خرید بهترین عینک شنا در سال ۱۴۰۱ با قیمت مناسب

عینک مسابقهای از نوع سوئدی است. عینک سوئدی واشر لاستیکی ندارد و بههمیندلیل ساختار آن طوری طراحی شده است که رو

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

عینک مسابقهای از نوع سوئدی است. عینک سوئدی واشر لاستیکی ندارد و بههمیندلیل ساختار آن طوری طراحی شده است که روی صورت محکم شود. ساختار فنی خاصی ندارند اما کیفیتشان بهتر از عینکهای مسابقهای است؛ زیرا شناگران مدام باید از آن استفاده کنند و مدت تمرینشان هم طولانیتر از مسابقات است. ساختار آنها به گونهای است که در محیطهای کمنور به دید روشنتر و واضحتر کمک میکند و در محیط پرنور، روشنایی زننده را کاهش میدهد. برای طراحی عینک شنا واشرهایی در نظر گرفته شده که کنار چشم ها تا عدسی عینک را پوشش میدهد و از نفوذ آب به چشم ها جلوگیری میکند. لازم به ذکر است که چسب های اتصال این نوع عینک مناسب افرادی که دارای پوستی حساس هستند نیست زیرا در پوست های حساس موجت التهاب پوست خواهد شد . این لنز برای محیطهای کمنور اصلا مناسب نیست. عینکهای ضد مه برای این طراحی شدهاند که بخار و مه تشکیلشده در قسمت داخلی لنز را برطرف کنند. لنز آبی و بنفش (صورتی/بنفش): لنزهای آبی و بنفش در شرایط نوری کم تا متوسط از تابش نور بالقوه محافظت می کنند.

در این شرایط برای کمک به بهبود چشمها، لازم است مقداری قطره درون چشم خود بریزید تا به آبرسانی و جلوگیری از خارش چشم کمک کند. اما اگر در استخری پرنور هستید میتوانید روی این عینک حساب کنید. غده ای در بدن که اگر درست تغذیه نشود چرب میشود؟ شاید تصاویر قایقسواری روی دریاچه پوشیده از سبزه را در اینستاگرام دیده باشید. همیشه سعی کنید عینک شنا را متناسب با فرم و شکل صورتتان انتخاب کنید، تا هنگام استفاده از آن احساس ناراحتی نکنید. از این لنزها میتوانید برای روزهای ابری، شنای تفریحی و شنا در استخرهای سرپوشیده با نور کافی استفاده کنید. در کنار بازدید از خانهها میتوانید لباس محلی بپوشید و سلفیهای به یادماندنی بگیرید، از مزه غذاهای محلی که در همانجا توسط زنان بومی در حال پخت است لذت ببرید و اگر شانس داشته باشید در جشنوارههای فرهنگی، تفریحی و آئینی که در موزه میراث روستایی برگزار میشود شرکت کنید. بااینحال اگر عینکی اصلا برای صورت شما مناسب نباشد، تنظیم بند آن هم نمیتواند کمک کند.

بطور کلی میتوان گفت که از عینک شنا برای افزایش راحتی ، آرامش و جهت گیری فرد شناگر در محیط آب استفاده می شود. افرادی که دارای لنز تماسی چشمی هستند نیز جهت محافظت لنز خود میبایست از عینک هنگام شنا استفاده کنند تا از تماس آب با لنز خود ممانعت کنند. اگر در طول روز در فضای باز شنا میکنید، با لنز روشن همه چیز را بسیار روشنتر میبینید که برعکس عمل میکند و دید خوبی نخواهید داشت. اگر به دنبال یک عینک شنای باکیفیت هستید، پیشنهاد ما عینک شنا آرنا مدل 1 AF 9700 می باشد. اگر بخواهیم برای بازار رشت فقط یک ویژگی جذاب بیان کنیم چیزی نیست جز صداهای بازار. اگر از عینکهای دارای لنز آینهای در استخرهای سرپوشیده یا محیطهای تاریک استفاده کنید، دیدتان بسیار محدود خواهد شد. واشرهای سیلیکونی در حال حاضر عمدتاً مورد استفاده قرار می گیرند و امروزه به ندرت می توان واشر فوم را پیدا کرد. البته امروزه بیشتر از واشرهای سیلیکونی استفاده میکنند تا فوم. البته امروزه نمیتوان از خالص بودن آب دریاها یا آبگیرها و رودخانهها اطمینان کامل داشت؛ به همین دلیل عینک در چنین فضاهایی نیز جایگاه حفاظتی خود را در مقابل باکتریها و جلبکها برعهده دارد. البته باید دانست که این پل هم تا حدی میتواند عینک را برای صورتتان اندازه کند و اگر زیاد بزرگ یا کوچک باشد، تأثیر چندانی نخواهد داشت. ​Th᠎is ​da ta has been gen erat᠎ed wi th the he lp of G SA C᠎onte nt Generator DE​MO.

عینکهای محافظ UV برای سالنهای استخر کاربردی ندارند، اما اگر در استخرهای روباز یا دریا شنا میکنید بهتر است عینکی را بخرید که این ویژگی را داشته باشد. این عینک برای شنای کرال پشت در استخر روباز هم عالی عمل میکند. دوم اینکه عینک از تحریک و سوزش چشم جلوگیری میکند. خوشبختانه امروزه بیشتر عینکهای شنا را طوری طراحی میکنند که از چشم ما دربرابر پرتوهای UVA و UVB محافظت بهعمل میآورند. درحالیکه بهمرور زمان، شبکیه چشم ما به نوعی بیماری بهنام رتینوپاتی مبتلا میشود که یکی از علل مهم آن پرتوهای فرابنفش خورشید هستند. پیشنهاد میشود قبل از خرید حتما محصولات این برند ها را مورد بررسی قرار دهید، زیرا از هر لحاظی با کیفیت و عالی هستند. واشرهای لاستیکی که در آنها تعبیه شده است، سبب میشود فشار کمتری روی چشمتان وارد شود. غشای پشتچشم شبکیه نام دارد که پایانههای عصبی ندارد و بههمیندلیل معمولا احساس نمیکنید که نور خورشید درحال آسیبزدن به چشمتان است. از سوی دیگر، عینک شنا نباید آنقدر بزرگ باشد که از روی چشمتان بیفتد. روی آن نباید دست بکشید یا با پارچه تمیز کنید. سلام دوستان ممنون اگه تو مرحله ۱۰۴ کمکم کنید? سلام دوست عزیز کجاش گیر کردین؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن