Flip مبل شنی شما Into a High Performing Machine

به صورتی که مواد تشکیل دهنده ی محتوای داخل پارچه به قدری نرم هستند(زیرا همه یشان خرد و ریز شده اند) که مبل هر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

به صورتی که مواد تشکیل دهنده ی محتوای داخل پارچه به قدری نرم هستند(زیرا همه یشان خرد و ریز شده اند) که مبل هر شکل و فرمی را به خود میگیرد. عموما داخل پوسته مبل را با گرانول یا یونولیت خرد شده پر میکنند که مبل مثل خمیر شکلپذیر باشد و هنگامی که افراد روی آن مینشینند گرانولهای داخل مبل به سمت فضای خالی حرکت کرده و مبل شکل بدن فرد را به خود میگیرد. موادی که داخل مبلمان شنی استفاده میشوند از یونولیت و گرانول ریز و خورد شده هستند که در هنگام نشستن فرد حس بسیار لذت بخشی را منتقل میکند و بسیار نرم و راحت میباشند. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مبل شنی یک صندلی راحتی چرمی یا پارچهای است که دارای مدلهای طبی ۲ نفره و ۱ نفره میباشد، البته این مبلمان یونولیت دار در تولیدیهای ایرانی ساخته میشود و با توجه به قیمت ارزان آنها برای خانه و محلهای کار قابل استفاده هستند، طول عمر صندلی شنی اینتکس لند که یکی از تولیدکنندههای مبلهای راحتی در تهران است بسیار بالاست و میتوان رنگبندی و اندازههای آنها را با توجه به سلیقه و سفارش خود، بزرگ یا کوچک انتخاب و خرید کرد. روشن گذاشتن چراغها در مورد این خونآشامهای کوچک، مخصوصاً زمانی که گرسنه هستند، چندان تأثیری ندارد.

محل زیست این جانور هم مناطق بیابانی و کویری است که به شدت کمیاب است و کمتر در معرض دید انسان قرار میگیرد. در اوایل دهه ۱۳۵۰ خورشیدی سازمان حفاظت محیط زیست یک تحقیق چند ساله را برای جستجوی ببر مازندران در جنگلهای شمال ایران انجام داد اما محققان در این مدت نتوانستند هیچ مدرکی در مورد وجود ببر پیدا کنند و انقراض قطعی آن را اعلام کردند. در این بخش آستر یا داخل مبل را با گرانولهای ریز، ابر و فیبر پر کرده و این کار باعث میشود تا مبل به هر شکلی که روی آن مینشینند دربیاید. یک مبل شنی از سه قسمت تهیه میشود که در ادامه به بررسی آن میپردازیم. در واقع هر مبلی که برای استراحت مناسب باشد و روی آن احساس خوبی داشته باشید در دستهبندی مبلمان ریلکسی جای میگیرد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که مبل شنی چرم مصنوعی نسبت به بقیه مدل ها از قیمت ارزان تری برخوردار است. این محصولات برای قرار گیری در داخل گیم نت ها هم بسیار ایده آل می باشد که اخیرا مبل شنی گیم نت هم نامگذاری شده اند. پس شما می توانید از این مبل ها برای استراحت، نشستن و مطالعه کردن و یا بازی کردن با کودکان خودتان استفاده کنید.

پس از آن خودتان متوجه می شوید که می توانید با هر حالتی روی این مبل شنی خارجی بنشینید و استراحت کنید. البته روکش های پارچه، مخمل و خز را می توانید در داخل لباسشویی نیز بشویید تا تمیز شود ولی روکش های چرمی که حالت مشمایی دارند با پارچه نم دار و خیس به سادگی تمیز می شوند و شستشوی آنها به مراتب آسان تر می باشد. پیرو گاتی، چزاره پائولینی و فرانکو تئودورو، با الهام از پیشینیان طراح خود، در سال ۱۹۶۸ میلادی با طراحی «صندلی بیشکل» ساکو آمدند. مسئول افزایش دید طراحی ایتالیایی در یک محیط بینالمللی بودند.» پونتی پس از تبدیل شدن به سردبیر دوموس (مجله) در سال ۱۹۴۷ میلادی، نه تنها در طراحی ایتالیایی آن زمان، بلکه به «عنصر انسانی و خلاق در طراحی صنعتی مدرن و همچنین مزایای عملی، اقتصادی و اجتماعی آن» کمک کرد. ابعاد متنوع و شکلپذیری راحت از مزایای خرید این مدل مبل است. Data has been gen erated  with t​he help of GSA Content Generator᠎ D emoversion .

میباشد. استفاده از این مواد مزایای زیادی دارد. همه چیز حتی رنگ این مدل مبلمان بستگی به سلیقه مشتری دارد. باید بدانید بین انواع مبل شنی یک نفره و دو نفره و مدلهای متنوع آن و حتی جنس مبل کدام یک بیشتر از همه به کار شما میآید. در ادامه به نکات مهمی که جهت خرید این مدل مبل لازم است و باید به آنها توجه شود را بیان میکنیم. طراحان باتوجه به خلاقیت و سلیقه خود پارچههای مختلفی برای رویه در نظر میگیرند. توجه کنید در صورتی که پوست حساسی دارید یا جنس مبل برایتان مهم است حتما از پارچههای نرم و ضد حساسیت برای ساخت مبل استفاده شده باشد ضمنا کیفیت و دوام جنس رویه را بررسی کنید تا قابل قبول بوده و ضمانت داشته باشد. از نظر آرگونومی ساخت مبلهایی که از جنس پارچه و مواد یونولیتی ساچمهای تولید شدهاند بی نهایت راحت و آرام بخش میباشند و میتوانند برای یک روز پر از خستگی و فعالیت روزانه تسکینی باشد برای افرادی که حتی دارای بیماریهای کمر درد و درد مفاصل هستند. رویه عموما با دستگاههای برش دقیق برش خورده و برای ساخت مبل بهکارگیری میشود. عموما از پارچههای مقاوم و ضخیم برای دوخت آن استفاده میشود و زیپی برای شارژ کردن یا خروج گرانولها در بخشی از آستر تعبیه میشود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن