تجربه استفاده از قایق بادی و استخر بادی در تابستان

این امر دارای دو مزیت است: یکی این که نیاز به هوابندیهایی که در سازههای متکی بر هوا مورد نیاز است، حذف میشود.

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این امر دارای دو مزیت است: یکی این که نیاز به هوابندیهایی که در سازههای متکی بر هوا مورد نیاز است، حذف میشود. در خصوص انواع این قایق های بادی باید اشاره کنیم که این محصولات از نظر ظرفیت، جنس و کیفیت بدنه و همین طور امکانات تفاوت های بسیار زیادی با هم دارند. در حالت کلی این قایق بادی مناسب جهت استفاده روزمره و تفریحی کودکان و نوجوانان است و به نسبت سری پسیستر و کلاب کیفیت بالاتری دارد. این قایق ها دارای لایه های به نسبت ضعیفی بوده و اگر هر قسمت از بدنه آن سوراخ شود، به هیچ وجه نباید مورد استفاده قرار گیرند، زیرا معمولاً یک محفظه باد دارند. هر چهار مورد غیر از سیهاوک قابلیت نصب موتور برقی را دارند، در مدل سیهاوک 3 و 4 میتوان از موتور قایق بادی 2 اسب نیز استفاده نمایند، در هر چهار مدل دارای دو جای قلاب ماهیگیری، پمپ باد دستی کوچک تا مدل3 نفره بوده و چهار نفره آن پمپ باد دستی بزرگ دارد، پاروی پلاستیکی برای سایزهای 1 تا 3 و پاروی آلمینیومی برای قایق بادی 4 نفره سیهاوک، طناب دور، دسته حمل و نقل، کیف حمل لوازم ماهیگیری و یک برچسب تعمیرات هستند. جنس پاروی قایق 1، 2 و 3 نفره پلاستیکی و 4 نفره آلومینیومی است. Post has be​en gen᠎erated ​wi th the he​lp ᠎of G SA Con᠎tent  G᠎en er​at​or DEMO!

قایق سیهاوک در 4 سایز یک تا چهار نفره ساخته می شود و تحمل وزن این محصول 100 تا 400 کیلوگرم است. برای انجام این ورزش نیاز به یک قایق دارید، قایق سواری نیاز به عضلات قوی دارد و ورزشی سنگین است. زیرا در غیر این صورت، پس از انجام چرخشهای اشتباه بیش از حد، پازل به طرز وحشتناکی گیجکننده میشود. این قایق ها خدمات پس از فروش داشته و برای خرابی و پارگی های شدید میتوان آن را به نمایندگی آن جهت تعمیرات قایق ارسال کرد. ضعیف ترین قایق های تولید شده تا به امروز سری قایق بادی کلاب هستند که جهت استفاده کودکان درون استخر تولید و عرضه شده اند. قایق مارینر در دسته قایق بادی بزرگسالان قرار دارد به همین علت جهت باد کردن از پمپ دستی دوکاره بزرگ استفاده خواهد شد. حمل و نقل آسان و اشغال کردن فضای کم ، قابلیت نصب موتور های برقی و بنزینی ، قابلیت تعمیرات بدنه در هنگام سوراخ شدن و پاره شدن با برخورد با اشیائ تیز و برنده توسط چسب اصلی اینتکس با وصله مخصوص پنچرگیری ، تحمل وزن بالا و دوا طولانی از ویژگی های مهم قایق بادی اینتکس به شمار میرود.

باد کردن و حرکت به وسیله این قایق ها بسیار ساده می باشد و نیاز به تخصص خاصی ندارند. این قایق ها تقریباً مانند سایر قایق های استخر هستند اما دارای ضخامت و قدرت بیشتری می باشند. از معایب آن ها می توان به عدم نصب موتور اشاره کرد. در این تفریح شما به اعماق دریا می روید و ماهی های رنگارنگ ها از داخل کلاهکی شیشه ای مشاهده می کنید. قایق بادی اینتکس، قایق بادی بست وی و قایق بادی اینتایم سه مورد از معروف ترین قایق های بادی را در دنیا تولید و عرضه می کنند. قایق های اکسپلورر با پشتیبانی از تعداد نفرات متفاوت تولید شده اند و در قسمت دور تا دور بدنه دارای یک طناب ایمنی نیز هستند و مانند مدل های دیگر برای قرار دادن پارو، دو یا چهار حلقه به آن ها اختصاص داده شده است. یکی از تفریحات خوب و سالم قایق سواری می باشد که با دور شدن از ساحل و ماندن در سکوت دریا آرامشی لذت بخش دارد. قایق بادی یک نفره به غیر از برچسب تعمیراتی و طناب دور هیچ گونه لوازمی نداشته، اما قایق بادی دو و سه نفره طناب دور، پارو و برچسب تعمیراتی دارند. اکثر مدلهای قایق را میتوان به موتور قایق تجهیز کرد و از داشتن یک قایق بادی موتوری لذت برد.

اگر شما هم قصد خرید قایق بادی دارید، اما با توجه به تنوع مدل ها و قیمت ها با خرید این وسیله با مشکل مواجه شده اید اصلا نگران نباشید. برای استفاده از این تفریح یک جلیقه نجات به شرکت کنندگان داده می شود و حدود 30 دقیقه زمان در اختیار آن ها قرار دارد. جنس بدنه این قایق پی وی سی تقویت شده می باشد و کف باد شونده، دو جای باد مجزا در کف و دیواره برای یک و دو نفره و چهار محفظه برای سه نفره برای ایمنی بیشتر محصول دارد. جنس بدنه قایق بادی اینتکس از پی وی سی و قسمت کف از پی وی سی بادشونده ساخته شده است. جنس بدنه این قایق از پی وی سی سه لایه بوده و هر چهار مدل آن دارای کف باد شونده هستند و در آن ها سه جای باد مختلف برای ایمنی بیشتر قایق تعبیه شده است. این قایق ها دارای تحمل وزنی 30 تا 455 کیلوگرم هستند که هر کدام متناسب با ظرفیت استفاده، وزن و تعداد نفرات مورد استفاده قرار می گیرند. بزرگترین سایز قایق بادی جیمینی شش نفره است که از نظر سایز، ابعاد و ظرفیت از دیگر مدلها بزرگتر، مقاومتر و ایمنتر است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن