انتخابات bihar 2020 bihar munger اخراج tejashwi yadav حمله به دولت نیتشی خواستار تعلیق SPs - Tejashwi Yadav با شدت حمله به حادثه Munger ، گفت - چه کسی اجازه داد که ژنرال Dyer شود؟

[ad_1] دهلی نو: رهبر رشتریا جاناتا دال ، تجاوی یداو به دولت نیتیش کومار در بیهار حمله کرده است که عصر دوشنبه

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]
دهلی نو:

رهبر رشتریا جاناتا دال ، تجاوی یداو به دولت نیتیش کومار در بیهار حمله کرده است که عصر دوشنبه به غوطه وری مونگر در مونگر تیراندازی کرد و باعث مرگ یک مرد (Munger Firing) شد. تجاشوی همچنین معاون رئیس وزیر و رهبر BJP سوشیل مودی را در حالی که روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره این حادثه صحبت می کرد ، مورد س questionال قرار داد. وی همچنین گفت که چه کسی اجازه داده است پلیس آنجا ژنرال دایر شود؟ او ادعا کرد که "دستور این امر از جایی رسیده است."

همچنین بخوانید

تجشوی یداوو با ابراز همدردی با خانواده آن مرحوم پرسید که نیتیش کومار و سوشیل مودی در مورد این حادثه چه می کنند؟ وی گفت که "نیتیش کومار ، او وزیر امور خارجه دولت است ، و باید در مورد این کار به او اطلاع داده شود ، چه کاری انجام می دهد. Sushil Modi ji معاون وزیر ، که همچنین رهبر BJP است ، به ما بگویید که غیر از توییت چه کرده است. "

تجووی گفت که در این ویدئو حتما دیده اید که افراد با پیدا کردن و کتک خوردن مورد ضرب و شتم قرار می گیرند. به خانواده ای که چراغ خود را از دست داده اند تسلیت می گوییم. اما سوال این است که در این حادثه ، دولت دو موتوره بیهار نقش داشته است. و چه کسی اجازه داده است که ژنرال دایر شود؟ "

همچنین بخوانید: انتخابات بیهار: مرحله اول آزمون تورنمنت آزمایشگاهی برای تجویوی یداو و Grand Alliance؟ یاد بگیرید - پنج چیز مهم

تجاوی همچنین خواستار انجام تحقیقات سطح بالا در مورد این حادثه تحت نظارت دیوان عالی کشور و مجازات مجرمان با شدیدترین اقدامات شد. تجاوی گفت که "بخصوص DM و SP که در آنجا هستند ، باید سریعاً از آنجا خارج شوند. شما می دانید که در اداره پلیس آنجا که مسئول آنجاست ، وی دختر رهبر JDU است. من نمی خواهم نامی بردم اما دستور تبدیل شدن به این ژنرال دایر قطعاً از جایی گذشته است.

بگذارید به شما بگوییم که عصر دوشنبه در هنگام غوطه وری بتهای دورگا در Deendayal Upadhyaya Chowk در Munger ، بین عناصر ضد اجتماعی و نیروی پلیس سنگ اندازی و تیراندازی شد. گفته شد که با سنگسار مداوم پلیس و شلیک توسط جمعیت شایعه در شهر پخش شده و سعی در فساد جو وجود دارد. در این شلیک یک نفر کشته شد ، در حالی که چندین پلیس نیز زخمی شدند.

ویدئو: بیهار: تجاوی یداو به دلیل حادثه مونگر ، دولت نیتیش را محاصره کرد


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب