از نظر موقعیت مکانی پروژه پاسارگاد ۲ در چه جایگاهی قرار دارد؟

خوشبختانه محله چیتگر که در منطقه 22 از شهر تهران واقع شده، در سال های اخیر پیشرفت های فراوانی را در خود دیده ا

توسط ABDOOSNEWS در 30 مرداد 1400

خوشبختانه محله چیتگر که در منطقه 22 از شهر تهران واقع شده، در سال های اخیر پیشرفت های فراوانی را در خود دیده است. این باعث می شود که افراد زیادی برای زندگی در آن تمایل داشته باشند. وجود مراکز تجاری برای خرید و همچنان فضا های سبز و مناطق دیدنی مانند باغ ها و موزه ها سبب شده است تا استقبال روزانه مردم از این محله بیشتر از قبل شود. ارگان های دولتی نیز هر یک بخش هایی از این محله را در دست گرفته اند و مشغول ساخت برج های زیبایی هستند تا علاوه بر این که به زیبایی های محل اضافه شود، ارادی نیز از مسکن بی نیاز شوند.

ما در بخش های قبلی در این وب سایت به معرفی پهنه های متنوع چیتگر پرداختیم که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آن ها مراجعه داشته باشید. حال امروز مقاله ما کمی متفاوت است و می خواهیم پروژه پاسارگاد 2 را بررسی نماییم. در واقع تلاش داریم تا بگوییم این پروژه از نظر موقعیت مکانی در چه جایگاهی قرار دارد. به هر شکل و با توجه به عظیم بودن این پروژه، افراد زیادی مایل به سرمایه گذاری و خرید آن هستند. بنابراین نیاز است که در مورد آن جزئیاتی را بدانیم.

پروژه پاسارگاد 2 در تعاونی مسکن شهید همت واقع شده است و از برج های هوا فضای سپاه به شمار می رود. شاید در جریان باشید که پاسارگاد 1 در ضلع شرقی چیتگر قرار دارد و این موضوع برای این پروژه کمی متفاوت می باشد. می توان این طور گفت که پاسارگاد 2 در موقعیت مکانی بسیار مناسبی قرار دارد و در خیابان هوانیروز واقع شده است.

این پروژه در نهایت در شهرک گلستان ساخته خواهد شد. این پروژه از طبقات مختلفی تشکیل شده است و چشم انداز ایده آلی را رو به شهر دارد که نباید از این موضوع به عنوان یکی از مزیت های آن غافل شد. هر یک از واحد های این پروژه به صورت متوسط در متراژ های 90 متری به وجود می آیند. به نظر می رسد که هوا فضای سپاه قصد دارد تا بعد از تکمیل این پروژه، به سمت فاز های دیگر پاسارگاد نیز برود.

پروژه پاسارگاد 2 دسترسی خوبی را به برخی از اتوبان ها می دهد که این هم خصوصیت مثبت دیگری به حساب می آید. در وهله اول هم باید به اتوبان آزادگان اشاره داشت و به جز آن، شهید همت، شهید حکیم، آزاد راه تهران کرج و شهید لشکری از موراد دیگر هستند. این پروژه به ایستگاه اتوبوس و همچنین متروی کرج نیز دسترسی آسانی دارد و همچین نافراد به راحتی می توانند به بلوار کوهک بروند. این تعاونی تمام تلاش خود را داشته است تا افرادی که نسبت به خرید این پروژه اقدام می کنند، به اطرافشان دسترسی راحتی داشته باشند و خوشبختانه همین اتفاق هم در حال رخ دادن است.

پارکینگ، انباری، آسانسور، سالن اجتماعات، آنتن مرکزی، شوتینگ و لابی هم از دیگر امکاناتی است که پاسارگاد 2 در خود خواهد داشت.

 

منبع: https://techna.news/pr-investigating-the-number-of-floors-in-pasargad-2-project.html

 

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن