در مسکن درس در مبل بادی شرکت کنید

تصویر روی موزاییک این در را میتوان نقش امپراتور که احتمالاً لئو ششم خردمند با پسرش کنستانتین هفتم بود توجیه ک

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

تصویر روی موزاییک این در را میتوان نقش امپراتور که احتمالاً لئو ششم خردمند با پسرش کنستانتین هفتم بود توجیه کرد که در حال سجده در جلوی عیسی مسیح است که بر روی یک صندلی جواهری نشسته و در حال اهدای عنایت و بخشندگی است و در دستش کتاب باری را نگهداشتهاست. این موزائیک دارای نقش رهبر مسیحیان عیسی مسیح است، که با عبائی به رنگ آبی تیره (که رنگ مرسوم هنر بیزانس) است، در محیطی که جلوی یک فضای طلائی است نشسته و مشغول اهدای رحمت خود بادست راست است در حالیکه در دست چپ خود جلدی از انجیل را در دست دارد. دریچههای تخلیه ممکن است به سه صورت باشد، دریچه کوچک، دریچه متوسط و دو دریچه متوسط و کوچک در یک مبل. در نوع اول باید از تبدیل کوچک پمپ بادی استفاده کنید و در نوع دوم از تبدیل متوسط اما در نوع سوم باید ابتدا توسط تبدیل متوسط پمپ باد دستی یا برقی محصول را باد کنید و در ادامه و از دریچه کوچک که از خروج هوا به بیرون جلوگیری میکند بدنه آن را تا حد ممکن باد کنید اما مراقب باشید که باد بیش از حد باعث پارگی لایههای داخلی میشود و تعمیر مبل را مشکل و در بسیاری موارد غیر ممکن میکند. Content h᠎as been generat᠎ed with the help  of G​SA C onte᠎nt Generator D em ov er sion​!

در طول سالها موزائیکهای تزئینی، گنجها، عتیقههای مذهبی، تصویرهای نقاشی شده مسیح، مریم مقدس و دیگر مقدسین مسیحی در ایا صوفیا کمکم اضافه شدند و باعث به وجود آمدن کلکسیون اعجابآور موجود کنونی شدند. برادران حتی دو موزاییک دارای تصویرهای فرشتگان مسیحی در مرکز ساختمان که قبلاً گچگیری نشده بود را پوشش دادند. البته برخی دیگر نیز جهت پر کردن قوس کمری شما عزیزان مجهز به یکسری بالشتک های باز هم بادی از نوع و جنس رویه خود هستند که بایستی با در نظر داشتن این موارد خرید خود را کلید بزنید. مزیت این دسته از محصولات در مقایسه با دسته قبلی که به توضیح در مورد آن پرداختیم این است که برای قرار دادن زیر پایی و حالت نشستن خود حق انتخاب دارید. مادر مریم عذرا بر روی صندلی سلطنتی ای که پشت ندارد نشستهاست. در سمت راست مریم امپراتور ژوستینین یکم در حال اهداء مدل ایا صوفیا به مریم ایستادهاست. ملکه آیرین (Irene) در لباس مجلسی در حال ارائه مدرکی در سمت چپ مریم مقدس ایستادهاست.

درست چپ مریم عذرا امپراتور کنستانتین با لباس مهمانی ایستاده و در حال اهداء مدل شهر به مریم است. آنها هر کدام به نحوی نمایشگر مادر پاکدامن، عیسی مسیح، روحانیون مذهبی مسیحیت یا پادشاه و ملکه بودند، دیگر بخشها با طرحهای هندسی زیبا فقط تزئینی درست شده بودند. در آن زمان عبد المجید اول به آنها اجازه داد تا پروندهای از تمامی موزاییکهای تزیینی که پیدا میکردند درست کنند، کار دو برادر مهندس شامل بازسازی موزاییکها نمیشد و در نتیجه پس از پیدا کردن آنها و ثبت موجودیت، کیفیت و شکل آن دوباره بر روی آن گچ میگرفتند. از این رو ساده بودن خرید آن نیز باعث ایجاد توانایی خرید برای تمامی افراد می باشد. در طول قرنها فروریختن قسطنطنیه در سال ۱۲۰۴، مبارزان لاتین در جنگهای صلیبی مقدار زیادی آثار تاریخی و هنری در تقریباً تمامی ساختمانهای بیزانسی (Byzantine) را نابود کردند. نقاشی ای ترسیم شده توسط مهندس فوزتی نشان میدهند که این موزائیک تا سال ۱۸۴۹ باقیماند و آقای توماس وایتمور (Thomas Whittemore) بنیانگذار مؤسسه بیزانس (Byzantine Institute) که وظیفه نگهداری و مراقبت از موزائیک به او محول شده بود معتقد است که موزائیک امپراتور الکساندر در طی زمین لرزه ۱۸۹۴ از بین رفتهاست. کارشناسان معتقدند این موزائیکها تعمیر شده از باقیمانده موزائیکهای اولی است که در دوران ضد دینی تخریب گردیده بودند. ᠎Th​is post was c re​ated with t᠎he he lp ᠎of GSA Content᠎ G enerator​ Demov er sion᠎!

مدارکی که برادران فوساتی از تزیینات موزاییکها ثبت نمودند هماکنون تنها شواهد موجود از تصاویر روی موزاییک هاست که تاریخ دانان معتقدند در زلزله سال ۱۸۹۴ نابود شدند. در موارد دیگر برادران فوساتی طرحهای موزاییکهایی را که صدمه دیده بودند کاملاً به شکل دیگری طراحی نمودند. سوراخ شوند. با سوراخ شدن بدنه کاناپه بادی دیگر کل محصول به مشکل میخورد و دیگر نمیتوان آن را راه اندازی کرد. در صورت صدمه دیدن بدنه نیز میتوانید آن را به سادگی تعمیر کنید. مبل بادی را به سادگی میتوانید با خالی کردن باد آن در کیسهای قرار داده و به هر محلی که نیاز دارید منتقل کنید. جنس رویه اغلب مبلهای بادی گرد براق بوده و میتوان آنها را به سادگی تمیز کرد. یافتن موزائیک امپراتور الکساندر برای فردی که برای بار اول ایا صوفیا را بازدید میکند چندان راحت نیست. قابل ذکر است که ۸ سال پس از فوت آقای وایت مور این موزائیک توسط تلاشهای آقای رابرت ون نایس (Robert Van Nice) کشف گردید. که بعد از آقای وایت مور مدیر مؤسسه بیزانس بود این موزائیک را تمیز نموده و در معرض دید همگان قرار داد. را در فروشگاه اینترنتی پیویو مشاهده نمایید و متناسب با نیاز و سلیقه ی خود اقدام به ثبت سفارش نمایید.

آخرین مطالب