استخر بادی

استخر بادی یکی از محبوب ترین نمونه های محصولات در زمینه بادی و تفریحی بوده که به دلیل گستردگی بالا در زمینه تن

توسط ABDOOSNEWS در 13 بهمن 1401

استخر بادی یکی از محبوب ترین نمونه های محصولات در زمینه بادی و تفریحی بوده که به دلیل گستردگی بالا در زمینه تنوع ظاهری و همچنین با در نظر گرفتن کارایی فوق العاده بالایی که داشته توانسته به فروش قابل قبولی نیز بدون محدودیت سنی خاصی دست یابددر ابتدا نیاز بوده تا با ساختار و کلیات استخر بادی آشنا شده و در ادامه پرطرفدارترین نمونه ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

استخر بادی از بدنه با نوع پی وی سی وینیل ساخته شده که دارای یک بخش دیواره و یک بخش کف می باشدبخش کف استخر های بادی در دو نوع ساده و بادشو طراحی شده که در نمونه ساده شما یک بخش کف دولایه از نوع پی وی سی خواهید داشت اما در نوع باد شو یک محوطه نرم برای استفاده در اختیار شما قرار می گیرداما از آن جایی که بخش کف بادشو در مقایسه با سایر نمونه از آسیب پذیری بالاتری برخوردار بوده غالبا نمونه های ساده برای خرید توصیه شده و برای حفظ استحکام بدنه محصول عنوان شده تا از یک زیرانداز نظیر کفپوش فومی استفاده کنید.

مهم ترین مورد در زمینه ساختار استخر بادی مربوط به بخش دیواره های محصول بوده که از یک تا نهایتا چهار محفظه باد تشکیل شده که از طریق پرس به یکدیگر متصل شده و بدنه یک استخر بادی را تشکیل می دهندشما در زمان خرید محصول آن را در یک باکس بسته بندی کوچک تحویل گرفته که بعد از خارج شدن از بسته بندی می توانید با استفاده از انواع مختلف پمپ باد محصولات بادی آن را باد و برای استفاده به عنوان تفریحات ابی و یا استخر توپ بادی کودک مورد استفاده قرار دهید.

در نظر داشته باشید همانطور که بالاتر نیز عنوان شد بدنه استخر های بادی در نوع پی وی سی وینیل طراحی و تولید شده که دلیل اصلی طول عمر بالا این گروه کالا به شمار می رودزیرا تغییرات شرایط جوی نظیر تماس با دماهای مختلف آب ، قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و مواردی از این دست تاثیری بر طول عمر محصولات نداشته و همچنین راه اندازی و جمع اوری متعدد نیز موجب افت کیفیت در بدنه استخر بادی نخواهد شد.

به همین دلیل بوده که برای تفریح کودک و یا تفریحات خانوادگی با آسودگی خاطر می توانید استخر بادی را در زمان سفر به همراه داشته و از طریق پمپ باد مخصوص لوارم بادی در زمانی کوتاه راه اندازی و مورد استفاده قرار دهیدیکی از دلایل محبوبیت بالای استخر بادی در مقایسه به سایر این نمونه محصولات مربوط به طراحی ظاهری فانتزی در تنوع بالا بوده به طوری که هر فردی با هر میزان نقدینگی و متناسب با سلیقه شخصی که داشته می تواند یک نمونه را در سبد خرید خود قرار دهد.

در ادامه این مطلب به تشریح تعدادی از محبوب ترین نمونه های استخر بادی پرداخته و بهترین برند تولید کننده این نوع محصول را معرفی خواهیم کردپس اگر شما نیز قصد خرید استخر بادی برای کودک و یا بزرگسال و خانواده را دارید توصیه می کنیم تا پایان این مطلب همراه با ما باشید.

 

استخر بادی کودک

بی شک محبوب ترین نوع استخر بادی مربوط به ساتخر بادی کودک بوده چرا که رده سنی خردسال تا نوجوان را در برگرفته و موجب می شود فرزندان شما در یک محیط ایمن و در عین حال شاد و مفرح به تفریحات خود بپردازنداستخر بادی کودک در انواع استخر بادی کودک گرد ، استخر بادی کودک بیضی ، استخر بادی کودک مربع و استخر بادی کودک مستطیل طراحی و تولید شده اند.

در نظر داشته باشید استخر بادی کودک غالبا به دو منظور در زمینه استفاده به عنوان استخر آبی برای کودک در روز های گرم سال و همچنین به عنوان استخر توپ بادی در داخل منزل در روز های سرد سال مورد استفاده قرار می گیرندالبته در برخی موارد متناسب با فضایی که در اختیار دارید و همچنین ابعاد بدنه محصول می توانید از استخر بادی در داخل حمام به عنوان وان بادی حمام نیز استفاده کنید.

مهم ترین وجه تمایز این گروه استخر بادی با سایر نمونه مربوط به دو مورد بوده که مورد اول در زمینه طراحی ظاهری شاد با تضاویر از حیوانات ، ماهی ها ، گیاهان ، انیمیشن ها و مواردی از این دست انتخاب شده و مورد دوم این نوع استخر بادی از کوچکترین سایز یعنی قظر 61 سانتی متر موجودی و نمونه محصول داشته تا هر فردی حتی در داخل آپارتمان نیز بتواند از این نوع محصول استفاده کند.

استخر بادی کودک
استخر بادی کودک

 

استخر بادی سرسره دار

محبوب ترین نوع استخر بادی بی اغراق استخر های بادی سرسره دار بوده که برای رده سنی کودک و خردسال طراحی و تولید شده به دلیل امکانات بی نظیری که داشته یک تفریح منحصر به فرد برای فرزند شما به شمار می رودالبته با در نظر گرفتن این نکته که استخر های بادی سرسره دار از ابعاد بدنه بزرگی نیز برخوردار هستند می توان گفت این محصول برای بازی گروهی کودکان نیز یک انتخاب بی نظیر به شمار می رود.

این گروه از محصولات بادی دارای عمق و یا همان مخزن آب گیر کم ارتفاعی بوده و برای استفاده از آن نیاز به اتلاف میزان زیادی آب وجود ندارداین نوع استخر های بادی بی شک مجهز به یک عدد سرسره بادی استاندارد بوده که کودک برای وروی به بخش مخزن اصلی محصول می تواند از آن استفاده کنداستخر های بادی سرسره دار همچنین در برخی موارد دارای عروسک های بادی مجزا و سرخود و همچنین آبپاش بادی نیز بوده که به جذابیت این کالای استثنایی می افزاید.

از پرطرفدار ترین نمونه های این گروه از محصولات بادی می توانیم به استخر بادی سرسره دار مدل رنگین کمان ، استخر بادی سرسره دار مدل کندی و استخر بادی سرسره دار مدل دینو اشاره کنیم که برای رده سنی 3 الی 8 سال طراحی و تولید شده است.

استخر بادی سرسره دار
استخر بادی سرسره دار

 

استخر بادی آبپاش دار

استخر بادی آبپاش دار یکی از محبوب ترین انواع استخر بادی برای رده سنی کودک و خردسال به شمار رفته که معمولا از طراحی فانتزی نظیر تمساح و اسب تک شاخ برخوردار بوده تا برای کودکان از نظر ظاهری جذابیت کافی داشته باشدالبته در نظر داشته باشید استخر های بادی سرسره دار و یا همان پارک بادی کودک نیز مجهز به آبپاش بادی است.

آبپاش بادی در استخر بادی معمولا بر روی دیواره و لبه محصول تعبیه شده و به راحتی از طریق دریچه ای که داشته با یک شلنگ آب متصل خواهد شدبا اتصال به شلنگ آب و باز کردن آب به راحتی آب به داخل مخزن اصلی استخر جاری شده و کودک نهایت لذت را خواهد برد.

برای کاهش در زمینه مصرف آب نیز توصیه می کنیم مخزن اصلی استخر بادی کودک را اجازه بدهید از طریق آب داخل آبپاش پر شده تا دیگر به بیرون سرازیر نشودبرخی نمونه های استخر بادی در تعداد محدود برای رده سنی بزرگسال طراحی و تولید شده و خانواده می تواند به صورت دسته جمعی از این نوع محصول استفاده کند.

استخر بادی آبپاش دار
استخر بادی آبپاش دار

 

استخر بادی دخترانه

روحیات دختران معمولا لطیف تر بوده و در تمامی محصولات غالبا تمایل به استفاده از کالایی با رنگ صورتی را دارندبه همین دلیل بوده مه در این بخش به معرفی استخر بادی دخترانه که توسط شرکت های سازنده نظیر اینتکس و بست وی برای این گروه از محصولات تولید شده اشاره کنیم.

در استخر بادی دخترانه ابتدا شرکت های سازنده به رنگ محبوب دخترانه توجه داشته اما رفته رفته توجه آن ها به سایر علایق این گروه از مصرف کنندگان نیز جلب شداز جمله می توانیم در این بین به استخر بادی دخترانه طرح پرنسس دیزنی اشاره کنیمدر واقع با تولید این نوع استخر بادی مشخص شد گروه مصرف کننده دختران علاوه بر رنگ به طیف خاصی از انیمیشن های محبوب کودکان علاقه بیشتری داشته و سازندگان به این سمت سوق داده شدند.

طرح های فانتزی و انیمیشنی که برای استخر بادی دخترانه انتخاب و طراحی شده یا بر روی دیواره های خارجی محصول حک شده و یا بر روی بخش کف محصول دیده می شود.

استخر بادی دخترانه
استخر بادی دخترانه

استخر بادی بزرگسالان

استخر بادی بزرگسالان یک نمونه پرفروش از استخر بادی بوده که به دلیل داشتن ابعاد بدنه بزرگ و یا عمیق زیاد برای رده سنی بزرگسال و یا به عنوان استخر بادی خانوادگی مورد استفاده قرار می گیرداین نوع استخر بادی غالبا از طراحی بدنه ساده ای برخوردار بوده و حداکثر ارتفاع بدنه این محصولات 56 سانتی متر عنوان می شوداما استخر بادی بزرگسالان از ابعاد بسیار بزرگی برخوردار بوده حتی استخر بادی به طول سه متر نیز برای همین گروه از مصرف کنندگان محصولات بادی طراحی و تولید شده است.

ویژگی منحصر به فرد در تمامی استخر های بادی بزرگسال مربوط به تجهیز بدنه آن ها به یک دریچه تخلیه آب بوده که در بخش کف محصول قرار داشته و در زمان جمع اوری محصول به شما کمک شایانی خواهد کردزیرا این گروه محصول به دلیل داشتن ابعاد بدنه بزرگ از میزان آب داخل مخزن بالایی نیز برخوردار بوده و به راحتی امکان تخلیه آن وجود ندارد.

استخر های بادی بزرگسالان در برخی نمونه های پرطرفدار دارای ویژگی های ممنحصر به فردی نیز بوده ، به طور مثال شرکت اینتکس اقدام به نوعی استخر بادی مربعی کرده و در هر یک از گوشه های آن یک عدد صندلی بادی قرار داده شده تا بتوانید به راحتی در داخل این نوع محصولات استراحت کنیدهمچنین برخی نمونه های استخر بادی بزرگسال دارای جای لیوانی نیز بوده تا بتوانید نوشیدنی مورد نظر خود را در بخش قرار داده و در زمان تفریح به راحتی میل کنید.

دیواره این گروه از محصولات به دلیل ارتفاع بالاتری که در مقایسه با نمونه استخر های بادی کودک داشته یک تکیه گاه راحت برای شما به شمار می رودهمچنین ضخامت بدنه و همنچنین کیفیت ساخت این نوع استخر بادی به مراتب بالاتر از نمونه های تولید شده برای رده سنی خردسال و کودک است.

استخر بادی بزرگسال
استخر بادی بزرگسال

 

استخر بادی عمیق

توجه به عمق استخر بادی یکی از مهم ترین پارامتر ها در زمان انتخاب و خرید استخر بادی برای رده سنی بزرگسال و همچنین خانواده به شمار رفته تا تمامی سنین بتوانند به راحتی از محصول استفاده کرده و لذت ببرنداستخر بادی عمیق از جمله محبوب ترین انواع استخر بادی اینتکس با عمق حدودا 56 سانتی متر بوده که توانسته پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد.

البته به تازگی برند های تولید کننده استخر بادی نظیر اینتایم و بست وی اقدام به طراحی و تولید استخر بادی عمیق تا حدودا 70 سانتی متر کرده که غالبا به عنوان وان بادی حمام شناخته می شوداستخر بادی عمیق اینتایم در کنار دریچه تخلیه دارای شلنگ تخلیه نیز بوده تا بتوانید محصول خود را به راحتی تخلیه و جمع اوری کنید.

استخر بادی عمیق
استخر بادی عمیق

 

بهترین برند استخر بادی

استخر بادی امروز توسط برند های و کمپانی های مختلفی در دنیا طراحی و تولید شده و هر فردی در زمان خرید با انواع نمونه های تولید شده توسط همین برند ها مواجه شده و بی تردید دچار سردرگمی خواهد شددر این بیان نیاز بوده تا بیان کنیم برند اینتکس در زمینه طراحی و تولید استخر بادی و سایر محصولات بادی و تفریحی پرچم دار و اولین کمپانی بوده که در سطح جهانی اقدام به عرضه این گروه محصولات کرده است.

در نظر داشته باشید برند استخر بادی اینتکس در واقع یک برند امریکایی بوده و با استاندارد های اروپایی و امریکایی تولید شده به همین دلیل در کنار کیفیت و ایمنی بالایی که داشته از جذابیت ظاهری فوق العاده بالایی نیز برخوردار می باشدالبته به دلیل داشتن نیروی کار کم هزینه امروزه کارخانه تولید محصولات اینتکس در کشور چین قرار داشته ولی همچنان دفتر کمپانی و مرکزیت برند اینتکس در کشور امریکا قرار دارد.

این برند استخر بادی به دلیل ارائه محصولات باکیفیت و مقاوم با ساختاری استاندارد و طراحی ظاهری متناسب با سلیقه و روحیات مصرف کننده در کنار قیمت های مناسبی که داشته بی شک بهترین برند استخر بادی در سراسر جهان به شمار می رود.

منبع

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
آبدوس نیوز
تاریخ ثبت : 13 بهمن 1401

استخر بادی


avatar
ثمرتو
تاریخ ثبت : 15 بهمن 1401

تیونینگ و تقویت خودرو