مایک پمپئو از دره گالوان نام برد ، می گوید - ایالات متحده در کنار هند است - مایک پمپئو از دره گالوان نام برد ، گفت - آمریکا در کنار هند ایستاده

[ad_1] مایک پمپئو در بیانیه خود از دره گالوان نام برد.دهلی نو: وزیر امور خارجه آمریکا ، مایک پمپئو ، که برای

توسط ABDOOSNEWS در 6 آبان 1399
[ad_1]
مایک پمپئو با اشاره به دره گالوان ، گفت: - آمریکا در کنار هند ایستاده است

مایک پمپئو در بیانیه خود از دره گالوان نام برد.

دهلی نو:

وزیر امور خارجه آمریکا ، مایک پمپئو ، که برای مذاکرات 2 + 2 هند و آمریکا بین هند و ایالات متحده به هند سفر می کند ، پس از دیدار با راجنات سینگ ، وزیر دفاع ، اس جیشانکار ، وزیر امور خارجه ، گفت. اینكه آمریكا در قدمهایی كه هند به خاطر تمامیت خود برداشته ، در كنار او است. مایک پمپئو همچنین به حادثه مرگ 20 سرباز هندی در خشونت در دره گالوان لاداخ در ماه ژوئن در اینجا اشاره کرد و گفت که ایالات متحده در کنار هند ایستاده است.

همچنین بخوانید

به گزارش خبرگزاری ANI ، وزیر امور خارجه ایالات متحده گفت که "ما برای ادای احترام به سربازانی که جان خود را برای بزرگترین دموکراسی جهان گذاشتند ، به یادبود جنگ ملی رفتیم. همچنین 20 سربازی وجود دارد که در درگیری با PLA (ارتش چین) جان خود را از دست داده اند. آمریكا در كنار او در نبرد برای سلامت و آزادی هند ایستاده است.

مایک پمپئو در گذشته به دلیل درگیری گالوان چندین بار به چین حمله کرده است. وی مدتی پیش گفت که چین استراتژی توسعه طلبی را در پیش گرفته و هند در برابر آن ایستاده است. در ماه ژوئیه ، او در جلسه استماع در کنگره کمیته امور خارجه مجلس گفت که "حوادث حملات اخیر او به چین ، هند و بوتان اهداف وی را نشان می دهد. وی گفت كه تحت حكومت رئیس جمهور شی جین پینگ ، چین در تلاش است تا ببیند این كار را می كند یا خیر ، در این صورت شاهد مخالفت سایر كشورها خواهد بود.

همچنین بخوانید: آجیت دووال به جای دست درازی ، از وزیر امور خارجه و وزیر دفاع ایالات متحده در این "سبک خاص" استقبال کرد

بگذارید به شما بگویم که مایک پمپئو و وزیر دفاع آمریکا مارک تی آسپر روز دوشنبه برای دو گفتگو مهم به علاوه دو وارد هند شدند. طی این مذاکرات ، دو کشور توافق های بزرگ زیادی را برای افزایش روابط متقابل در زمینه دفاع و امنیت انجام داده اند.

(با ورودی از ANI)

ویدئو: هیئت نمایندگی ایالات متحده در هند


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب