بین بگ یا مبل شنی

کدخدا کمره از کدخدایان سرشناس ایل ارکوازی از قیطول انارگ و همچنین علی اکبر بسطامی از این طایفه ساکن بابایار م

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

کدخدا کمره از کدخدایان سرشناس ایل ارکوازی از قیطول انارگ و همچنین علی اکبر بسطامی از این طایفه ساکن بابایار میباشد. همچنین دستهای از ارکوازیها در نورآباد لرستان ساکن هستند. همچنین بیشتر شرکتها برای استراحت کارمندان از این مبلها تهیه میکنند تا انرژی کافی برای ادامه کار را داشته باشند. مبل شنی یا بین بگ از خانواده پافها است و به دلیل ساختاری که دارند؛ از آسیب به ستون فقرات جلوگیری میکنند. ۷-طایفه چواری(چوار):این طایفه ساکنان قدیمی شهر چوار و از ایل ارکوازی میباشند .قسمتی از این طایفه پس از پیوستن به قیام ایلام در سال ۱۳۰۸ به نورآباد لرستان تبعید شدند و به چواری های نورآباد معروف هستند. واین ایل در آوازهای محلی نظیر هوره صاحب سبک میباشند و سبک آنها به ارکوازی چر مشهور است. این وسیله با تنوع فراوانی که در طرح ها و رنگ ها ارائه داده به راحتی می تواند برای هر دکوراسیونی استفاده شود. قیمت بینبگ: قبل از خرید بین بگ مشخص کنید برای خرید این وسیله چه میزان قرار است هزینه کنید. Artic​le h​as be᠎en cre​at᠎ed by GSA᠎ Content G en erat​or DE MO.

پس قبل از اقدام برای خرید، حتماً این موارد را مورد بررسی قرار دهید. اگر قصد خرید اینترنتی بین بگ را دارید بهتر است این کار را از فروشگاه های مجاز موجود در اینترنت انجام دهید، مراقب کلاهبرداریهای اینترنتی به شیوههای رایج باشید، حتما قبل از خرید اینترنتی نماد الکترونیکی اعتماد فروشگاه را استعلام کنید. مبل شنی، هپی چیر یا همان بین بگ نام های مختلفی هستند که بر روی این مدل از مبلمان های نشیمنی گذاشته شده است. گفتنی است که سنگینی این قبیل از صندلیها در مقایسه با مبلهای راحتی معمولی در واقع ناچیز و حمل و نقلشان نیز بسیار آسانتر است. از مشاهیر بزرگ این ایل میتوان به غلامرضاخان ارکوازی (برجستهترین شاعر و عارف ایلامی) و شاکه بولی (دومین شاعر بزرگ ایلامی) اشاره کرد که نام و آوازهٔ آنها در تمام مناطق کردنشین نام آشناست. ۳-طایفه قیطولی:از بزرگترین طایفه های ارکوازی، قیطولی است که از چند تیره متفاوت تشکیل شدهاست.اصل و نسب این طایفه دارای بحث و شبهه فراوان است این طایفه از ۶ تیره(فیض اله گله زار، اسی عسکر گله جار، کمره و اکبر انارگ، مهدی بگ بوالحسن، دوریش طاق طاوی) تشکیل شده است و همه قیطولی هستند اما هم ریشه نیستند تیره فیض اله اصالتا از ایل ملکشاهی و طایفه گلان هستند و تیره دوریش در طاق طاوی اصالتا لر هستند ولی چهار تیره کمره و اکبر و مهدی بگ و اسی عسکر ،قیطولی وارکوازی اصل میباشند همچنین یکی از نوادگان کمره و اکبر به نام محمد سیه گه است که امروزه با نام طایفه سیه گه در چمزی ایل ملکشاهی است و اصالتا قیطولی ارکوازی هستند.

در هنگام خرید مبل شنی یا بین بگ، لازم است به چند فاکتور بسیار مهم دقت کنید تا خرید خوب و رضایتبخشی انجام دهید. نکته دوم در انتخاب بین بگ توجه به ابعاد کلی محصول و همچنین وزن آن است. به عنوان مثال نمایندگی های معتبر، گارانتی ارائه می دهند که این ضمانتنامه نشان از کیفیت بالای محصول نهایی و خدمات پس از خرید است. از بینبگها معمولاً در اتاقهای خواب استفاده میشود، با این حال شما میتوانید بر اساس سلیقه و ذوق خود از آنها در محیطهای پذیرایی و حتی اتاق کار نیز سود ببرید. معمولاً کمتر کسی از بین بگ بزرگ استفاده میکند. اگر بعد از خواندن این مطلب درباره این نوع مبل یا مبلمان پلیمری سؤالی دارید؛ از طریق بخش کامنتها با ما به اشتراک بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم. در ادامه این مطلب ما شما را با تعدادی از باکیفیت ترین و صد البته پر فروش ترین بین بگ های موجود در بازار کشورمان آشنا خواهیم کرد. همچنین باگذشت زمان انواع جدیدی از مبلها وارد بازار میشود که افراد را مجبور به تعویض مبلهای خود میکند. بین بگ یا مبل شنی یکی از جدیدترین مبلهایی است که وارد بازار شده و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. ᠎This ᠎data was wri tt en by GSA C​on tent​ Generator D em​oversi​on​.

اما دسته سوم از بین بگها، سایز بزرگتری نسبت به دسته دوم دارد. اما استفاده از یونولیت کاربرد بیشتری دارد؛ چون انعطافپذیری و فرمپذیری بیشتری نسبت به بقیه دارد. به عبارت دیگر میتوان گفت که هپی چیر های بزرگتر نسبت به ابعاد کوچکتر آن، پارچه بیشتری نیاز دارند، به همین جهت قیمت نهایی آنها نیز بالاتر است. مواد داخلی محصول از جنس یونولیت بوده که خاصیت انعطاف پذیری به این مبل شنی داده است کهدارای ویژگی نرمی بودن در کنار وزن بسیار کم می باشد . بین بگها را میتوان در دکوراسیونهای مدرن استفاده کرد، این مدل از مبلهای تکنفره یا دونفره مناسب سبکهای سنتی و یا کلاسیک نیستند، اما میتوان در قسمت نشیمن منزل و جلوی تلویزیون آنها را قرار داد، یا حتی در اتاق مطالعه و کنار کتابخانه از آنها استفاده کرد. مثل همیشه مجله اینترنتی مینینیم با کوله باری از تجربه در کنار شماست تا با نکات اساسی در مورد خرید این صندلی راحتی بیشتر آشنا شوید. همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام بین بگ مناسب اهمیت دارند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن