قایق بادی 3 نفره اکسپلورر 300 اینتکس کد 58332 Intex

از این رو به کسانی که قصد چنین استفادهای دارند، سری قایقهای پسیستر و کلاب پیشنهاد میشود؛ این قایقها دارای قیم

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از این رو به کسانی که قصد چنین استفادهای دارند، سری قایقهای پسیستر و کلاب پیشنهاد میشود؛ این قایقها دارای قیمت بسیار ارزانی هستند و در برخی مدلها به صورت همزمان دو یا سه کودک را پشتیبانی میکنند که فوقالعاده است. پاروهای قایق به صورت ضد آب ساخته شدهاند که با قرار دادن آنها درون آب دچار پوسیدگی یا زنگ زدگی نمیشوند. اندازه کوچک، حمل و نقل آنها را آسان می کند، خواه به دنبال پیاده روی چندین مایل در جنگل باشید یا قصد سفر به دریاچه مجاور را داشته باشید. ممکن است یک شرکت دارای چندین نوع قایق با نامهای مختلف باشد ولی همگی متعلق به یک برند خاص باشند که در ادامه دلیل نامگذاری و رنگبندی متفاوت آنها را به شما توضیح خواهیم داد. سپس همه موارد در کنار هم مقایسه می شوند تا به شما کمک کنند مدلی متناسب با نیازهای شما پیدا کنید. با این حال، آنها در آبهای آشفته ناپایدار هستند و تمایل دارند به راحتی حرکت کنند. بیشتر اوقات فضای زیادی از یک کیسه خواب معمولی آشغال نخواهد کرد (مگر اینکه یک کیسه خواب واقعا بزرگ داشته باشید)، به این معنی که این گزینه نهایی برای هر کسی است که در خانه ای زندگی می کند که فضای زیادی وجود ندارد.

جنس بدنه این کالا از pvc تقویت شده و دارای کف باد شونده و ۲ جای باد مجزا در کف و دیواره برای یک و دو نفره و ۴ محفظه برای سه نفره برای ایمنی بیشتر قایق است، رعایت مسائل ایمنی و امنیتی باعث شده تا دارای استاندارد های بروز امریکا و اروپا و همچنین تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا باشد، این کالا دارای دو جای پاروی چرخشی ثابت برای مدل یک نفره و ۲ نفره و چهار جا برای ۳ نفره میباشد. در مدل های 2 الی 4 نفره، دو جای قلاب ماهیگیری و در مدل 5 نفره چهار جای قلاب وجود دارد. مدلهای ارزانتر فاقد هرگونه پارچه بیرونی هستند که از آنها محافظت کند و محفظه بادی را در معرض انواع خطرات قرار دهد، اجسام تیز و اشعه ماوراء بنفش دو مورد از آنها هستند. اگر به گران ترین مدل ها نگاه کنید، متوجه خواهید شد که پارچه بیرونی قوی و محکمی دارند.

همانطور که می بینید، اگر در یک خانه کوچک زندگی می کنید، نمی خواهید مقدار زیادی پول خرج کنید، یا اگر قبل از رسیدن به آب باید مسافت های طولانی را طی کنید، آنها انتخاب ایده آلی هستند. قایق بادی کایاک بادی این محصول به لطف صندلی های سطلی قابل تنظیم می تواند به عنوان یک کایاک تک نفره یا دو نفره (حداکثر ظرفیت 160 کیلوگرم ) دو برابر شود. محفظه هوای آن به دو قسمت جدا شده است که با دریچه های بوستون برای باد کردن و تخلیه آسان آن چسبانده شده است. خارج از جعبه، می توانید اجزای زیر را انتظار داشته باشید: 2 صندلی، یک کیت تعمیر، یک کیف حمل، یک اسکاج و دو پارو آلومینیومی میباشد ، مجموعه کایاک بادی 2 نفره Intex Explorer K2 با حداکثر تحمل وزن 160 کیلوگرم و از جنس وینیل پی وی سی و بدنه مقاوم در برابر سوراخ شدن و سنگین ساخته شده است. پاروی قایق بادی مارینر چند تکه بوده چرا که برای حمل و نقل راحت تر باشد و فضای بیشتری را اشغال نکند، این پارو از جنس آلمینیوم بوده، برای استفاده از آن باید قطعات پارو به هم متصل کنید، برای این کار دو قسمت پارو را توسط یک بست پلاستیکی به هم متصل کنید، این بست توسط دو گیره این دو قسمت را به هم متصل میکند، سپس نوک قاشقی پارو توسط پینی که روی بدنه پارو تعبیه شده نصب میشود.

نقطه ضعف کایاک بادی این واقعیت است که در مقایسه با یک کایاک معمولی پلاستیکی بسیار مستعد آسیب است، فقط در برابر همان میزان سوء استفاده مقاومت نمی کند. در عین این که استفادهاز پوستههای قابل ارتجاع برای مدلهای مطالعاتی مفید است، در واقعیت تمامی سازههای بزرگ پوستهای از مصالح با حداقل کشش در زیر بار ساخته میشوند. توجه داشته باشید تمامی این قایقها در ظرفیتهای مختلف قابل خرید است. حال با توجه به این توضیحات پیشنهاد می کنیم تا این ویدیو جذاب را مشاهده کنید تا با تمامی مدل های قایق بادی آشنا شوید. قایق بادی اینتکس اصلی نمایندگی از جنس بدنه پی وی سی و برزنتی چند لایه مقاوم تولید می شود که دارای مدل های 1 نفره, 2 نفره, 3 نفره, 4 نفره, 5 نفره و 6 نفره هستند. قیمت قایق بادی اینتکس و قیمت قایق بادی بست وی بسیار ارزانتر و مقرون به صرفهتر از انواع قایقهای فایبرگلاس و پلاستیکی است. با پیشرفتهتر شدن وسایل زندگی این وسیله پرکاربرد توسط مواد پلاستیکی و فایبرگلاس به بازار عرضه گشت. در مورد ساختارهای زیرین و داخلی، آنها به ترتیب با استفاده از نایلون 1000 دنیر و مواد پی وی سی 22 گیج K-80 ساخته شده اند. ᠎This has be᠎en g​enerat᠎ed  by G SA Conte​nt Gen​er ator Demoversion.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن