مادیا پرادش Bypolls 2020: تجمع BJP ، Jyotiraditya Scindia برای کنگره رای می خواهد! - انتخابات میان دوره ای مادیا پرادش: تجمع BJP ، Jyotiraditya Scindia برای کنگره رای می خواهد!

[ad_1] شرکتهای مادیا پرادش Bypolls 2020: سخنرانی جیوتیرادییتا سیندیا در نشست عمومی در دابرا.دهلی نو: MP Bypol

توسط ABDOOSNEWS در 11 آبان 1399
[ad_1]
انتخابات میان دوره ای مادیا پرادش: تجمع BJP ، Jyotiraditya Scindia برای کنگره رای می خواهد!

شرکتهای مادیا پرادش Bypolls 2020: سخنرانی جیوتیرادییتا سیندیا در نشست عمومی در دابرا.

دهلی نو:

MP Bypolls 2020: Jyotiraditya Scindia بیش از هفت ماه از ترک Jyotiraditya Scindia از کنگره (کنگره) و پیوستن به BJP (BJP) می گذرد ، اما "نیلوفر آبی" در ذهن او شکوفا نشده و "پنجه دست" سالم باقی مانده است. او در یک تجمع در انتخابات میان دوره ای در مادیا پرادش ، درخواست جدی کرد تا دکمه "پنجه دست" را در EVM فشار دهد تا وزیر حمایت خود و نامزد BJP را به دست آورد Imarti Devi. این از Jyotiraditya ویدئو به شدت در شبکه های اجتماعی ویروسی شده است. انتخابات میان دوره ای در 3 نوامبر برای 28 کرسی مجمع مادیا پرادش برگزار می شود.

Jyotiraditya Scindia روز شنبه به نفع Imrati Devi نامزد BJP از صندلی دابرا در منطقه گوالیور درخواست تجدید نظر کرد و رای به کنگره گرفت. چیزی که زبان او را لغزید ، فیلم آن به شدت در شبکه های اجتماعی ویروسی شد. در این ویدئو ، Scindia می گوید: "دست خود را بلند کنید ، به ما ، Shivraj Singh و ما اعتماد کنید." عموم مردم دابرا من ، زندگی من و افراد خوش ذوق ، مشت بسته و به من اطمینان می دهند که در روز 3 دکمه روی پنجه دست فشرده می شود.

همچنین بخوانید

با این حال ، رهبر BJP که در آنجا حضور داشت ، بلافاصله این حکم را اصلاح کرد و از مردم خواست تا به علامت "نیلوفر آبی" BJP رأی دهند.

در مورد اشتباه Jyotiraditya ، کنگره سخت گیری بیشتری کرد و فیلم آن را روی دسته توییتر کنگره مادیا پرادش بارگذاری کرد و نوشت: "Scindia ji ، مردم مادیا پرادش اطمینان می دهند که در سه تاریخ (در EVM) دکمه پنجه دستی (کنگره) نماد انتخابات) به خاک سپرده خواهد شد. "

انتخابات میان دوره ای مادیا پرادش: دو شمشیر در یک غلاف BJP در منطقه گوالیور چامبال

اکنون BJP در مورد لغزش زبان Scindia توضیحاتی ارائه می دهد. سخنگوی BJP مادیا پرادش Pankaj Chaturvedi به یک خبرگزاری گفت که چنین اشتباهی توسط هرکسی انجام می شود. وی گفت: "زبان او (Scindia) لغزیده بود و ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. اسکیندیا با پی بردن به اشتباه ، بلافاصله آن را اصلاح کرد. همه می دانند که او رهبر BJP است. "

به طور قابل توجهی ، Jyotiraditya Scindia در سال 2002 به کنگره پیوست. پس از 18 سال ، در مارس سال جاری ، او کنگره را ترک کرد و به BJP پیوست. پس از پیوستن وی به BJP ، 22 MLA کنگره استعفا دادند و به BJP پیوستند. بیشتر آنها طرفداران Jyotiraditya Scindia هستند. با استعفای این MLA ها ، دولت وقت کنگره مادیا پرادش به اقلیت تقلیل یافت و کمال نات مجبور شد در 20 مارس از سمت رئیس وزیر استعفا دهد. سه روز بعد ، در 23 مارس ، دولت BJP تحت رهبری شیوراج سینگ چاهان تشکیل شد.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب