همه چیز درباره ی سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری/09109483228

همه چیز درباره ی سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری/09109483228   خواص سیر سیاه دکتر بیز علاوه بر SAC، سیر س

توسط ABDOOSNEWS در 20 مهر 1401

همه چیز درباره ی سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری/09109483228

 

خواص سیر سیاه دکتر بیز

علاوه بر SAC، سیر سیاه همچنین حاوی اسیدهای آمینه دیگری مانند s-alyl مرکاپتوسیستئین، پلی فنول ها، فلاونوئیدها، ترکیبات چرب، ترکیبات حاوی گوگرد آلی است و آنتی اکسیدان هایی مانند روی و سلنیوم را افزایش می دهد.

 

خواص سیر سیاه به موارد ذکر شده محدود نمی شود و در طی فرآیند تبدیل سیر خام به سیاه، پروتئین ها، الیاف و برخی مواد معدنی مانند روی، پتاسیم، منیزیم، آهن، منگنز، فسفر و سلنیوم در سیر افزایش می یابد. چه چیزی سیر سیاه را مغذی تر از سیر سفید کرده و ارزش غذایی بالاتری دارد.

 

سیر سیاه چیست؟

سیر سیاه از تخمیر سیر تازه و خام به دست می آید که به آن Allium Sativum نیز می گویند. به این ترتیب سیر خام تازه به مدت 3 ماه توسط دستگاه های مخصوص در دمای 90-60 درجه سانتی گراد و رطوبت 80-90 درصد نگهداری می شود که در این مدت سیر سیاه شده و طعم ترش می یابد. ملایم است و بوی کمتری نسبت به سیر تازه اصلی دارد.

 

سیر خام تازه به عنوان یک غذای منحصر به فرد در دنیا شناخته می شود، سرشار از آنتی اکسیدان، آنتی بیوتیک و خواص ضد ویروسی است و می توان گفت که همه متخصصان تغذیه و پزشکان در سراسر دنیا مصرف مداوم و روزانه سیر را توصیه می کنند و شاید احتمالاً هیچ ماده غذایی دیگری به اندازه سیر در سیستم غذایی ما مؤثر نیست.

 

خواص سیر سیاه دکتر الناهیل برای کاهش وزن

در قسمت های قبلی اشاره کردیم که سیر توت سیاه می تواند خواص زیادی به شما بدهد. یکی از مهمترین ویژگی های این محصول تاثیر بسیار زیاد آن در لاغری و کاهش وزن است. این محصول کاملا ضد چاقی است و با استفاده از آن می توانید چاقی و افزایش وزن را کاملا کنترل کنید. همچنین افرادی که با مشکل متابولیسم پایین تنه مواجه هستند و نمی توانند در مدت زمان کوتاهی چربی بسوزانند و وزن کم کنند، می توانند به راحتی با استفاده از سیر سیاه دکتر بیز سوخت و ساز بدن خود را افزایش دهند. در نتیجه می توانند چربی زیادی بسوزانند. چربی بدن با کمی ورزش

 

سیر سیاه فروشگاه آریوکالا در مقالات دانشگاهی بین المللی

سیر سیاه بسیار خوش طعم است و طعمی شبیه سیر خام ندارد و طعم آن شیرین و تلخ است.

هضم فلفل سیاه راحت تر است.

با توجه به آلیسین کمی که دارد، برای افراد گرم مزاج انتخاب بسیار مناسبی است.

دلیل اصلی بوی تند سیر خام وجود گوگرد است که در سیر سیاه بسیار کاهش می یابد. به طوری که بعد از خوردن آن بوی بدی ایجاد نشود.

در سیر خام (سفید) موادی وجود دارد که از جذب کامل مواد مغذی موجود در سیر جلوگیری می‌کند، اما وقتی سیر تخمیر می‌شود و به سیر سیاه تبدیل می‌شود، مقدار مواد مغذی موجود در سیر افزایش می‌یابد که با بدن سازگارتر است. ، و بس. این منجر به افزایش جذب این مواد مغذی توسط بدن می شود.

 

تاثیر سیر سیاه در کاهش وزن

فلفل سیاه در کاهش وزن و چربی سوزی به طور طبیعی بسیار مفید و موثر است. نه تنها به کاهش وزن کمک می کند، بلکه می تواند توده های چربی بدن را ضعیف و از بین ببرد و اثرات مثبتی در کاهش کلسترول بد دارد.

 

 

 

 

 

شاه توت و تاثیر آن بر بیماری آلزایمر و حافظه

این یک عامل محافظت کننده عصبی قوی است و می تواند تأثیر بسیار مثبتی بر حافظه و سیستم عصبی داشته باشد و بهبود عملکرد آن از تغییر در ساختار نورون ها در قشر پیشانی مغز جلوگیری می کند. نشان داده شده است که سیر سیاه از سیستم عصبی در برابر التهاب محافظت می کند، اثرات مثبتی بر بیماری آلزایمر دارد و اختلالات شناختی را بهبود می بخشد.

 

https://aryokala.ir/product/dr-biz-black-garlic-for-weight-loss/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن