لحظه وحشتناک واژگون شدن قلعه بادی توسط طوفان +فیلم

این محصول جهت انجام انواع تفریحات مهیج مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند میزان سرگرمی کودکان را افزایش دهد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این محصول جهت انجام انواع تفریحات مهیج مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند میزان سرگرمی کودکان را افزایش دهد. جامپینگ بادی وسیله ای برای بازی و سرگرمی کودکان بوده که کودک ساعتها بدون ایجاد سرو صدا مشغول بازی میشود. تمامی والدین به دنبال بازی های کاملا بیخطر و سرگرم کننده هستند تا کودکان عزیزشان بتوانند ساعت ها به بازی و شادی بپردازند که انواع قلعه های بادی میتواند گزینه مناسبی برای بازی کردن کودکان باشد . قلعه بادی یکی از محصولات بازی کودک است که میتواند ساعتها فرزندانتان را سرگرم بازی کند. وینیل و پی وی سی از نظر خصوصیات شباهت بسیار زیادی با هم دارند، این محصولات از ترکیبات شیمیایی مواد آلی تشکیل شده اند، به همین دلیل سازگار با محیط بوده و به هیچ وجه سمی نیستند. کودکان با سنین متفاوت نبیاد در این فضا حضور داشته باشند و توصیه می شود قبل از ورود کفش ها و عینک کودکان را برداشته و از مهار شدن این قلعه ها در برابر وزش باد، مطمين شوید. ویژگیهای مهم قلعه بادی در قیمت ارزان و به صرفه آن نسبت به محصولات مشابه است ، چند کاره بودن آن که به عنوان قلعه و قصر بادی و تشک بادی جامپینگ برای پرش کودکان و نیز مجموعه بازی بیخطر که میتوان به عنوان کلبه بادی و استخر توپ نیز از آن استفاده کرد ، حجم کم و وزن سبک بسته بندی برای حمل و نقل آسانتر ، طراحی زیبا و منحصر به فرد و جذابیت بالا برای کودکان ، قابلیت ترمیم و پنچرگیری قسمت های مهم در هنگام سوراخ شدن و برخورد با اشیاء تیز و برنده از مزایا قلعه بادی اینتکس است . A rtic le has been cre ated  with GSA C ontent​ Generator D​em​oversi᠎on.

اما اکثر این محصولات ابعاد بزرگی دارند و برای باد کردن یا وکیوم کردن آنها به پمپ باد نیاز خواهید داشت. اگر صاف و مسطحی دارید یا در خانه بازی و مراکز بازیتان جای مناسبی برای نصب این سرسره دارید، سرسره بادی یک بازی مهیج و نشاط آور برای کودکان خواهد بود. اما مشکلاتی مانند آپارتمانی بودن منازل و کمبود فضا در خانه، فعالیتهای بدنی کودکان را محدود میکند. البته با توجه به سفارش مشتری پارچه های ایرانی نیز مورد استفاده قرار می گرد اما عمر این پارچه ها کمتر است و زودتر نیاز به تعمیر پیدا می کند. قلعه ریگ مربوط به دوره سلجوقیان است و در شهرستان کاشمر، بخش مرکزی، روستای قوژد واقع شده و این اثر در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۸۴ با شمارهٔ ثبت ۱۳۱۸۶ بهعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. استفاده از سرسره بادی می تواند باعث شود تا کودکان انرژی های خود را به خوبی تخلیه کنند در واقع قلعه بادی کودکانه یکی از امن ترین بازی های کودکان محسوب می شود. از سوی دیگر اگر متریال به کار رفته در آن مناسب نباشد، ممکن است باعث ایجاد حساسیت های پوستی در کودکان تان شود.

وجود این شهربازی در پارک آزادگان، باعث شده تا خانوادهها بتوانند علاوه بر داشتن یک پیکنیک خوب، کودکان خود را به این شهربازی ببرند و برای آنها هم روزی به یاد ماندنی را ثبت کنند. محصولی که از آن تحت عنوان قلعه بادی کودک اینتکس intex 48257 یاد می شود رنگبندی شادی دارد که مناسب روحیه کودکان می باشد. قلعه بادی کوچک با داشتن رنگبندی زیبا و ظاهر جذاب مورد علاقه کودکان میباشد. با استفاده از قلعه بادی جامپینگ میتوانید کودک خود را درون آن قرار دهید و محدوده بازی او را در یک نقطه خاص مشخص کنید. برای استفاده از برخی لوازم بازی باید حتما لباس مناسب آن وسیله را به تن کنید، مادران باردار و افرادی که بیماریهای خاص دارند، مجاز به استفاده از برخی لوازم بازی در این پارک نیستند. دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: نزدیکترین ایستگاه مترو به این شهربازی، ایستگاه مترو میدان بسیج است. در این شهربازی، کودکان میتوانند با ماشینآلات و دستگاههای واقعی کار کنند که برای ساخت و طراحی ساختمان و بنا استفاده میشوند و تجربهای ملموس را در مقیاسی کوچک از نحوه عملکرد این دستگاهها بهدست آورند. این قلعه با پلانی شش گوش، دارای شش برج مدور در اطراف است و درِ ورودی آن در ضلع جنوبی قرار دارد که در گذشته عمارتی نیز بالای درِ ورودی قرار داشتهاست.

یکی از مهم ترین این تصادفات منجر به مجروح شدن تعداد زیادی کودک در کالیفرنیای جنوبی شد که طی آن یک قلعه بادی بر اثر وزش باد از زمین بلند شده و درست در وسط بزرگراه فرود آمد. تعداد حدودا 17 دستگاه بازی برای این شهربازی در نظر گرفته شده، اما تعدادی از دستگاهها به دلیل ایمنی کم، غیرفعالاند و امکان استفاده از آنها وجود ندارد. ناکس در ادامه توضیحات خود اذعان داشت: قلعه های بادی بسیار سرگرم کننده هستند.اما والدین باید مراقب ایمنی فرزندانشان باشند. تمامی سرسره بادی ها استاندارد بوده و از نظر ایمنی کاملا مطمعن هستند. تاکنون ۲۸ کودک در سراسر جهان از سال ۲۰۰۰ به دلیل حوادث قلعه های بادی جان خود را از دست داده اند. بدترین فاجعه از این دست، در دسامبر گذشته در دوونپورت، تاسمانی، در استرالیا رخ داد که شش کودک در اثر انفجار یک قلعه بادی جان سپردند. اگر سرسره بادی را با آب استفاده می کنید پس از هر بار استفاده باید آن را تمیز کنید باد آن را خالی کنید و در جای خشک نگهداری کنید.

آخرین مطالب