1 هفته پس از جورج فلوید مرگ فلوریدا هنوز هم در واکنش

مارک هارپر دیتونا بیچ اخبار مجلهمنتشر شده 6:36 PM EDT Jun 1, 2020دوشنبه مشخص شده یک هفته سالگرد مرگ جورج فلوید

توسط ABDOOSNEWS در 13 خرداد 1399

دوشنبه مشخص شده یک هفته سالگرد مرگ جورج فلوید که نهایی درخواست "من نمی توانم نفس بکشم" نادیده گرفته شده توسط مینیاپولیس پلیس باید برای چندمین بار در سراسر ایالات متحده آمریکا از جمله فلوریدا.

فلوید بود و یک بار در جامعه-بازیکن بسکتبال کالج در فلوریدا که در آن افسر به اتهام قتل او درک چوین یک خانه دوم.

روز دوشنبه حکومت در جای خود باقی مانده در برخی از شهرستانها در حالی که تظاهرات برنامه ریزی شده بود برای دیگران این هفته است. در اینجا خلاصه ای از آنچه اتفاق افتاده در فلوریدا.

میامی: دادستان کل ویلیام Barr روز دوشنبه اعلام کرد او اعزام فدرال شورش تیم به میامی برای کمک به مقامات محلی سرکوب اختلالات, مهمترین رخ داد که شنبه شب زمانی که حداقل 38 نفر دستگیر شدند و پس از آتش سوزی تنظیم شده بود و خشونت تا به حال فوران است. عظیم تجمعات روز یکشنبه باقی مانده تا حد زیادی مسالمت آمیز با سه دستگیری دو نفر از آنها را از خارج از دولت. "فوق العاده افتخار چگونه شهر میامی پلیس در پاسخ به تظاهرات توده ای که امروز صورت گرفت ایم" اورلاندو Aguliera اجرایی افسر به میامی رئیس پلیس. "هیچ گزارشی از صدمات و آسیب های جزئی به اموال. بزرگ نظم و انضباط و رهبری نمایش داده می شود!"

تمپا: در تمپا citywide مقررات منع رفت و آمد در محل باقی می ماند از 7:30 بعد از ظهر تا 6 صبح پس از درگیری شنبه شب و یکشنبه بین تظاهرکنندگان و پلیس. در یک تصویر, افسران پلیس, شلیک گاز اشک آور در تظاهرات در حالی که یکی دیگر از تصویری به تصویر می کشد بیش از شش مردان نوردی روی اجرای قانون نقلیه زره پوش, چراغ وافغان. "آنچه که من دیدم شب گذشته بود که تماس برای صداها شنیده شود و ایده ها را تحت تاثیر قرار تغییر و یا راه را روشن نابرابری" تمپا شهردار Jane کرچک گفت متمایز از تظاهرات صلح آمیز است. "آنچه که من دیدم شرم آور بود, آنچه که من دیدم دلخراش بود. و آنچه که من دیدم نه منعکس کننده جامعه ما و ارزش هایی است که ما به اشتراک بگذارید."

ST. پترزبورگ: ساعت از تظاهرات مسالمت آمیز در داخل و اطراف مرکز شهر سن پترزبورگ خدشه دار شد و درگیری با پلیس در اواخر یکشنبه شب. Yolanda فرناندز سن پترزبورگ پلیس اطلاعات عمومی افسر گفت: حدود 200 معترض جمع شده بودند در خارج از مقر پلیس هنگامی که یک مظنون پاره متر آب را پوشش می دهد و پرتاب آنها را در افسران با دیگران پرتاب سنگ و بطری. شهردار ریک Kriseman وجود دارد و در توئیتر خود نوشت: "اداره پلیس عمل خواهد کرد به منظور حفظ صلح هنگامی که آیتم پرتاب راه خود را." یک افسر دچار یک آسیب دیدگی جزئی و یک ماشین گشت پنجره بود شکست فرناندز گفت: در حالی که 14 دستگیری ساخته شده بودند به صورت غیر قانونی مجمع و پلیس با استفاده از دود گفتن جمعیت را ترک کنند.

جکسون: اورژانس اعلامیه در محل باقی مانده است صبح روز دوشنبه به عنوان جکسون کلانتر, محققان در ادامه به نگاه به یک حادثه از شنبه شب هنگامی که یک افسر بود "امریکا در گردن است." وسایل نقلیه پلیس خسارات آن شب هنگامی که ماموران با استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت. که تظاهرات در تضاد با صلح یکی در Duval County Courthouse روز یکشنبه که در آن نشانه هایی دیده می شود به عنوان خوانده شده "Stop killing ما" و "من نمی توانم نفس بکشم." روز دوشنبه برخی از ادارات دولتی بسته شد از جمله Duval County سرپرست دفتر انتخابات آسیب دیده و بیش از آخر هفته.

لیکلند: Polk County, اعلام وضعیت اضطراری با یک حکومت نظامی برای یکشنبه شب پس از برخورد اواخر که بعد از ظهر بین تظاهرکنندگان و پلیس. صلح آمیز Black Lives Matter تجمع در مون پارک در مرکز شهر لیکلند تا به حال پراکنده هنگامی که یک گروه کوچک از حدود 150 معترضان مسدود شده یک تقاطع شلوغ و blared این NWA آهنگ "F--- پلیس." سپس یک maroon سدان سوار را از طریق جمعیت قابل توجه یک عابر پیاده. چندین معترض پریدند در بالای ماشین فوق العاده آن شیشه جلو و کاپوت قبل از آن را به سرعت خاموش. پلیس پرتاب قوطی های گاز اشک آور به سوی جمعیت که برخی از آنها پرتاب در پلیس.

اورلاندو: پلیس با استفاده از گاز اشک آور در تظاهرات و تلاش برای جلوگیری ایالتی 4 یکشنبه پس از عمدتا مسالمت آمیز تظاهرات برای عدالت است. روز دوشنبه رئیس پلیس اورلاندو واکر گفت: برخی از تظاهرکنندگان با پرتاب سنگ و آوار در اجرای قانون در یک onramp به ایالتی که شده است در حال ساخت است. "آنها به معنای واقعی کلمه گرفتن (نارنجی ساخت و ساز) بشکه و ... آنها پرتاب آنها را بر لبه I-4 به ترافیک جاده زیر" واکر گفت. "خوشبختانه خوشبختانه هیچ کس صدمه دیده بود." به عنوان بسیاری از 4,000 شد راهپیمایی در یک نقطه واکر گفت: با اکثریت انجام این کار مسالمت آمیز است. شهردار دوستان دیر گفت: اعتراض ناکامی هستند قابل فهم است. "این بسیار مهم است برای تمرکز بر گوش دادن به ساکنان که مسالمت آمیز در نظر گرفتن بخشی در این تظاهرات درخواست برای بی عدالتی در کشور ما به خطاب و درخواست پاسخگویی از اجرای قانون افسران" دایر گفت.

غرب پالم بیچ: راهپیمایان متوقف ترافیک در بزرگراه بین ایالتی 95 برای چند ساعت در روز یکشنبه. معترضان نداده هدفمند Mar-a-لاگو رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن, فلوریدا, صفحه اصلی, اما امنیت بود افزایش وجود دارد فقط در مورد. گاوین McClinton 26 ساله ریویرا بیچ مقیم گفت: تظاهر کنندگان قادر به دریافت پیام خود را در سراسر. "برخی از ثروتمندترین افراد در جهان زندگی می کنند در اینجا مناسب است ؟ اما آنها درک نمی کنند آنچه که ما روزمره و عامیانه از طریق رفتن. ... ما خسته از پلیس قادر به گرفتن دور با قتل" McClinton گفت. اما بعد از روز شنبه تظاهرات در مرکز شهر وست پالم بیچ کردم سرکش رئیس پلیس فرانک Adderly گفت: با سنگ انداخته بودن در افسران با "آشوبگران" از خارج از جامعه و پلیس با استفاده از آنچه که برخی از شاهدان به عنوان گلوله های لاستیکی برای شکستن جمعیت است. شهردار کیت جیمز پیشاور که در محل باقی مانده است دوشنبه شب. آتش نشانان در پاسخ به تماس های از سطل آشغال و آتش سوزی یکشنبه شب.

فورت LAUDERDALE: شهر باقی مانده تحت یک وضعیت اضطراری و مقررات منع رفت و آمد دوشنبه در حالی که رئیس پلیس ریک Maglione و دیگران مورد بحث اعتماد و شیوه های استخدام در یک Facebook Live. که به دنبال یکشنبه هنگامی که یک فورت Lauderdale افسر به حالت تعلیق در آمد و پس از او تحت فشار قرار دادند یک زانو را سیاه و زن را در یک تظاهرات.

گینسویل: با سابقه ای طولانی در تظاهرات و برخی از دولت بدترین نابرابری نژادی, گینسویل, شد, صحنه تظاهرات مسالمت آمیز در روز شنبه بعد از ظهر بود که خدشه دار آشکار خشم جاده حادثه آن را به عنوان به پایان رسید. یک ویللیستن مرد دستگیر شد و به اتهام تشدید حمله پس از اتهام رانندگی را از طریق یک گروه از راهپیمایان. گینسویل رئیس پلیس بازرس خورخه کامپوس گفت که این گروه در ارتباط با ماه مارس برای ما آزادی تجمع سازمان به بحث در مورد برنامه های خود و توسعه یک راه برای مهار این رویداد است. "ما به رسمیت شناختن حقوق مردم و حقوق خود به اعتراض اگر آنها می خواهند" کامپوس گفت. "ما با هم قرار داده به بهترین شکل ممکن طرح با منابع ما موجود است." حاوی اعتراض به یک منطقه خاص او گفته است که برای جلوگیری از ساکنان از ناخواه تبدیل شدن به یک بخشی از تظاهرات. "این زمانی است که طبع شروع به شعله ور شدن و خشونت ممکن است به جای" کامپوس گفت.

تالاهاسی: صلح آمیز تظاهرات در سراسر کشور سرمایه در روز شنبه بودند لکهدار توسط یک تصادف مربوط به داعش است. سه نفر در یک وانت قرمز با گرجستان پلاک فریاد زد در جمعیت Black Lives Matter معترضان سپس revved موتورهای خود را قبل از رانندگی به جمعیت گفته. برخی از زخم روی کاپوت ماشین که ممکن است در هم شکسته شیشه جلو اتومبیل. پلیس مشغول تحقیق در یکشنبه زمانی که بیشتر تظاهرات در نزدیکی محل, پیر کنگره مقر پلیس و فرماندار عمارت.

دیتونا بیچ: Volusia County دیدم مسالمت آمیز تظاهرات صدها نفر از مردم, راهپیمایی در سراسر Dunlawton خیابان پل در پورت اورنج در روز یکشنبه. در یکی دیگر از تظاهرات چند مایلی شمال در شهر ساحلی دایتونای یک معترض رنج می برد غیر تهدید کننده زندگی صدمات هنگامی که یک وسیله نقلیه زد بر پا. یک تحقیق در حال انجام است گفت: Messod Bendayan سخنگوی دیتونا بیچ اما هیچ گزارش یا تصویری منتشر شد دوشنبه. یکی دیگر از "مسالمت آمیز ایستاده در برابر بی عدالتی" تظاهرات در انتظار قرعه کشی ده ها تن را به مرکز شهر دلند در روز سه شنبه شب.

فورت مایرز/جنوب غربی فلوریدا: برای سومین مستقیم روز تعداد زیادی از مردم با حضور در تظاهرات مسالمت آمیز در سایت های مختلف در مرکز شهر فورت مایرز از جمله گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس پارک فدرال دادگاه مراحل و فورت مایرز اداره پلیس. تظاهرات برنامه ریزی شده بود دوشنبه شب در ناپل و در بونیتا اسپرینگز. کلانترها از جمله کوین Rambosk از ذغال سنگ شهرستان با صدور بیانیه های محکومیت مینیاپولیس ماموران پلیس درگیر در Floyd مرگ است. "ما پیوستن به فلوریدا کلانتر انجمن در محکومیت اقدامات و به عنوان مهم inactions از افسران مینیاپولیس اداره پلیس است که در درگیر شدند وحشتناک مرگ آقای جورج فلوید" Rambosk گفت.

NORTHWEST FLORIDA: در نقاشی های دیواری پل در پنساکولا در دوشنبه فعالان پخته تحت ژوئن آفتاب اواسط روز دوشنبه به آنها مطرح علائم و مشت در هوا. پل با نقاشی های دیواری تجلیل جورج فلوید و در اعتراض به خشونت پلیس در چهار طرف پایگاه خود تبدیل به یک نقطه کانونی برای این شهر تظاهرات صلح آمیز است. موقت یادبود با شمع, پوستر, گل ها و نشانه های زیر یک نقاشی دیواری از فلوید صورت رشد می کند بزرگتر از یک ساعت. "من آموزش دختر من به انجام کار درست و ایستاده تا زمانی که شما نیاز به ایستادن" گفت: تابستان Pugh که او به ارمغان آورد 5-year-old daughter Ivey تاونسند و 14-year-old daughter اوری سالتر به پل دوشنبه در اعتراض به. Pugh آورده کولرهای پر از نوشیدنی های سرد به پل برای معترضین. در یکشنبه شب حدود 250 نفر در راهپیمایی در فورت والتون بیچ شعار در حافظه فلوید و در حمایت از زندگی مهم است. در نزدیکی Okaloosa County, NAACP میزبانی "مهار طوفان: شب زنده داری و تماس اقدام به تجلیل ما افتاده اعضای خانواده است." نه انجام شده حتی کوچکترین اشاره از خشونت است.

— امروز ایالات متحده آمریکا/فلوریدا شبکه خبرنگاران استیسی Henson, اولیویا هیچکاک, Leslie خاکستری Streeter, کریستین Stapleton, سام Howard, Alicia Devine Patricio G. Balona کیمبرلی C. Moore, ندا Hassanein جف Burlew جیمز تماس سیندی Swirko ترزا Stepzinski, Clayton Freeman, Dan Scanlan, Garry Smits, آنی شاهد و جیم تامپسون کمک به این داستان.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن