نمرات حضور در فورت مایرز تجمع به افتخار جورج فلوید, مرد مینیاپولیس

Kaitlin Greenockle فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:45 PM EDT 31 مه سال 2020مردم بسیج برای دومین روز در نزد

توسط ABDOOSNEWS در 12 خرداد 1399

مردم بسیج برای دومین روز در نزدیکی مرکز شهر فورت مایرز امتناع آرام در مورد نابرابری نژادی و مرگ Minnesotan جورج فلوید هفته گذشته است.

انجام آنها نشانه هایی است که خواندن "عدالت برای فلوید" "سکوت و همدستی," "پلیس پلیس" و "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است." ترین عینک ماسک و تلاش شد به فاصله اجتماعی تحت COVID-19 همه گیر دستورالعمل.

جمع آوری و در 2250 برادوی, بین Skatium و فورت مایرز اداره پلیس 2210 Widman راه تجمع و مارس به پایان خواهد رسید و با 8 p. m. شب زنده داری در گروه.

روز شنبه بعد از ظهر رالی آغاز شده و در گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس پارک قبل از راهپیمایی پایین خیابان اول و بازگشت به اداره پلیس.

بیشتر: فلوید تظاهرات: بیشتر تظاهرات مسالمت آمیز روز شنبه در اطراف فلوریدا تماس برای عدالت و عمل

بیشتر: عدالت برای Geroge تظاهرات: اقدام خارج از کاخ سفید دهید امنیت فوق العاده در مغلوب ساختن پیشی جستن Mar-a-لاگو

روز یکشنبه تجمع رسم بود بیش از 100 نفر در آن ابتدا با بیش از روز قبل 70 یا بیشتر شرکت کنندگان. در لحظات یکشنبه دوم گروه بزرگی وارد به سلامتی نزدیک به دو برابر شدن مقدار و مسدود کردن حداقل یک خط از برادوی است.

شب زنده داری یک شب پس از بیش از یک دوجین شهرستانها صادر حکومت و دولت فرستاده شده در گارد ملی پس از تظاهر کنندگان و غارتگران مجموعه, آتش سوزی در پنجمین روز از ناآرامی های مدنی گسترده ملت, مردم در فورت مایرز بسیج به نمایندگی از کشته جورج فلوید از مینیاپولیس.

فلوید درگذشت 25 مه با دوربین های ویدئویی ضبط و مرگ او در مینیاپولیس خیابان یک افسر پلیس را به زانو در گردن او. غیر مسلح سیاه و سفید مرد فریاد کشید و گفت: افسر درک مایکل چوین در روز جمعه است که او نمی تواند نفس بکشد. چوین چهره سوم-قتل درجه و طرح اتهامات در ارتباط با فلوید مرگ است.

اتومبیل های عبور توسط honked در حمایت از فورت مایرز آتش نشانان دست آب به آن جمع در 88 درجه و آب و هوا.

پس از یک سازمان به جمعیت گفت که این تجمع بود که باقی می ماند, صلح آمیز, جمعیت زانو بر روی یک زانو. سپس آن را در شعار "با ما ایستاده."

کاربران همچنین شعار "نه عدالت بدون صلح" و "جورج فلوید" و "مادر من نمی توانم نفس بکشم." دومی به افتخار آخرین کلمات فلوید صحبت کرد.

 بیشتر: تجمع ده ها تن به ارمغان می آورد به گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس پارک در فورت مایرز به افتخار جورج فلوید

دیگر SWFL تظاهرات

از ذغال سنگ شهرستان شعبه NAACP برنامه "صلح آمیز تظاهرات/تظاهرات همبستگی" در 6 p. m. 10 ژوئن در ذغال سنگ County Courthouse مراحل 3315 تمیمی دنباله شرق در ناپل.

سازمان بپرسید کسانی که حضور در این تجمع به نام "ما نمی توانیم نفس" را علائم خود را. کسانی که حضور صحبت می کنند ممکن است در Floyd مرگ است.

یک meetup.com پست گفت: وجود عدالت برای جورج فلوید تجمع در 1 p. m. روز شنبه خواستار عدالت و برابری "فقط پیگرد قاتلان او".

آن را به فورت مایرز اداره پلیس, آدرس 2210 Widman راه است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن