بهترین یراق آلات درب ضد سرقت

یراق آلات درب ضد سرقت در کنار چهارچوب و رویه می توانند نقش بسزایی را در ارتقای سطح امنیت و مقاومت درب مورد

توسط ABDOOSNEWS در 10 مرداد 1401

یراق آلات درب ضد سرقت در کنار چهارچوب و رویه می توانند نقش بسزایی را در ارتقای سطح امنیت و مقاومت درب مورد نظر داشته باشند و هر خریدار درب ضد سرقت باید درمورد این بخش ها اطلاعات کافی را داشته باشد و پس از آن اقدام به خرید نهایی محصول مورد نظر خود نماید. یراق آلات عمده استفاده شده بر روی درب های ایرانی دارای برند تیپ ترک می باشند که به نوعی مونتاژ یراق ترک هستند و از نظر کیفیت نیز دارای کیفیت مطلوبی می باشند. این یراق ها شامل قفل ضد سرقت، دستگیره، درکوب، چشمی و لولا ها می باشند که قفل و لولا به ترتیب مهم ترین نقش را در سطح امنیت و عملکرد ایده آل درب در هنگام باز و بسته شدن خواهند داشت.

طبیعتا در هنگام استفاده از درب به نقش این یراق آلات توجه نخواهید کرد و کارایی آنها چندان به چشم نیاید، اما در غیاب آنها متوجه می شوید که چقدر این وسایل مفید هستند و به راحتی ما کمک می کنند و هر دری باید بر اساس نیاز و نوع طراحی شود. . در طراحی از یک سری اتصالات ویژه استفاده شده است. با ما همراه باشید تا با انواع سخت افزارهای مورد استفاده در درب های ضد سرقت و بهترین برندهای سخت افزاری موجود در بازار ایران آشنا شوید. قیمت آهن آلات درب ضد سرقت یکی از فاکتورهای مهم در خرید این لوازم جانبی می باشد و توصیه می شود کیفیت را فدای قیمت نکنید و از بهترین متریال و سخت افزار برای درب ضد سرقت خود استفاده کنید که ایمنی شما را تضمین می کند.

ممکن است شما برای خرید یک درب ضد سرقت با کیفیت مجبور باشید هزینه نسبتا بالایی را در مقایسه با درب های معمولی پرداخت کنید اما نکته مثبت این درب ها این است که از یراق آلات با کیفیتی برخوردار هستند که در صورت نصب اصولی می توانند تا مدت ها دچار آسیب نشده و شما را مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نکنند.

برند قفل ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت در انواع مختلف فلزی و چوبی بسته به بسیاری از فاکتورهای مختلف، در رنج کاملاً متفاوتی قرار داشته و یکی از مهمترین پارامترهای تاثیرگذار در فرایند انتخاب، انتخاب قفل مد نظر برای درب می باشد که می تواند تیپ ترک و یا قفل ضد سرقت ترک روی درب مورد نظر تعبیه شود. قفل درب ضد سرقت قلب درب ضد سرقت محسوب می شود زیرا می توان گفت که قسمت اصلی درب ضد سرقت است و این قفل ها در طرح ها و کاربردهای مختلفی تولید می شوند به همین دلیل مثلا ، قفل هایی با زبانه های بیشتر امکان ایجاد امنیت بیشتر را ارائه می دهند. در حال حاضر برندهای مختلفی از ایران، ترکیه، چین و... یکی از تولیدکنندگان پیشرو قفل ضد سرقت در بازار ایران می باشد.

لولای درب ضد سرقت

انواع لولا های درب ضد سرقت ایرانی و ترک و همچنین درب های تولید شده در کشور چینباید در هر صورت این بخش باید دارای کیفیت مطلوبی بوده و  تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت لازم است توسط یک فرد متخصص انجام شود. چرا که دانستن تعداد، جای قرارگیری و فاصله لولاهای درب بسیار مهم است و عدم اطلاع کافی لولای درب ضد سرقت  در این زمینه می‌تواند منجر به آسیب جدی به درب شود، چرا که تنها نقطه اتصال لنگه‌ درب ضد سرقت به چهارچوب همین لولاهاست. پس لولا ها یک بخش اساسی در مکانیزم کلی درب ها ضد سرقت به شمار می روند که بایستی در انتخاب آن ها نیز توجه کافی به عمل آید.

دستگیره و سایر یراق آلات درب ضد سرقت

یکی از مدل های دستگیره درب ضد سرقت دستگیره مکانیکی یا همان مدل های قدیمی دستگیره است که همه ما با آن ها آشنایی داریم. به طور مثال دستگیره درب ضد سرقت مورد استفاده در ویلا و کارخانجات و ادارات باید به مراتب دارای مقاومت و تحمل فشار بیشتری نسبت به دیگر دستگیره های منازل باشد و از مواد اولیه و پوشش های مقاوم تری نسبت به سایر این نوع یراق آلات تولید شده باشد.

یشترین موارد استفاده درب ضد سرقت در منازل و ساختمان های مسکونی می باشد اما می توان آنرا در اداره جات دولتی و اتاق های مدیریتی کاخانه جات و کارگاه ها هم استفاده کرد. دانشگاه ها و دانشکده ها و مدارس و همچنین محیط های آموزشی و فرهنگی مانند فرهنگ سرا ها هم می توانند از درب ضد سرقت استفاده کنند پس پی می بریم که محدودیتی برای استفاده از درب ضد سقت وجود ندارد و همه جا می توان آنرا نصب کرد نکته مهمی که در این میان وجود دارد نصب درب ضد سرقت می باشد که مقوله ای بسیار مهم تلقی میشود کوچکترین خطا در نصب میتواند منجر به عدم کارکرد درست و مناسب انواع یراق آلات درب ضد سرقت شود به همین خاطر باید شما از خبره ترین افراد در جهت نصب درب ضد سرقت بهره بگیرید مهم نیست هزینه نصب هرچه قدر بود پرداخت کنید تا کار شما به درستی پیش رود وگرنه طمع کردن می تواند منجر به هزینه های اضافه شود، همچنین نصب صحیح یراق آلات درب ضد سرقت هم رابطه بسیار مستقیمی را با ایمن بودن آن دارد مخصوصا هنگام جا زدن درب و قرار دادن آن در لولاو چهارچوب.

منبع: https://aframehr.com

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
google
تاریخ ثبت : 29 مرداد 1401

https://www.google.com


avatar
پیستون شاپ
تاریخ ثبت : 29 مرداد 1401

پیستون شاپ