صفحه اصلی اصلاحات: 5 عملی نکات

میز ماشین دارای حرکت افقی و عمودی است که حرکت خودکار افقی آن از طریق چرخ لنگ صورت میگیرد. صفحه هند بخش اعظم آ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

میز ماشین دارای حرکت افقی و عمودی است که حرکت خودکار افقی آن از طریق چرخ لنگ صورت میگیرد. صفحه هند بخش اعظم آسیای جنوبی و شبهقاره هند و بخشهایی از حوضههای زیرین اقیانوس هند شامل بخشهایی از جنوبغرب چین و شرق اندونزی را در بر میگیرد ولی لداخ و بلوچستان را شامل نمیشود. با توجه به تنظیمات مرورگر، صفحه خانگی میتواند نامهای متفاوتی داشته باشد؛ ولی معمولاً اسم صفحه خانگی یک وب سایت index.html است. این فشرده سازی احتمالاً دلیلی برای مناطق بسیار کوهستانی از جمله کوههای زاگرس است. امروزه با به روی کار آمدن ماشینهای کنترل عددی کاربرد این ماشین آلات بسیار محدود شدهاست. وال استریت ژورنال دربارهٔ صفحهٔ اصلی میلیون دلاری و تأثیرات آن بر جامعهٔ اینترنتی نوشت «آقای تیو خودش در جامعهٔ اینترنتی به یک فرد مشهور تبدیل شدهاست . ایده آنقدر منحصر به فرد و عجیب بود که به چشم بیاید. که همراه با صفحات هند و آفریقا در طی میلیونها سال (در حدود ۲۰ میلیون سال برای صفحهٔ عربستان و ۵۰ میلیون سال برای صفحهٔ هند) در حال حرکت به سمت شمال و در نهایت برخورد با صفحهٔ اوراسیا بودهاست و میتواند در آینده زمینلرزههایی با شدت کمتر از ۴ ریشتر به وجود آورد.

برای مثال اگر اندازه هر صفحه به صورت سختافزاری ۵۱۲ بایت باشد، سیستمعامل میتواند با چیدن دو قاب صفحه در کنار هم صفحات ۱ کیلو بایتی داشته باشد. یکی از پارامترهای مهم در صفحهبندی، اندازه هر صفحه است. اینترنت رسانهٔ بسیار پرقدرتی است. از آنجایی که پیکسل بسیار کوچک است و بهآسانی دیده نمیشود، پیکسلها در قالبهای ۱۰۰ تایی و در ابعاد ۱۰ × ۱۰ برای فروش ارائه شدند؛ در نتیجه حداقل قیمت خرید پیکسلها ۱۰۰ دلار بود. صفحه استرالیا (انگلیسی: Australian Plate) یکی از صفحههای زمینساختی اصلی در نیمکره شرقی و نیمکره جنوبی است. صفحه اسکوشیا (انگلیسی: Scotia Plate) یک صفحه زمینساختی در مرز اقیانوس اطلس و اقیانوس منجمد جنوبیاست. این صفحه آخرینبار در ۲۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۲ ساعت ۰۳:۲۴ ویرایش شدهاست. صفحهٔ اصلی وبگاه از یک میلیون پیکسل که در شبکهای ۱۰۰۰ × ۱۰۰۰ چیدمان یافتهاند تشکیل شدهاست و پیوندهای تصویری موجود در آن به ازای یک دلار برای هر پیکسل در قالبهای ۱۰ × ۱۰ به فروش رفتند. به گزارش وال استریت ژورنال، این وبگاه الهامبخش سایر وبگاههایی شدهاست که پیکسل میفروشند.

از همان اول میدانستم که این ایده پتانسیل بالایی دارد، اما از آن چیزهایی بود که بگیرنگیر دارند. فقط کافی بود در روزهای اول با فرستادن یک اطلاعیهٔ مطبوعاتی جرقهاش را روشن کنم. ناسا. بایگانیشده از اصلی در ۹ مه ۲۰۰۳. رجیستر، وبگاه اخبار فناوری، در ماه سپتامبر در دو مقاله به معرفی صفحهٔ اصلی میلیون دلاری پرداخت. صفحههای استرالیا و جنوبگان حدود ۸۵ میلیون سال پیش شکسته شده و تا ۴۵ میلیون سال پیش کاملاً از هم جدا شدند. این قسمت، هم به صورت دستی و هم، خودکار میتواند عمل کند. بعد از روشن کردن ماشین، به وسیله این اهرم، کشاب شروع به حرکت کرده میتوان میز یا کله گی را به صورت دستی یا خودکار به حرکت در آورد. دریای سرخ در دورهٔ ائوسن شروع به شکافتن نمود اما جدایی آفریقا از عربستان در طی دورهٔ اولیگوسن روی داد و از آن زمان به بعد، صفحهٔ عربستان بهآهستگی در حال حرکت به سوی صفحهٔ اوراسیاست. درنتیجهٔ این رویداد، بخشی بزرگ بهنام صفحهٔ عربستان جدا شد و شروع به حرکت به سمت شمال-شرق نمود، صفحهٔ ایران را بهشدت فشرد و باعث شد تا کوههای زاگرس ارتفاع یابند. صفحهٔ اصلی میلیون دلاری که در ۲۶ اوت ۲۰۰۶ آغاز به کار کرد خیلی زود به یک رویداد اینترنتی تبدیل شد. ​This content h as  be᠎en gen᠎erat​ed with the ᠎help of G​SA C onte᠎nt Generator DE᠎MO!

سه روز پس از آغاز به کار وبگاه، اولین پیکسلها را یک وبگاه موسیقی برخط خرید که توسط یکی از دوستان تیو گردانده میشد. هنگامی که آخرین پیکسلها به حراج گذاشته شده بودند، مقالهای راجع به تیو در مجلهٔ برخط بیبیسی نیوز منتشر شد. تیو در این باره گفت: «من واقعاً با آنها تماس تلفنی گرفتم و معلوم شد آنها شوخی میکردند، که واقعاً مأیوسکننده بود، در نتیجه در آخرین لحظه آن پیشنهادها را حذف کردم». ۶ اکتبر، تیو اعلام کرد که وبگاهش ۶۵٬۰۰۰ بازدیدکنندهٔ مجزا داشتهاست. تا ۲۶ اکتبر، دو ماه پس از آغاز به کار صفحهٔ اصلی میلیون دلاری، بیش از ۵۰۰٬۹۰۰ پیکسل به ۱٬۴۰۰ خریدار فروخته شده بود. و در نتیجه قیمت پیکسلها برای بسیاری از خریداران احتمالی بیش از حد گران بود. تیو با فرض بر اینکه این تهدید یک شوخی بیش نیست، اخطار را نادیده گرفت؛ ولی یک هفته بعد رایانامهٔ تهدیدآمیز دیگری دریافت کرد که حاوی پیغامی با غلطهای املایی و دستوری با مضمون «سلام وب گاه شما تحت حمله ما شد برای توقف حمله ۵۰۰۰۰ دلار فرستاد» بود. به هنگام حراج ژانویهٔ ۲۰۰۶، وبگاه مورد حملهٔ محرومسازی از سرویس قرار گرفت و تقاضای پول شد؛ با رد درخواست هکرها از جانب تیو، وبگاه یک هفته از دسترس بازدیدکنندگان خارج شد تا اینکه سامانهٔ امنیتی میزبان بهروزرسانی شد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نمایندگی اینتکس در منیریه ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب