیگر برای foodie در زندگی خود را.

خرید همه جا هست

با مکان های مانند منظره و Biltmore مد پارک شما تضمین شده است برای پیدا کردن آنچه شما دنبال آن هستید در ولگردی و قانونی شکنی خرید خود را. محله های اطراف این منطقه نیز انواع بوتیک و مغازه ها و میادین و اگر شما احساس تا به آن شما می توانید سر به Scottsdale, مد, مربع است.

10 Reasons to Visit Phoenix Right Now
با مکان های مانند منظره و Biltmore مد پارک شما تضمین شده است برای پیدا کردن آنچه شما دنبال آن هستید در ولگردی و قانونی شکنی خرید خود را. Pixabay

موقعیت عالی در جنوب غربی

نه تنها شما در پایتخت آریزونا شما نیز در یک محل بزرگ برای رسیدن به دیگر شهرستانها عمده در صورت نیاز. Los Angeles, San Diego, Las Vegas, Albuquerque, و مکزیک, مرز, تنها چند ساعت با ماشین دور.

نوشیدنی در زیر ستاره ها

آنها دروغ نمی زمانی که آنها می گویند کویر برخی از روشن ترین آسمان شما همیشه خواهید دید به خصوص در شب. یک شب در این شهر به طور کامل بی نظیر که شما را وادار به گرفتن یک کوکتل در پاسیو زیر یک آسمان پوشیده از ابر ستاره.

زندگی گیاهی است (با کمال تعجب) فراوان

شما می خواهم فکر می کنم برای اینکه واقع در بیابان سونورا که ققنوس خواهد بود مقدار زیادی از زمین های خشک و tumbleweeds اما در واقع وجود دارد مقدار زیادی از فضای سبز و پارک ها و همچنین به عنوان با شکوه cacti و کویر باغداری در اطراف شهرستان. احساس رایگان به ضربه محکم و ناگهانی چند عکس از این گیاه زندگی در حالی که شما در اینجا!

10 Reasons to Visit Phoenix Right Now
Los Angeles, San Diego, Las Vegas, Albuquerque, و مکزیک, مرز, تنها چند ساعت با ماشین دور از ققنوس. Pixabay

همچنین بخوانید: مشکلات پوستی در تابستان

گرفتن در اطراف شهر نسیم

در 2015, ققنوس قرار گرفت بهترین شهر در جهان برای رانندگی در ترافیک. این شهرستان است که واقعا آسان برای دریافت در اطراف این که آیا شما در حال رانندگی استفاده مشترک از ماشین گرفتن حمل و نقل عمومی و پیاده روی و یا دوچرخه سواری. همه چیز فوق العاده در دسترس است.

مقدار زیادی تفریحی و چشمه های معدنی

بازدید از کویر کامل نخواهد بود بدون سفر به رفت و آمد مکرر آبگرم. در حالی که بدن خود را تحمل کرده است این عناصر در طول سفر خود را, آن است که یک تعطیلات بدون کمی R&R. پا زدن و استراحت و بررسی برخی از محلی چشمه های معدنی.

(درباره نویسنده-Lydia Matteoni مشتاق است, گیاه عاشق گربه مادر و خود اعلام کرد توییتر معتاد. پس از حرکت از پیتسبورگ به شیکاگو در سال 2018 او تصمیم گرفت به طور کامل تجربه خودش در شیکاگو فرهنگ بیشتر به طور خاص در موسیقی و هنر.)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن