جکوزی بادی خانگی

علاوه بر این، انواع جکوزیهای بادی اینتکس مجهز به پمپ تصفیه آب، جت حباب ساز و هیتر و گرم کننده آب هستند. درهنگ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

علاوه بر این، انواع جکوزیهای بادی اینتکس مجهز به پمپ تصفیه آب، جت حباب ساز و هیتر و گرم کننده آب هستند. درهنگام سفارش جکوزی خانگی باید به برخی از جکوزی­های مدرن دارای تجهیزات و امکاناتی مانند ماساژور، سیستم تزریق ازن برای استریل کردن آب، چراغ­های زیر آب، نور پس زمینه، پنل کنترل کامپیوتر، رادیو، بلندگوی ضد آب، ریموت کنترل و زیر کوسن توجه نمایید. برای جلوگیری از اتلاف انرژی، بخاری در حین جکوزی به طور خودکار خاموش می­شود. دمای آب به دمای تنظیم شده رسیده و همچنین بخاری جکوزی بعد از 72 ساعت خاموش می­شود. جکوزی بادی اینتکس پیش ساخته و بست وی هیچ نیازی به کندن زمین و یا احداث موتور خانه ندارند و با پمپ های باد مخصوص باد می شوند و در داخل پمپ تصفیه کلر زن آنها سیستم گرمکن برای گرمایش سریع وجود دارد که دمای آب را تا 90 درجه سانتی گراد گرم می کند و همچنین دارای جک های مخصوص بسته به مدل جکوزی از 2 تا 8 جک هستند که آب را با سرعت مانند جکوزی های قدیمی به داخل وارد می کنند تا همان عمل آب درمانی یا ماساژ را انجام دهد ضمنا بعضی از جکوزی های پیش ساخته دارای سیستم حباب ساز نیز هستند. ​Post w᠎as created by G SA Conte nt Gen er᠎ator Demov​ersion!

بدنه بادی در داخل خود ساختاری سلولی دارد که می تواند با باد شدن بدنه ای محکم و استوار بوده باشد و در برابر برخورد و ضربه و در برابر استفاده از این محصول مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. بسیاری از افراد در جوامع مختلف برای رفع خستگی روزانه و ماساژ دادن تمامی قسمت های بدن و یا آب درمانی افراد بیمار و مسن و کودکان نیاز به یک جکوزی بادی در ابعاد های مناسب دارند که در فضا های کوچک آپارتمانی قابلیت نصب را داشته باشد . فروش جکوزی بادی اینتکس و بست وی با قیمت ارزان و انواع جکوزی بادی اینتکس intex و جکوزی بادی آماده با نصب سریع و جکوزی بادی متحرک و انواع جکوزی های بادی با قابلیت نصب آسان با یکی از پر کاربرد ترین محصولات بادی این شرکت است که استفاده از آن بسیار جذاب بوده و همچنین ارزان و به صرفه هست که میتواند برای رفع خستگی برای منازل مسکونی در فصل زمستان مورد استفاده قرار بگیرد. پس از مطالعه این مقاله و آگاهی از نکات و انواع جکوزی­ها، می­توانید محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید و تا لذت یک آب تنی و ماساژ آرامش بخش را تجربه کنید. بنابراین پس از این مرحله از ماساژ، به سادگی از دمندههای کف جکوزی و مقدار کمی شامپوی مایع استفاده کنید تا کل جکوزی را به یک وان پر از فوم تبدیل کنید.

در نتیجه کسانی که از محصول استفاده می کنند قادر هستند بر اساس نیاز خود دمای آب را مشخص کنند تا به سرعت بدنه باعث گرم شدن آب داخل خود به میزان مورد نیاز شود. جکوزی پیش ساخته بادی معمولا دارای 4 نازل جت ماساژ با قابلیت گرم کردن آب تا دمای 40 درجه سانتیگراد می­باشد. این برنامه قابلیت تنظیم فشار جت ماساژور و تنظیم دما را دارد. بر روی برخی از این جکوزی های بادی چند عدد موتور جت تعبیه شده است که از طریق درجه تنظیم گرمای آب جکوزی بادی و فشار موتور جت که به همراه پمپ باد تعبیه شده بر روی بدنه جکوزی بادی قرار دارد فشار و درجه موتور جت جکوزی بادی را نیز کم یا زیاد کرد و در برخی موارد نیز تنها حباب ساز در کف جکوزی بادی قرار داده شده است که کارکرد آن نیز به همین صورت خواهد بود. برخی از آن ها دارای پمپ باد برقی می باشند که در داخل بدنه وجود دارد اما برخی دیگر به پمپ باد برقی جداگانه تجهیز می باشند. علاوهبر خرید بلیط ارزان، رزرو هتل و اقامتگاه از طریق سایت یوتراوز هم بسیار بهصرفه است.

به همین دلیل انواع جکوزیهای پیش ساخته بادی وارد بازار شدند که فرآیند نصب و راه اندازی آنها بسیار ساده و کوتاه است. جکوزی بادی اینتکس بهترین گزینه به جای جکوزی سرامیکی و بتی است که از قیمت پایین تر و حجم کمتری برخوردار هستند و از نظر نصب و راه اندازی در کمترین زمان ممکن قابلیت احداث را دارند . همچنین دارای پوشش زیبا و حفظ حرارت بیشتر، قابلیت جابجایی آسان و نصب در نیم ساعت را دارد. جکوزی­های بادی معمولاً برای راهاندازی به برق 13 آمپر نیاز دارند و می­توانند دمای آب را حدود 2 درجه سانتیگراد در ساعت افزایش دهند، حداکثر دما در جکوزیهای بادی حدود 40 درجه سانتی گراد است. این جکوزی در عرض نیم ساعت آبگیری میشود. دوچرخه کرایهای و محوطه دوچرخهسواری، زمینبازی کودکان، سینمای چندبعدی و اتاق فرار از تفریحات این بوستان زیبا و وسیع هستند. برای پرکردن آب جکوزی پیش ساخته کافی است با استفاده از شلنگ از بالا آب را وارد آن کنید. با استفاده از پوشش مخصوص از افت دمای آب جلوگیری کنید. اما کسانی که دارای حمام بزرگ می باشند می توانند جکوزی بادی را در آن نصب کنند و از آن استفاده کنند. همچنین یک درپوش بادی نیز به همراه تمامی جکوزی بادی اینتکس و بست وی قرار داده شده که می توان بعد از هر بار استفاده از جکوزی بادی به گرم ماندن آب درون جکوزی بادی کمک کرد و همچنین از ورود هر گونه حشره و یا شاخ و برگ درختان جلوگیری نمود .

آخرین مطالب