۹ مزیت خرید استخر بادی

عمدتاً استخرهای بادی و مدلهای مختلف این محصولات، دریچههای باد با سایزهای متفاوتی دارند که این عامل باعث شده ت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

عمدتاً استخرهای بادی و مدلهای مختلف این محصولات، دریچههای باد با سایزهای متفاوتی دارند که این عامل باعث شده تا پمپهای بادی اینتکس، بست وی و حتی پمپهای محصولات بادی چینی نیز همگی دارای سه دریچه باد باشند که بر اساس نوع دریچه باد موجود بر روی استخر بتوانید از ان ها استفاده کرده و اقدام به راه اندازی محصول کنید. رنگ بندی انواع استخر بادی با هم متفاوت است و گاهی مشاهده میشود که استخرهایی با ابعاد و اندازههای یکسان دارای رنگهای متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند. به جز شرکتهای اینتکس، بست وی و اینتایم، شرکتهای دیگری نیز از قبیل ریلکس تولید استخر بادی را انجام میدهند ولی این سه شرکت، شرکتهایی قدرتمند هستند که در سطح جهانی دارای اعتبار بالایی هستند که بهترین و مرغوبترین کیفیتها را در تولیدات خود به کار میبرند. تمامی افراد خانواده از شنا کردن و آبتنی در استخر لذت میبرند و این کار یکی از سرگرم کنندهترین و عالیترین کارها در دوران گرمای تابستان است. ​Th is da ta has ​be en c reated ​with GSA Content Gener᠎ator D emoversion .

مبل و صندلی بادی برای استراحت و ریلکس کردن افراد خانواده در کنار کودکان بر روی بعضی از استخرها تعبیه شده و آرامش و راحتی را برای مصرف کنندگان به ارمغان میآورد. استخر بادی یک وسیله بسیار عالی با بهترین ویژگیها برای هر خانوادهای میباشد که نیاز به یک استخر بادی خانوادگی و شخصی در خانه دارد و از آب تنی و شنا لذت میبرد. این مقدار ابعاد هر چه بزرگ تر باشد ، قطعا قیمت استخر بادی نیز به همین روال افزایش پیدا می کند. در واقع خرید یک استخر بادی بزرگ برای استفاده در داخل آپارتمان باعث میشود تا فرد نتواند آن را با آب پر کند. پس از خرید بلیط بانجی جامپینگ و مراجعه به کلوپ جاذبه، بر روی سکوی مورد نظر قرار می گیرد و سپس به وسیله یک طناب فنر دار به سمت پایین پرتاب می شوید. ارتفاع استخر های سرسره دار، یکی از نکات مهم در خرید این نوع استخرهای بادی مد نظر مشتریان است، میباشد. استخر بادی کودک را مناسب سنین 3 الی 12 سال تولید میکنند و از نظر سایز و اندازه استانداردهای خاص خود را دارد؛ به طور مثال ابعاد استخر بادی کودک هر اندازه که باشد ارتفاع آن را بیشتر از 56 سانتیمتر در نظر نمیگیرند و استاندارد جهانی ارتفاع استخر بادی کودک نهایتا 56 سانتیمتر است.

خیلی از افراد این دغدغه را دارند که با توجه به هزینهای که برای خرید یک استخر کودک پرداخت میکنند، اگر به هر دلیلی محصول سوراخ شده و یا آسیب ببیند، این امکان وجود دارد که محصول را تعمیر کرد و یا این که هزینه دور ریز خواهد شد؟ همچنین باید اشاره کنیم که این محصولات در مدلهای مختلف پمپ باد دستی، برقی، پدالی، فندکی، شارژی و برقی فندکی دو کاره ارائه شده اند که این تنوع سبب شده تا با توجه به سایز استخر و نیاز خود و همین طور قیمتهای مختلف بتوانید به راحتی بهترین گزینه را برای خرید خود برگزینید. وینیل دارای مقاومت و دوام بالا، انعطاف پذیری زیاد و در عین حال ارزان قیمت است و برای اکثر کالاهای روزمره از جمله روکشهای یخچال به کار رفتهاست. تمامی رنگهای به کار رفته شده در این محصولات، کاملا کارشناسی شده و متناسب با روحیه افراد مختلف است تا هر کسی با هر سلیقهی رنگی بتواند محصول مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید. 2. برای نگهداری بهتر استخر، شما باید هفتهای یکبار چند کار را حتما انجام دهید.

استخرهای بادی در ابعاد مختلف با ارتفاعهای کوتاه و بلند تولید میشوند و به شما این امکان را میدهند که برای هر فضا و مکانی که میخواهید در آنجا استخرتان را نصب کنید یک انتخاب مناسب داشته باشید. پروانه مارپیچی با ویژگی نداشتن تیغههای پخشکننده مشخص میشوند. از جمله مدلها و طرحهایی هستند که تولید میشوند تا جوابگوی سلایق متفاوت باشند. این پمپهای باد به گونهای طراحی شده اند که شما میتوانید تمامی مدلهای استخر را در داخل منزل به سادهترین شکل ممکن راه اندازی کنید. جهت راه اندازی استخر بادی شما نیاز خواهید داشت که یک عدد پمپ باد محصولات بادی را تهیه کنید. هم چنین تمامی لوازم جانبی شامل چسب تعمیرات و پمپ باد نیز داخل فروشگاه اینتکس ایران با بهترین قیمت موجود است. خودروهای خورشیدی در دنیا ساخته شده و در ایران هم وجود دارد و روز به روز در حال پیشرفت است. استخر بادی بزرگسال یکی از تولیدات موفق تولید کنندگان استخرهای بادی است.

آخرین مطالب