راهنمای مخفی هپی چیر

کودکان به نشستن روی مبل علاقه زیادی دارند. بسیاری از افرادی که متقاضی خرید مبل شنی هستند، علاقه مند به خرید م

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

کودکان به نشستن روی مبل علاقه زیادی دارند. بسیاری از افرادی که متقاضی خرید مبل شنی هستند، علاقه مند به خرید مبل شنی بزرگ می باشند. به طوری که حداکثر 2 الی 3 نفر می توانند روی مبل های شنی استراحت کنند. مبل شنی اینتکس یکی از انواع سبک مبلمان مدرن است که می تواند در هر یک از بخش های منزل شما نصب شود تا بتوانید به راحتی روی آن استراحت کنید و از نشستن روی یک جای گرم و نرم لذت ببرید. این روزها استفاده از مبل های متفاوت و خاص می تواند برای افرادی که به سبک دکوراسیون خاص منازل خودشان اهمیت می دهند، بسیار حائز اهمیت باشند. با توجه به تنوع مبل های شنی موجود در بازار، می توان این مبل ها را با قیمت های مختلفی خریداری کرد. به لحاظ راحتی به قدری راحت و منعطف هستند که نشستین برروی آنها یک حس لذت بخش و آرامشی بی حدو اندازه را به فرد منتقل میکند که نشیمن آنرا با هیچ مبلی نمیتوان مقایسه کرد در هپی چیر ها از مواد نانو استفاده میشود که حالت ریز دانه های بادی را ایجاد میکند که در هنگام نشست و برخوایت روی آنها مواد یا یونولیت آنها کوچک شده و شبیه به ابر پس از برخواستن به حالت اولیه خود باز میگردند.

​Th is content was  do​ne wi th G SA​ Con​te nt Gener᠎ator DEMO.

فقط کافیست که اقدام به خرید بهترین مبل شنی کنید و آن را درون اتاق یا سالن پذیرایی خودتان قرار دهید. فقط کافیست که یک بار نشستن روی آن ها را امتحان کنید. این مبل دارای ویژگیهای متعددی است که آن را به یکی از مدلهای محبوب و پرفروش اینتکس تبدیل کرده است. بین بگ ها یکی از جدید ترین مبل ها هستند ،تاریخچه مبل ها به زمانهای خیلی دور برمیگردد ولی بین بگ ها در سال ۱۹۶۹توسط طراحان و سازندگان ایتالیایی تولید شد و چیزی نگذشت که به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شد. بین بگ امروزه یکی از محبوب ترین مبل راحتی بین ایرانی ها تبدیل شده ،بین بگ ها به نام مبل شنی نیز شناخته میشوند و بیشتر خانواده های ایرانی بین بگ را جزیی از زندگی خود میدانند. این مبلمان از پلی اسایرن پر میشه چرا که پلی اسایرن ها به دلیل خاصیت اسفنجی که دارن به راحتی فرم میپذیرن و داخل مبل حرکت میکنن و موجب انعطاف پذیری بهتر مبل میشن، پارچه روی هپی چیر ها چرم مصنوعی درجه یکه شما میتونین با توجه به سلیقه تون از رنگ های مختلفی استفاده کنین. از موارد شایعی است که بر اثر نشستن بر زمین به وجود می آید.

با شارژ مجدد مبل خود به وسیله این مواد دیگر تغییری در ارتفاع و سایز مبل به وجود نخواهد آمد و به صورت دائم فرم خود را حفظ میکنند که دیگر نیازی به شارژ مبل نخواهید داشت. جنس بدنه مبلمان هپی چیر از چرم و پارچه مازراتی یا مخمل و پلیستر هستند که نسبت به سفارش مشتری قابل تولید هستند . مبل هپی چیر یک نفره و دو نفره ریلکسی اینتکس و انواع مدل های بین بگ بزرگ intex با جنس بدنه چرم و مخمل , پارچه کتان و پلی استر در رنگ های شاد و تیره در تولیدی اینتکس شو ساخته میشوند و با بهترین کیفیت و قیمت نمایندگی اینتکس در سراسر شهر های ایران به فروش میرسد . این مبل شنی سایز بزرگی دارد و به راحتی می تواند مانند یک تخت دو نفره برای شما مورد استفاده قرار گیرد. هپی چیر نوعی کاناپه یا مبل هست که بدنه آن به شکل کیسه یا توپ گرد با سایز بزرگ میباشد که در قسمت انتهایی آن زیپ بزرگی تعبیه شده که از محفظه زیرین آن یونولیت یا فوم خرد شده و ریز شده با دانه های بسیار کوچک قرار میگیرید و هپی چیر happy chair یا مبل راحتی شکل میگیرد.

2. قبل از خرید بین بگ باید بدانید که چه مدلی از آن را میخواهید خرید کنید.این عامل روی قیمت تاثیر گذار است. بین بگ ها از چه متریالی ساخته میشوند؟ مبلمان هپی چیر الگو گرفته از کشور هایی همچون امریکا و فرانسه و ایتالیا میباشند که در حدود ۵۰ سال پیش ابداع شده و هم اکنون در ایران به وفور در فروشگاههای متعدد یافت میشوند اما اینکه چه محصولی با چه کیفیتی و از چه فروشگاهی خرید شود جای بحث و بررسی دارد که در قسمت وبلاگ تهران اینتکس میتوانید پاسخ آنرا بیابید. هپی چیر ها(بین بگ) در چه سایزی تولید میشوند؟ حالا متوجه شدین که، به این خوشگل جذاب میگن بین بگ یا هپی چیر، که یه مبل شنیه که از آستر و پوسته پارچه، و پلی استایرن تشکیل شده کاربردشم گفتم برای ریلکسیشن در منزل استفاده میشه نشیمن خیلی راحت داره و مثل خمیر بازی میی مونه و حالت پذیره. مشتریان گرامی توجه داشته باشند که انواع مبل هپی چیر در کارگاه تولیدی هپی چیر اینتکس شو نسبت به سلیقه شما در اندازه های بزرگ و کوچک و با پارچه های دلخواه تولید میشوند و در کمترین زمان تحویل خواهد شد . فروش هپی چیر و انواع مبل هپی چیر راحتی با قیمت مناسب و ارزان در سایت فروشگاه اینترنتی مبل هپی چیر و تولیدی مبل هپی چیر در ایران در رنگها و شکل های گوناگون با تضمین قیمت و کیفیت در سایت تخصصی مبل هپیچیر در کشور برای خرید مبل هپی چبر و انتخاب نوع رنگ و طرح آن و همچنین دریافت لیست قیمت هپی چیر از محصولات ما در پایین همین صفحه دیدن فرمایید و یا به صورت آنلاین میتوانید خرید نمایید اگر نیاز به خرید حضوری و بازدید از مبلهای هپی چیر را دارید میتوانید به فروشگاه ما مراجعه فرمایید .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن