راهنمای خرید قایق بادی و مبل بادی اینتکس

با باز کردن لایه های بادشده زیر مبل بادی اینتکس این مبل تبدیل به تخت خواب شده و بعد از استراحت قابلیت جمع شدن

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

با باز کردن لایه های بادشده زیر مبل بادی اینتکس این مبل تبدیل به تخت خواب شده و بعد از استراحت قابلیت جمع شدن به حالت اولیه را دارد و این موجب می شود تا فضای بیشتری در منزل خود داشته باشید چرا که فضای مورد نظر برای استفاده جداگانه از تخت را میتوانید برای هر کار دیگری استفاده نمایید. از مبل های بادی اینتکس در نمایشگاه ما دیدن فرمایید. بر روی دسته این مبل بادی یک جای بطری یا لیوان طراحی شده است . محصولات بادی برند اینتکس قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارند به طوری که حتی میتوانند تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم را نیز تحمل کنند. بنابراین شما میتوانید حتی این محصول را به صورت دستی شسته و آن را در آفتاب بگذارید تا خشک شود. ایزی دوروس، ارتفاع گنبد را در حدود ۵/۶ متر ارتفاع داد که این امر نیروی جانبی را کمی خنثی نمود و اجازه داد که وزن گنبد به صورت شناور به سمت پائین منتقل گردد. وزن مبل بادی دو نفره حدوداً ۲ تا ۴ کیلوگرم بوده که این موضوع باعث میشود کسانی که برای منزل خود قصد خرید مبل دارند به سمت محصولات بادی بیایند. خوشبختانه با وجود محصولات بادی که هر روزه توسط برندهای معتبر تولید میشوند به آسانی میتوان آنها را خریداری کرده و از محصول مورد نظر نهایت استفاده را کرد. This po st h as  been g en erated with GSA  C on᠎tent Gener ator Dem oversion!

مبل های بادی راحتی و کاناپه های بادی راحتی اینتکس و سایر محصولات خانواده اینتکس مانند تخت خواب ها و تشک های بادی اینتکس همه و همه خاصیت طبی نیز دارند و مناسب برای تمام افراد در هر رده سنی می باشند . کاناپه بادی تختشو اینتکس از جنس پی وی سی ضخیم با روکش جیر ساخته شده است. یکی از مزیتهای این متریال قابلیت شستشوی راحت آن است. ایا صوفیا از آن به بعد محل پرستش ارتدوکسهای قسطنطنیه و همچنین محل برگزاری مراسم امپراتوری منجمله تاجگذاریها شد. در ۲۳ دسامبر ۵۶۲ کلیسای ایا صوفیا، بار دیگر درهای خود را به روی پرستش کنندگان گشود و اسقف اوتیخیوس (Eutychius) مراسم را اجرا نمود. شرکت کنندگان در شورای کلیسا و دیگر مجالس مباحثه که در آن محل انجام میشد از این دَر تردد میکردند. استفاده کنید. یکی از متفاوتترین محصولات شرکت اینتکس مبل بادی چند کاره آنها است که میتوان از آنها در انواع مکانها استفاده کرد.

شرکت اینتکس انواع مبلهای بادی را در رنگها و اندازههای مختلف تولید میکند. مبل های بادی یک نفره و دو نفره و سه نفره در تنوع بالا ساخته شده اند و با کمترین قیمت میتوان از نمایندگی های سراسر ایران با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش شرکتی خریداری کرد . این کاناپه بادی در دوحالت مبل دو نفره یا تشک دو نفره پشتی دار و مبل دونفره راحتی قابل استفاده بوده و می تواند وزن دو نفر را تا 200 کیلوگرم را تحمل نماید. در برخی از مبلهای بادی راحتی، زیرپایه هم قرار داده شده است. از ویژگی های خاص این محصول نیز کیفیت بالای آن است که این امکان را فراهم می آورد تا تمام افراد با وزن های مختلف بتوانند این مدل از مبل بادی را خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند. در بازاری که توسط مبلهای فلزی و فرفورژه احاطه شده است، مبل بادی اینتکس بهترین جایگزین برای این مبلها خواهد بود. این مبل بادی یک نفره طراحی و ساختار بدنه بسیار راحتی دارد. این کاناپه بادی از سه مخزن جداگانه باد می شود و همین چند مخزنه بودن خود یک ویژگی به شمار می اید تا در زمان زخمی شدن کار همه مبل پنجر نمی شود .

مبل و کاناپه بادی اینتکس، به صورت طبی طراحی شده اند . این کاناپه بادی از سه مخزن جداگانه باد می شود و همین چند مخزنه بودن خود یک ویژگی به شمار می اید تا در زمان سوراخ یا زخمی شدن محصول کل مبل پنجر نمی شود . این تشک شیبدار با طراحی خاص خود جزو خانواده کاناپه های بادی ، مبل بادی ، و تشک های بادی قرار دارد . مبل بادی یک نفره یکی از جدیدترین مبلهای بادی است که در بازار عرضه میشود. مبل بادی اینتکس، صندلی بادی و کاناپه 2 نفره و 1 نفره بزرگسال و کودک گیمینگ از بهترین جنس بدنه پی وی سی سبک بادشو بوده و رویه مخملی دارد که برای خانه و محل کار کاربرد دارد. ایلی تویز، نمایندگی رسمی محصولات اینتکس در ایران، با ارائه مجموعه ای گسترده از انواع مبل های بادی ، این اطمینان را به خریداران ایرانی می دهد که می توانند محصولات اینتکس را با کیفیت اصلی دریافت کنند.

آخرین مطالب