فروشگاه اینترنتی شما چقدر سبز است؟

سایت دیدنگار در سال ۱۳۹۶ در حوزه فروش آنلاین دوربین و تجهیزات عکاسی آغاز به کار کرد. دیجی شهر یک استارتاپ متع

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

سایت دیدنگار در سال ۱۳۹۶ در حوزه فروش آنلاین دوربین و تجهیزات عکاسی آغاز به کار کرد. دیجی شهر یک استارتاپ متعلق به بانک شهر بوده که در حوزه لندتک مشغول به فعالیت است. تمام خریدها در فروشگاه پلی استیشن به ارز محلی کاربر و با استفاده از یک سیستم «کیف پول» انجام میشود که به موجب آن وجوه به کیف پول اضافه میشود - چه به صورت اسمی یا مبلغی که توسط قیمت تراکنش فعلی دیکته میشود - سپس از کیف پول حساب برداشت شود. این فروشگاهها، تمام استانداردهای زیبایی، فنی و امنیتی را دارند و با پرداخت مبلغی مناسب و منطقی، میتوانیم فروشگاهی جذاب و حرفهای داشته باشیم. فروشگاه آنلاین آل اسپرت یکی از برترین فروشگاههای اینترنتی لوازم ورزشی با نماد اعتماد از وزارت وزارت صنعت و معدن و تجارت است. آل اسپرت یک فروشگاه لوازم ورزشی است که تمامی محصولات خود را از تولیدکنندگان و تامینکنندگان معتبر تهیه میکند.

آل اسپرت امکان پرداخت نقدی در محل در شهر تهران و پرداخت بهصورت کارت به کارت برای افرادی که قادر به پرداخت از طریق درگاه اینترنتی نیستند را فراهم کردهاست. در شهرهای تهران و کرج، وضعیت سفارش پس از اینکه کالا را به پیک میدهند مشخص نیست و راه ارتباطی با فرد پیک موتوری وجود ندارد. با گذشت زمان بخشهای مختلفی مانند آموزشگاه عکاسی، تعمیرگاه و مجله عکاسی به این مجموعه اضافه شد. این فروشگاه آنلاین همچنین برای راحتی مشتریان خود خدمات چاپ عکس آنلاین را نیز به مجموعه خود اضافه کرد. دیدنگار در سال ۱۳۸۹ به عنوان یک فروشگاه دوربینها و تجهیزات عکاسی فعالیت خود را شروع کرد. فروشگاه مدیسه چون در ابتدا به صورت تخصصی در حوزه پوشاک شروع به کار کرده است هنوز هم اصالت خود را حفظ کرده و شما اگر می خواهید پوشاک های مرغوب و برندهای مطرح جهان را با قیمتی مناسب و به صورت اینترنتی خریداری کنید فروشگاه آنلاین مدیسه بهترین انتخاب است. در صورتی که کالای آرایشی پس از ۷ روز خراب شده باشد، به راحتی می توانید این کالا را مرجوع کنید. شما میتوانید فایل عکس خود را بهصورت آنلاین در اندازه و کیفیتهای مختلف بارگذاری و چاپ کنید. فروشگاه اینترنتی اسپرت ۳۶۵ فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ با مدیریت علی مینایی بازیکن اسبق تیم ملی بسکتبال آغاز کرد.

تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه کاملا اورجینال بوده و با همکاری نمایندگیهای رسمی برندهای معتبر اروپایی تهیه میشوند. مدیران ارشد این وبسایت، کارشناسان عکاسی و مهندسین صنایع هستند که در زمینه مشاوره و تهیه تجهیزات حرفهای نقش بهسزایی دارند. در تهیه و دوخت روتختی، اندازه تشک را باید در نظر گرفت. این فروشگاه در سال ۱۳۹۵ در همایش سراسری چهرههای معاصر نامآوران و کارآفرینان ورزش ایران به عنوان کارآفرین برتر مورد تجلیل قرار گرفت. گروه کاوا با سال ها تجربه در امر واردات بستری به نام فروشگاه اینترنتی کاواکالا را فراهم آورده تا زین پس یک ارتباط مستقیم بین وارد کننده و مشتری صورت پذیرد. فروشگاه بانی اسپرت یک فروشگاه تخصصی در زمینه لوازم و دستگاههای ورزشی است که محصولات خود را با گارانتی اصلی در اختیار مشتریان قرار میدهد. این کد برای کاربرانی که پس از ایجاد حساب کاربری در سایت یا اپلیکیشن، اولین خرید خود را انجام میدهند فعال و دارای اعتبار است. کد تخفیف باشگاه مشتریان برای مشتریان وفاداری است که بهطور مستمر از یک پلتفرم خریدهای خود را انجام میدهند.

شما میتوانید در این سایت خرید اینترنتی محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. اما باید امکانات مقایسهای را به حالتی در بیاورد که افراد واقعا اطلاعات دقیق و درست را طبق یک چارچوب مشخص اعلام نمایند. نورنگار فعالیت خود را در سال ۱۳۸۱ در زمینه تجهیزات عکاسی آغاز کرد. یکی از دیگر ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی خوب این است که به راحتی و خیلی سریع بتوان در آن محصول مورد نظر را پیدا کرد. سایت اختصاصی نورنگار در سال ۱۳۸۴ راهاندازی شد و اولین وبسایت در زمینه تجهیزات تصویربرداری و عکاسی بود که امکان فروش آنلاین را نیز فراهم کرد. این وبسایت جهت رضایت علاقهمندان به عکاسی، خدمات اقساطی را به مخاطبان خود ارائه میدهد. این فروشگاه آنلاین با ارائه گارانتی طلایی و تعمیرگاه تخصصی با کارشناسانی مجرب به عنوان اولین مرکز ارائه دهنده بیمه به خریداران خود اطمینان خاطر میدهد. شما میتوانید خرید خود را با چند کلیک از طریق سایت و یا تماس تلفنی با فروشگاه انجام دهید. فروشگاه اینترنتی سیبوک فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرده است و در حوزه فروش کتاب، محصولات فرهنگی و لوازم­التحریر فعالیت دارد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بدانید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن