استفاده از رویال پس در فصل 9

در فصل 9، میدان جنگ تولد در اصل یک "عرصه روی چرخ ها" بود که در بازی حرکت می کرد، اما به دلیل بازخورد بازیکنان

توسط ABDOOSNEWS در 22 آبان 1400

در فصل 9، میدان جنگ تولد در اصل یک "عرصه روی چرخ ها" بود که در بازی حرکت می کرد، اما به دلیل بازخورد بازیکنان ثابت شد. ویژگی متحرک پس از آن در حالت‌های 2v2 دوباره اضافه شد، اگرچه کند شده بود. این در برخی از فصول سالگرد استفاده مجدد شد.

با شروع از فصل 12، بیش از یک کارت را می توان در طول همان فصل تقویت کرد.

از فصل 21 شروع می‌شود، در طول برخی از فصل‌ها، بازیکنان می‌توانند به کارت دومی رأی دهند که هر هفته برای آن هفته از 4 کارت تقویت شود. کارت اصلی برای کل فصل تقویت شده است.

از فصل 22، آیتم های جادویی در هر دو طرف رویال پس در دسترس قرار گرفت. آیتم های جادویی در سمت آزاد در کنار سینه های تاج قرار می گیرند و آنها را جایگزین نمی کنند. با این حال، قفسه سینه رویال پس و صاعقه می زند، حذف شدند.

با شروع از فصل 24، مقدار تاج های مورد نیاز در اکثر لایه ها از 10 به 5 کمتر بود و اندازه ذخیره سازی بانک پاداش از 10000 طلا به 25000 افزایش یافت (قبلاً یک ویژگی موقت در فصل 10 بود).

چیزهای بی اهمیت

قیمت پاس رویال به اندازه یک کیسه جواهرات (500 Gem) در منطقه بازیکن است.

در حالی که رویال پس فعال است، بازیکن نمی تواند از تغییر نام رایگان خود استفاده کند اگر هنوز آن را داشته باشد.

 

اگر رویال پس زمانی خریداری شود که ردیف‌ها پیشرفت کرده‌اند، تمام پاداش‌های سطوح رویال پس قبلی نیز باز می‌شوند. درباره رویال پس با پیشرفت در فصل به شما پاداش بیشتری می دهد. وقتی رویال پس را فعال می‌کنید، فوراً امتیازات انحصاری مانند تلاش‌های مجدد نامحدود در چالش‌های ویژه، قابلیت صف‌بندی صندوق‌ها و حتی یک نام کاربری طلایی را باز می‌کنید! رویال پس فقط از طریق خرید درون برنامه ای در دسترس است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن