استخر ایزی ست

شایان ذکر است این استخر ایزی ست ساخته شده از جنس برزنتی بوده و دیواره های آن از داخل به صورت سرامیکی طراحی شد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

شایان ذکر است این استخر ایزی ست ساخته شده از جنس برزنتی بوده و دیواره های آن از داخل به صورت سرامیکی طراحی شده است که به همین دلیل هنگامی که استخر را پر از آب می کنید یک نمای فوق العاده جذاب برای شما ایجاد می شود. جنس بدنه استخرهای پیش ساخته اینتکس از پی وی سی الیافدار است. همچنین لبه بالای استخر نیز ساخته شده از جنس پی وی سی درجه یک و عالی بوده که قابلیت باد شدن را دارد. اگر سطح بگونه ای است که نمی توان آن را پاکسازی کرد، باید روی آن یک لایه ضخیم بکشید. همچنین، دارای جریان کاملی از حرکت و عملکرد میان فضاهای مختلف است. این استخر سیستم نصب و راه اندازی خودکار و کاملا سریعی داشته، به این صورت که شما بعد از خرید این کالا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز مانند سنگ ریزه به طور کامل باز کنید و سپس از طریق پمپ باد دستی یا برقی( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) محصول را باد نمایید. حلقه دور استخر از باد پر می شود و بعد از آن فقط باید با شلنگ آب درون این استخر را پرکنید که با پر شدن استخر لبه بادی این محصول بالا می آید و استخر به راحتی آماده شنا می شود .این محصول intex دارای پمپ تصفیه به همراه خود می باشد که این پمپ توسط دو شلنگ به استخر متصل می شود .

دریچه ها را باز کرده و دو سر شلنگ را به آنها وصل کرده و دو سر دیگر را لازم است که به لوله های موجود روی بدنه پمپ چسبانده و توسط بست های مخصوص آنها را قفل کنید. روش کار این پمپ این گونه است که آب را از یکی از شلنگ ها به داخل پمپ هدایت کرده و بعد از تصفیه و رسوب زدایی ، آب توسط شلنگ دیگر دوباره وارد استخر می شود ، این عمل موجب می شود تا آب استخر همیشه شفاف و بدون رسوب بماند. وجود این پمپ باعث شده تا شما بتوانید به بهترین و ساده ترین شکل ممکن همواره آب داخل استخر را تصفیه نموده و از فضای داخلی استخر نهایت بهره را ببرید. امکان نصب گرمکن آب و یا استفاده از آب سرد و گرم نیز در داخل این استخر به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم می باشد. سپس درون آن را از آب پر کنید تا استخر شما آماده استفاده شود. نصب استخرهای بتنی دردسر و مشکلات زیادی دارد که داشتن استخر شخصی را گاه سخت یا ناممکن میکند. فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا انواع استخرهای پیش ساخته اینتکس را در طرحها و رنگهای متنوع با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است تا به راحتی استخر خانگی خود را خریداری کنید.  Art​ic​le has ᠎been c reat​ed by GSA Cont​ent ᠎Genera᠎tor DEMO᠎.

جنس بدنه استخرهای پیش ساخته از PVC سه لایه است که نوع متریال به کار رفته در آن سبب شده تا علاوه بر مقاومت و محکم بودن بدنه، انعطافپذیری بالا و وزن کمی داشته باشد و به راحتی حمل شوند. این محصول دارای برچسب تعمیرات و خدمات پس از فروش نیز بوده که قابل خریداری از نمایندگی اینتکس با قیمت ارزان و مقرون به صرفه می باشد. برای باد کردن لبه بادی از پمپ باد محصول استفاده کنید. استخر آماده اصلی اینتکس قابلیت نصب پمپ تصفیه آب فیلتری و پمپ تصفیه آب شنی را دارد و برای تخلیه آب از قسمت کف یک دریچه خروج آب دارد که در زمان کمی آب را خالی میکند . این سبد یا شناور ها نسبت به ابعاد استخر در دو سایز کوچک و بزرگ تولید شده اندکه یک درب پیچی روی سبد قرص قرار دارد و از آن قسمت میتوان قرص کلر را داخل سبد قرار داد و یک دریچه در قسمت پایین سبد جهت تنظیم خروج قرص به داخل آب طراحی شده است .

از ویژگی های بسیار خوب این استخر تفریحی می توان به وزن مناسب ، داشتن دریچه مخصوص تخلیه آب و قابلیت نصب انواع پمپ های تصفیه آب روی آن اشاره نمود. این جارو به وسیله پمپ تصفیه آب شنی کار میکند و با متصل شدن به پمپ تصفیه عمل مکش را انجام داده و با فشار آب در کف استخر حرکت کرده و تمامی آشغال ها را به بیرون از استخر هدایت میکند . این استخر پیش ساخته ساخته شده از جنس PVC و الیاف شمعی بوده که با وجود داشتن کیفیت و ضخامت بالای از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار می باشد تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازد. استخرهای Easy set، همانطور که از نامشان پیداست به راحتی نصب میشوند و راه اندازی آنها دردسر زیادی ندارد. نردبان استخر پیش ساخته در اندازه های بزرگ و کوچک نسبت به ابعاد استخر تولید میشوند .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن