راهنمای خرید گیتار آکوستیک نهایی!

به گفته بسیاری از پدران ، مادران و شرکا و برخی دیگر از افراد بدبخت که گیتار نمی نوازند ، اکنون باید یک پاراگرا

توسط ABDOOSNEWS در 3 آبان 1400

به گفته بسیاری از پدران ، مادران و شرکا و برخی دیگر از افراد بدبخت که گیتار نمی نوازند ، اکنون باید یک پاراگراف بسیار مسئولانه در مورد "بودجه" بخوانید. زیرا چقدر می توانید برای گیتار آکوستیک خود هزینه کنید؟ قیمت بدیهی است که نقش دارد ، اما در اینجا در فلوشیپ ما بیشتر عاشق گیتار هستیم تا حسابدار. زیرا اغلب اوقات ما فردی را می بینیم که دقیقاً می داند دوست دارد چه گیتاری داشته باشد ، اما بعد از آن گیتار دیگری را انتخاب می کند زیرا کمی ارزان تر است. اغلب چنین مشتریانی در عرض یک سال برمی گردند.

 

 

 

آیا این بدان معناست که شما باید هزاران یورو برای یک گیتار فوق العاده زیبا هزینه کنید؟ نه! گیتارهای Eastman و Blueridge همیشه خوب بوده اند و بدون گران شدن فقط بهتر می شوند. همه چیزهایی که BSG می سازد در آن نقطه قیمت نوعی معجزه است.

 

 

 

ما شما را تشویق می کنیم که گیتاری را انتخاب کنید که در این لحظه مناسب شما باشد. به عنوان مثال ، اد شیران با گیتار ارزان مارتین بزرگ شد. آنها زیبا ، مقرون به صرفه هستند ، می توانند در برابر ضربه مقاوم باشند ، با یک گیگابگ خوب سفر کنند ، شما می توانید آنها را بلافاصله به لطف یک وانت داخلی تقویت کنید و کمی کوچکتر هستند و قابلیت پخش آنها را بهبود می بخشد. ایده آل برای بسیاری از مبتدیان و بازیکنان پیشرفته که به دنبال یک سفر خوب یا گیتار پشتیبان هستند.

 

 

 

اکنون که صدای شیران بیشتر به سمت ریشه های عامیانه ایرلندی او متمایل شده است ، او با لودن روی خط گیتار خود کار می کند. گیتارهای بسیار زیبا و کاربردی با قیمت رقابتی.

 

 

 

سونگا یونگ ، ستاره یوتیوب ، با یک گیتار اسباب بازی شروع به کار کرد و پس از یک Cort مقرون به صرفه ، اکنون مدل امضای خود را توسط لیک وود بازی می کند.

 

 

 

ما گیتار را به عنوان امتداد خود شما می بینیم. چیزی که ساعت ها از بازی آن لذت خواهید برد. هر چقدر هم سطحی به نظر برسد ، اگر گیتاری برای شما جذاب نباشد ، این اتفاق نمی افتد. فقط اجازه دهید چشم ها شما را راهنمایی کنند و همیشه گیتاری را انتخاب کنید که زیبا به نظر برسد!

 

گیتار کلاسیک یا غربی؟

 

 

این یک سوء تفاهم مداوم است که اگر می خواهید نواختن گیتار را بیاموزید ، مبتدیان باید با گیتار کلاسیک با سیم های نایلونی شروع کنند. یک گیتار غربی با سیم های فولادی نیز برای مبتدیان مناسب است. اما تفاوت هایی بین گیتارهای کلاسیک و غربی وجود دارد. ما مهمترین آنها را لیست می کنیم:

 

 

 

رشته های نایلونی رشته های فولادی

 

 

هرکسی که شروع به نواختن گیتار کند ، در نوک انگشتان خود دچار درد می شود ، زیرا شما فقط باید در آنجا کمی پینه ایجاد کنید. شما این کار را با بازی منظم انجام می دهید ، اما نه برای مدت طولانی. هر روز به مدت یک ماه 15 تا 30 دقیقه بازی کنید و متوجه پیشرفت خواهید شد. با استفاده از سیم های فولادی ، این روند گاهی اوقات کمی ناراحت کننده تر است ، به خصوص اگر بیش از حد طولانی بازی کنید.

 

 

 

نایلون نرم تر و دردناک تر است. با این حال ، راه هایی وجود دارد که می توانید با استفاده از سیم های فولادی کمی ناراحتی را از بین ببرید: سیم های نازک تر می توانند به سیم ها کمک کرده یا آنها را با یک لایه نازک پلاستیکی بپوشانند تا بیشتر دوام بیاورند ، صدای جیرجیرک کمتری داشته و نرم تر به نظر برسند.

 

 

 

صدای متفاوت

 

 

گیتار کلاسیک متفاوت به نظر می رسد: گرم و کمتر درخشان. البته آنها برای موسیقی اسپانیایی و کلاسیک ، بلکه برای موسیقی پاپ نیز مناسب هستند. به عنوان مثال ، به اشک های بهشت اثر اریک کلاپتون گوش دهید: بی گمان گیتاری با تارهای نایلونی. گیتارهای غربی در موسیقی پاپ بسیار رایج است. ما قبلاً به اد شیران اشاره کردیم ، اما همچنین تیلور سویفت ، هری استایلز و بسیاری دیگر صدای خود را مدیون تارهای فولادی هستند.

 

 

 

گردن پهن تر

 

 

سیمهای نرمتر گیتارهای کلاسیک دارای معایبی هستند: آنها معمولاً گردن پهن تری دارند. این امر نیاز به کمی آکروباتیک بیشتر انگشتان شما دارد. گیتارهای غربی گردن باریک تری دارند. گیتارهای متقاطع نیز وجود دارند ، آنها بهترین دو جهان را با هم ترکیب می کنند و گردن باریک یک گیتار غربی با سیم های نایلونی دارند.

 

 

 

سبک

 

 

می توانید گیتار را با نوک انگشتان خود (نوک انگشتان) یا با یک انتخاب (ریتم ، چپق زدن یا تکان دادن) بزنید. در گیتاری با سیم های فولادی اکثر آن خوب به نظر می رسد. آکورد زدن با گیتار کلاسیک معمولاً خوب به نظر نمی رسد.

 

 

 

گیتار وسترن بهتر از گیتار کلاسیک نیست. هر کدام شخصیت خاص خود را دارند ، بنابراین به این می رسد که شما بیشتر چه چیزی را دوست دارید. آیا در کلاس های گیتار هستید؟ مطمئناً معلم گیتار شما نکات خوبی دارد. اما هر گیتاری را که انتخاب می کنید ، همیشه گیتاری را انتخاب کنید که برای شما خوب به نظر برسد!

 

 

 

در گیتار چه خبر؟

 

 

اگر قصد خرید یک گیتار آکوستیک را دارید ، بسیاری از کلمات به سمت شما پرتاب می شوند ، بیشتر آنها در نوعی هلندی/انگلیسی مخلوط می شوند. برای اطمینان از این که می دانید محل نگهدارنده ، دستمال و سرپایی روی گیتار کجاست ، ما مهمترین کلماتی را که باید بدانید در این عکس چسبانده ایم.

 

آخرین مطالب