جکوزی پیش ساخته از نوع بادی

در نتیجه برای داشتن یک محصول منحصر به فرد طراحان در این زمینه برای جکوزی بادی گرمکن دیجیتال نیز در نظر گرفته

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در نتیجه برای داشتن یک محصول منحصر به فرد طراحان در این زمینه برای جکوزی بادی گرمکن دیجیتال نیز در نظر گرفته اند تا در هر زمان به سرعت بتوانند آب داخل بدنه را گرم کنند. بنابراین می توان از جکوزی بادی به عنوان یک محصول پر کاربرد و پر استفاده یاد کرد که در نهایت علاقه مندان قادر هستند به راحتی و بدون مشکل و با به دست آوردن مزیت های مختلف نسبت به جکوزی بتنی آن را مد نظر گرفت. این محصول سازگار و منحصر به فرد است و می تواند بر روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار گیرد. جکوزیهای بادی خانگی به راحتی در هر مکانی قابل نصب هستند و در عرض کمتر از نیم ساعت میتوانید آن را پر از آب کرده و مورد استفاده خود قرار دهید. برای این سایت محفوظ می باشد و کپی برداری فقط با ذکر منبع مورد قبول است . فروش جکوزی بادی اینتکس و بست وی با قیمت ارزان و انواع جکوزی بادی اینتکس intex و جکوزی بادی آماده با نصب سریع و جکوزی بادی متحرک و انواع جکوزی های بادی با قابلیت نصب آسان با یکی از پر کاربرد ترین محصولات بادی این شرکت است که استفاده از آن بسیار جذاب بوده و همچنین ارزان و به صرفه هست که میتواند برای رفع خستگی برای منازل مسکونی در فصل زمستان مورد استفاده قرار بگیرد.

بر روی برخی از این جکوزی های بادی چند عدد موتور جت تعبیه شده است که از طریق درجه تنظیم گرمای آب جکوزی بادی و فشار موتور جت که به همراه پمپ باد تعبیه شده بر روی بدنه جکوزی بادی قرار دارد فشار و درجه موتور جت جکوزی بادی را نیز کم یا زیاد کرد و در برخی موارد نیز تنها حباب ساز در کف جکوزی بادی قرار داده شده است که کارکرد آن نیز به همین صورت خواهد بود. دریچههایی برای انتقال آب از بدنه داخلی جکوزی به درون پمپ وجود دارد. این دریچهها کاملا آب بند بوده و در انجام عملیات تصفیه،گرم کردن و مهم تر از همه ازن زدن آب نقش دارد. این ابعاد و ظرفیت آب می تواند 2 الی 3 نفر را به راحتی در خود جای دهد. جكوزی بادی آماده و پرتابل بوده و از نوع جكوزی های پیش ساخته به شمار می آیند و دارای ظرفیت های مختلفی هستند جكوزی های پیش ساخته را به راحتی در هر مكانی كه دوست دارید می توانید نصب و راه اندازی كنید ودر مدت زمان اندك تمام خستگی شما را به آرامش تبدیل میكند.گرما همچنین روی گیرنده های درد تاثیر می گذارد و آستانه تحمل درد را بالا می برد. ᠎Data was c​reated with t​he he lp ᠎of G SA C​on᠎te nt ᠎Ge nera᠎tor DEMO!

تنها کافی است تمام بدن را با فشار آب گرم در جکوزی ماساژ دهید. جکوزی بادی آماده اینتکس کد 28422 از محصولات شرکت اینتکس از جنس پی وی سی مقاوم که لایه های داخلی آن دارای جهار لایه و لایه های بیرونی آن نیز دارای جهار لایه پی وی سی میباشد این جکوزی بادی مجموعا دارای هشت لایه مقاوم و بسیار ضخیم در برابر آب سرد آب گرم و همچنین نور آفتاب در هنگام استفاده در فضا های باز است. تمام این قابلیت ها توسط یک دستگاه دارای مانیتور قابل فعال سازی می باشند، همچنین از دریچه کار گذاشته شده در کف نیز برای تخلیه و یا هدایت آب به مکان خاصی مانند باغ استفاده می شود. ویژگی جکوزی بادی اینتکس به 4 عدد جت ماساژ پر قدرت که توانایی این را دارند تمام خستگی های روز شما را از بین ببرند و چنان ماساژی به شما بدهد که در هیج جا تا به امروز تجربه نکرده باشید.

Con tent has be en creat ed  by G SA C᠎ontent Generat᠎or Dem ov er sion.

جکوزی نام شرکت آمریکایی تولید کننده وان حمام گردابی است که اولین محصول این شرکت وان حمام با جت های آب ماساژ دهنده است این شرکت در سال 1915 تاسیس شد. تجهیزات جکوزی شامل پمپ جت، نازل، پایه جت و برای جکوزی های بزرگ سیستم فیلتراسیون می باشد. لوازم جانبی این محصول شامل ساک مخصوص جابه جایی، روکش حرفه ای بادی که با کمربند های مخصوص خود به طور کامل بر روی جکوزی بادی اینتکس چفت می شود تا هیچ گونه گرد و غباری به داخل آب نفوذ نداشته باشد. جکوزی بادی 6 ضلعی اینتکس یکی از متفاوت ترین جکوزی های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس با طراحی بدنه جدید بوده که برای استفاده خانواده های کم جمعیت در منزل و فضای باز ویلا و یا باغ ها طراحی و تولید شده است. برخی از آن ها دارای پمپ باد برقی می باشند که در داخل بدنه وجود دارد اما برخی دیگر به پمپ باد برقی جداگانه تجهیز می باشند. به واسطه شلنگی که بر روی آن تعبیه شده است میتوانید به راحتی جکوزی را به یک منبع آب وصل کنید تا به طور کامل پر شود. برای باد کردن از لوله ی تعبیه شده در کنار پمپ استفاده می شود که با استفاده از شلنگ به طور اتوماتیک جکوزی را باد می کند فقط به این نکته دقت نمایید بعد از آن با استفاده از فشارسنج درجه ی آن را تنظیم کنید.

آخرین مطالب